Gå til innhold

Headset til 1000-1500 (Bluetooth?)


Anbefalte innlegg

Hei ser etter eit bra headset i prisklassen 1000kr til 1500kr. Har for øyeblikket akg dj 518 som eg er svært fornøyd med. Problemet er at dei blir ubehagelige etter ein stund og at ledningen begynner å bli ødelagt. Ønsker også control talk funksjonen vis mulig. Bluetooth kan og være greit. Hører for det meste på gamel rock, hip- hop og musikk som er mye "inn" for tiden. Uten om dei spesielt hører eg på det meste av musikk. Bruker headsetet til mobil

Håper på oppklarende svar ;)

Endret av Sigrs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ett par minuser med trådløse. De kan ikke spille spesielt høyt hvis man skulle ønske det av og til. Bluetooth er også meget dårlig til å overføre lyd i forhold til RF.

 

Det finnes hodetelefoner med utskiftbar kabel, men personlig så syntes jeg selve festet for kabelen ryker, får dårlig kontakt, lenge før selve kabelen ryker.

 

Det jeg har funnet ut, er at jeg har heller gode hodetelefoner hjemme, og bruker noe billige propper ute, slik at når de ryker, så er de billige å erstatte. Pga annet støy osv når man er ute, så får man aldri den gode lyd opplevelsen uansett. Jeg bruker normalt noen Philips propper til 3-400,- ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...