Gå til innhold

gtx 670/680 + zotac 680 amp!

Anbefalte innlegg

Zotac har kommet med amp versjonen av 680. LINK

Tester:

Techpowerup

Tbreak

Lyst til å oppgradere mitt zotac gtx 480 amp snart, og denne ser grei ut. Har vurdert å kjøpe stock 680 og sette på Accelero Xtreme III kjøler eller lignende, for å få bra overclockingspotensiale, lav lyd og temps. Skal vente å se. Det har også kommet endel uformelle tester av 670, som her og her. Hvis 670 yter ca likt med 680 blir det jo spennende å se prisen på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok dette kortet på meg: http://www.komplett....aspx?sku=751040

Sitter også å vurderer det, eller zotac amp kortet. Men blir nok ikke kjøp før uti juni for meg uansett. Skal avvente å se hvordan accelero III xtreme blir. Nå vet jeg ikke mye om skjermkort, men er vel slik at zotac og gigabyte har endret på flere ting enn bare kjølingen kontra stock? Isåfall, hvor mye lurere er det å kjøpe dem istedet for et stock å skifte kjøler på det? Jeg er ute etter å klokke kortet så mye som mulig uten at temperaturer eller støy overgår de andre komponentene i pcen min.

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar

Gigabyte Windforce kommer i en OC (overclocked)- utgave.

Åja trodde alle windforce 3x var OC, sry :D Mente at det står mellom zotac amp og windforce 3x oc da :D asus sine kort ser for stygge ut for meg, kommer ikke på noen andre atm. jo msi twinfrozr, men vet ikke om de er like bra som zotac amp eller windforce

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg siktet til jeg også. Windforce 3X er en OC- utgave. Jeg mener ikke å skrive at det vil komme en OC- utgave.

Vet du om noen som har testet både windofrce 3x oc og amp i en og samme test? Hadde vært greit, finner bare dem hver for seg og begge gjør det jo bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...