Mjolnir Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Er det noen her, som kunne påta seg å lage en kroneautomat simulator? Vet at dette kansje virker litt tåpelig, men hadde det ikke vært litt gøy? Mvh Mjolnir (PS:For de som ikke vet hva en kronestykkeautomat er, spør din mor eller far.) Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 (PS:For de som ikke vet hva en kronestykkeautomat er, spør din mor eller far.) lol Hvis du skal ha den grafisk så er det rimelig mye jobb da... Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er jo ikke vanskelig i det hele tatt... Med mindre den skal ha bra grafikk. Men jeg spør også; hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Grafikken er ikke spesielt vanskelig heller da, det er jo bare et bilde av forsiden på en kroneautomat som bakgrunn og en krone som forgrunn. Det vansklige blir fysikken (hvordan kronestykket spretter frem og tilbake) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg må si meg enig med MailMan her. Selve grafikken er ikke allverdens, det er heller fysikken som er problemet. Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Vel , tanken er jo selvfølgelig å spille det. Det blir på en måte en utfordring for den som har lyst til å prøve å lage dette og i tilllegg har dere noe dere kanskje kan ha det gøy med. Vi kan jo kanskje til og med ha en liten konkuranse mellom programmererne her om hvem som kan lage den bese kronespill simulatoren men som sagt ..ingen som tvinger noen til det :wink: Mvh Mjolnir Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hadde vært litt morsomt faktisk...ikke at mitt hadde blitt best da! Ikke særlig drevet på grafikk, og ihvertfall ikke fysikk, så... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Desverre er jeg i militæret nå, men ellers skulle jeg prøvd... Tror ikke det skulle blitt så vanskelig, med litt OpenGL og enkel fysikk skulle det gå... du mener sånn hvor du slipper en mynt ned en "laberynt" med noen jernstenger i? Sfæriske kolisjoner er den letteste formen for 3D kollidering, og er ikke noe vanskelig i 2D, bare sjekke om noe er innenfor radiusen for et punkt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 (PS:For de som ikke vet hva en kronestykkeautomat er, spør din mor eller far.) Sånn gammalt tøft pengespill, som man ikke har lengre? Synes å huske å ha spilt det en gang i tiden Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg eier selv 2 kronespill samt flipperspill og noen andre automater, og jeg må bare si at det er kjempetøft Anyway, en slik emulator finnes allerede! knipsekasse emulator bare trykk på knipsekassen så kommer den opp.. mvh Twarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå