Jørgen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Eventuelle stygge meldinger som skulle komme etterpå bryr jeg meg ikke noe om, jeg er ute etter å spille og ha det morsomt, ikke jage etter en ball i 90 minutter. Om man quitter kjapt nok så teller ikke matchen heller, og hvis motstanderen med engang kampen starter sentrer ballen bak, og begynner å trikse med en forsvarsspiller og bare venter på at jeg skal komme å ta ballen er det rimelig enkelt å skjønne hva han kommer til å gjøre. Ja, han er antagelig ute etter å vente de fem første minuttene før han begynner å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Vunnet 1. divisjon med 8-0-1. Det ene tapet var helt latterlig ufortjent. Skryter av meg selv nå. Stolt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tror jeg vant med 7-1-1, hvis jeg ikke husker feil. Men den ene uavgjort-kampen burde jeg vunnet hadde det ikke vært for idiotiske AI-spillere på laget mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Da mangler du to ett poeng. Endret 5. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hmm, okei. Går det an å sjekke historikk eller no' på Seasons? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Aner ikke. Hva er brukernavnet ditt, forresten? Ta en kamp i morgen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Eg er rimelig sikker på at eg tok gull i 1 div for noen dager siden med 7-1-0 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Man trenger vel 21 poeng for å vinne 1 div mener jeg. Så det holder med 7-1-0 da ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ah ja, det kan vel stemme. Synes forøvrig at motstanden i 1 div er lettere enn i de øvrige divisjonene. Kan da ikke være tilfelle egentlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg sitter fortsatt stuck i 10. divisjon jeg. Klarte ikke komme videre første sesong. Tviler på at det blir noe bedre nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Nei, man trenger 23 poeng. Bare kødder dere, eller? Jeg vant faktisk 1. divisjon. Gjorde dere? Endret 5. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har ikke xboxen foran meg, så får ikke sjekket. Bare mente å huske at man trengte 21, mulig det er feil. Forresten, hvilken penis er det du ønsker å forlenge? 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Aner ikke. Hva er brukernavnet ditt, forresten? Ta en kamp i morgen? Ally 87 Legg meg til. Tar gjerne et par kamper i kveld, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Bare mente å huske at man trengte 21, mulig det er feil. Ja, det er riv, ruskende galt. Forresten, hvilken penis er det du ønsker å forlenge? ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Tenker på den skrytingen din om at du har vunnet 1 div X antall ganger nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tenker på den skrytingen din om at du har vunnet 1 div X antall ganger nå. Hva med den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Gøy å vinne, ja. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har en følelse på at Nathalie kommer til å gruse meg... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Har en følelse på at Nathalie kommer til å gruse meg... Jeg er spent på resultatene. Alltid morro å se om de som trash-talker kan "walk the walk". edit: &$(/#$()/%=/=/!%/!=/%/#!#$"#()="!#(/$!"$?=/... Jeg hater FIFA. Hver gang jeg leder så blir forsvaret mitt en gjeng med aper og gjør tullete fifa-feil og jeg taper. Faen heller. Spiller manuelt mot assisted. Ser jo hvor bra det går. 1-7-16 i stats. Endret 7. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå