Zazim Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Først må jeg si at jeg er ikke så flink med pcer Men venner som har litt(mye) mer peiling enn meg har anbefalt dette forumet ^^ Soooooo..... trenger vel ikke skjerm,tastatur, mus, høytalere etc. Trenger bare å kjøpe best mulig deler til 10-12 tusen Må kunne spille skyrim/the witcher 2 på høy/ultra Endret 8. mai 2012 av Zazim Lenke til kommentar
Zazim Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Wops, glemte å skrive at det skulle være en gamer PC Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hvordan legger man inn bilde på den greia her?? Kan legge inn ett bilde med ett oppsett jeg tror er bra Endret 8. mai 2012 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Her har du ett oppsett: Oppsettet er laget på Dustinhome.no Lenke til kommentar
Zazim Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Går det an å putte geforce med de delene? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det du lurer på er om du kan bruke ett nvidia geforce skjermkort istedenfor ett radeon, right? Hvis ja, bare å bytte, begge bruker pci-express portene på hovedkortet. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Går det an å putte geforce med de delene? Hvorfor trenger du Nvidia? Lenke til kommentar
Zazim Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Virker bedre men herregud, som sagt æ har jo ikkje peiling XD Så lenge maskinen kan spille skyrim/the witcher 2 på høy/ultra grafikk så er jeg glad Og seff med høy FPS Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Virker bedre men herregud, som sagt æ har jo ikkje peiling XD Så lenge maskinen kan spille skyrim/the witcher 2 på høy/ultra grafikk så er jeg glad Og seff med høy FPS Nvidia har ikke gitt ut kort som skal konkurrere med det jeg har valgt enda , Jeg velger bare det som passer best, uavhengig av om det er AMD eller Nvidia. Lenke til kommentar
Zazim Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Virker bedre men herregud, som sagt æ har jo ikkje peiling XD Så lenge maskinen kan spille skyrim/the witcher 2 på høy/ultra grafikk så er jeg glad Og seff med høy FPS Nvidia har ikke gitt ut kort som skal konkurrere med det jeg har valgt enda , Jeg velger bare det som passer best, uavhengig av om det er AMD eller Nvidia. Alle delan kan vel oppgraderes over lengre tid? Må oppgraderingene passe med de andre delene etc? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Alt er mulig å bytte ut, en ting å tenke på er hvis du skal oppgradere prosessor neste år (når neste generasjon kommer) vil det kreve nytt hovedkort og muligens nye minnebrikker i tillegg (de bytter mest sannsynlig til en ny type minne brikker kalt DDR4). Ellers vil alt kunne byttes ut uten å bytte noe annet. Endret 8. mai 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Zazim Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Alt er mulig å bytte ut, en ting å tenke på er hvis du skal oppgradere prosessor neste år (når neste generasjon kommer) vil det kreve nytt hovedkort og muligens nye minnebrikker i tillegg (de bytter mest sannsynlig til en ny type minne brikker kalt DDR4). Ellers vil alt kunne byttes ut uten å bytte noe annet. Høres flott ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå