Muffinrex Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei. Jeg har litt problemer til å oppdatere driveren til mitt ATI Mobility Radeon HD 5650-grafikkort. Er litt mange forskjellige filer og knapper og ting jeg må velge. Hadde vært fint om noen hadde vært så snille og gitt en detaljert gjennomgang på hvordan jeg skal gjøre det. Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg pleier laste ned siste driver. Så avinnstallerer jeg driveren som ligger inn med windows standard legg til/fjern programmer. Fjerner også mapper som ligger igjen etterpå. PC restarter normalt og ferdig bootet så klikker jeg på innstallasjonsfilen. Kommer opp et enkelt vindu med noen valg. Pleier kun legge inn selve driveren (displaydriver) siden jeg ikke roter med innstillingene (catalyst control center). Det har også vært tilbud om å legge inn snarveier til spillnedlastinger, men de har jeg også fjernet fra installasjonslisten. Så lar jeg innstallasjonen gå sin gang og lar pc restarte om den ber om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå