Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis av meg har blitt utestengt fra alle EA-serverne som finnes. Grunnen er at EA mener han har brukt botter for å kjøpe 500 sjeldne gull-kontrakter på Ulitmate Team til 150 coins hver. Etter en mail med EA, har de gått bort fra at han har brukt botter, men de mener han har opptrått urettferdig ovenfår andre på markedet ved å kjøpe de så billig, og han er forsatt utestengt. Hva er det EA holder på med? Dette kan vel umulig være en gylden grunn?

 

Jo, det er gyldig grunn. Folk som er med på å ødelegge markedet er en av tingene EA tar veldig seriøst siden trafikken på markedet er såpass stor og markedet er en så viktig del av hele UT opplevelsen så tar de slike folk rimelig kjapt.

 

1000kr spørsmålet her er jo, er han kompisen din skyldig i å ha gjort dette?

Lenke til kommentar

Uten at jeg spiller UT selv, så kan jeg forstå det. De må holde balanse i spillet, og om det betyr at det må gå utover en liten prosent av spillerne, så er det til det beste for resten.

Surt hvis han ikke har gjort noe galt med vilje, but hey. Er bare et spill.

 

 

Skulle hatt statistikk over antall skudd i stanga når man spiller med manuelle innstillinger....

Lenke til kommentar

Hvordan er det i det hele tatt mulig å kjøpe disse til 150 når minste b.o. er 200? Da må det jo være en eller annen bug som er utnyttet? Ellers vil det vel "alltid" være noen som byr opp fra minstepris før tiden går ut.

 

Jeg har kjøpt en del gullkontrakter for 150, men det er tydeligvis noe jeg må slutte med. Kjøper for det meste sølvkontrakter nå, også for 150. Håper EA synes det er greit å hamstre sølvkontrakter for 150 :p

Lenke til kommentar

Hei Fifa folk.

 

Noen andre som sliter med at motstanderlaget ikke matcher stjernene på ditt lag? Jeg liker å spille med 4,5 stjerners lag. Spilt meg raskt opp til 5 divisjon, men nå møter jeg jo bare Brasil (6 ganger på rad)! Men har også ofte møtt lag som Arsenal, inter, PSG osv også. På fifa 12 spilte man jo alltid mot 4,5 stjerners lag når man selv var 4,5 stjerners lag.

Etter min erfaring så går ikke dette på rene stjerner, men mer i hvilket intervall de ligger i på ferdigheter.

Altså er det ikke nødvendigvis så lett å skjønne hvem man møter. Men min erfaring tilsier:

Real møter gjerne Real, eller ofte Barca.

Brasil møter gjerne Chelsea, PSG, Juventus.

Arsenal møter gjerne Dortmund eller PSG.

Man Utd møter ofte City.

 

Husker ikke helt nøyaktig nå, men er ikke nødvendigvis 4,5=4,5 stjerner.

Lenke til kommentar

Hvordan får man høyt press på motstanderen? Jeg spilte akkurat mot en som sto i forsvar og spilte frem og tilbake hele kampen, han endte med 88% ballbesittelse! Jeg setter på ultra-offensiv, høyt press og lagpress, og likevel er det kun han ene jeg styrer som prøver å ta ballen. Resten av laget står rundt midtbanen dønn stille og venter.

 

Har spilt mye FIFA, og aldri møtt en så jævlig som han jeg møtte nå (kellydevil1999). Ble så irritert etterhvert at jeg holdt på å pælme kontrollen i TVen.

Lenke til kommentar

Det er utrolig irriterende ja! Det du kan gjøre utover dette er å bruke RB/R1 til å få enda en spiller til å gå i press på han med ballen. Hvis du da springer selv også burde det være nok til at han blir tvunget til å spille ballen bort, og forhåpentligvis miste den.

Jeg som spiller manuelt merker ikke like mye til det, da det skal ikke mange pasningene til før jeg/han gjør en feil.

 

Jeg gjorde forøvrig min aller første ragequit idag. Stanget og stanget hele kampen. Var så nær å vinne, og så kommer han andre og gjør et drittmål rett før slutt takket være keeper AI som oppfører seg som et ekorn. Da ble det nok og jeg trykte av-knappen på xboxen kjappere enn du kan si drittspill :p.

 

Lurer på hvor mange som sliter med høyt blodtrykk eller andre problemer takket være FIFA.

Lenke til kommentar

Hvordan får man høyt press på motstanderen? Jeg spilte akkurat mot en som sto i forsvar og spilte frem og tilbake hele kampen, han endte med 88% ballbesittelse! Jeg setter på ultra-offensiv, høyt press og lagpress, og likevel er det kun han ene jeg styrer som prøver å ta ballen. Resten av laget står rundt midtbanen dønn stille og venter.

 

Har spilt mye FIFA, og aldri møtt en så jævlig som han jeg møtte nå (kellydevil1999). Ble så irritert etterhvert at jeg holdt på å pælme kontrollen i TVen.

 

Folk som gjør sånn er bare ute etter å irritere, og møter jeg på en som gjør det bare quitter jeg rett og slett. Idioter som gjør sånt skal ikke få lov til å ha det gøy på min bekostning i hvert fall.

Lenke til kommentar

Folk som gjør sånn er bare ute etter å irritere, og møter jeg på en som gjør det bare quitter jeg rett og slett. Idioter som gjør sånt skal ikke få lov til å ha det gøy på min bekostning i hvert fall.

 

Får det bare enda mer morro når du quitter. Da kan de jo stemple deg som en quitter også. Hold ut, er bare ett spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som gjør sånn er bare ute etter å irritere, og møter jeg på en som gjør det bare quitter jeg rett og slett. Idioter som gjør sånt skal ikke få lov til å ha det gøy på min bekostning i hvert fall.

 

Jeg spiller sesonger, og idioten var nok avhengig av å enten holde seg i første, eller vinne (tviler). Så jeg gadd ikke å quitte og gi han de tre poengene :)

Lenke til kommentar

Får det bare enda mer morro når du quitter. Da kan de jo stemple deg som en quitter også. Hold ut, er bare ett spill.

 

Nettopp. Det er bare et spill. Så hvorfor gidde å bruke tid når det finnes så mange kyniske og kjedelige FIFA spillere?

 

Det er mange ting EA kunne gjort for å få spillet mer rettferdig. Det at man kan i prinsippet stå å slå pasninger i forsvar en hel kamp er ødeleggende.

Lenke til kommentar

Eventuelle stygge meldinger som skulle komme etterpå bryr jeg meg ikke noe om, jeg er ute etter å spille og ha det morsomt, ikke jage etter en ball i 90 minutter. Om man quitter kjapt nok så teller ikke matchen heller, og hvis motstanderen med engang kampen starter sentrer ballen bak, og begynner å trikse med en forsvarsspiller og bare venter på at jeg skal komme å ta ballen er det rimelig enkelt å skjønne hva han kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...