Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si mtp. hvor mange dårlige spillere som baserer spillet sitt på å slå lag med de lagene, men med tanke på hvordan du var i fight med flere av fifa spillerne her inne ved FIFA 12 så tviler jeg på at du har vunnet mange kamper med 2 stjerner lag. Uansett så ville du vel aldri møte 5 stjerner lag i 10 kamper på rad. De gangene jeg har vært 4 stjerners lag så har jeg aldri møtt 5 stjerner. Så rart at du, med 2 stjerner, klarer KUN å møte de lagene.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si mtp. hvor mange dårlige spillere som baserer spillet sitt på å slå lag med de lagene, men med tanke på hvordan du var i fight med flere av fifa spillerne her inne ved FIFA 12 så tviler jeg på at du har vunnet mange kamper med 2 stjerner lag. Uansett så ville du vel aldri møte 5 stjerner lag i 10 kamper på rad. De gangene jeg har vært 4 stjerners lag så har jeg aldri møtt 5 stjerner. Så rart at du, med 2 stjerner, klarer KUN å møte de lagene.

 

Du tviler på det..? kan jo ta en kamp og se...du er 5 stjerner og jeg kan være det dritt laget.

 

Og det er noe som heter Head 2 Head kamper hvor du og motstanderen kan se hva den andre velger

Endret av SmdYouNoob
Lenke til kommentar

Begynt å spille FIFA litt mer fast igjen nå, istedet for en kamp i uka eller noe. Begynt å spille med manuelt på alt sammen (absolutt alt, inkl. analog sprint). Ikke barebare dette her, tar litt tid å venne seg til. Gådd på to strake tap i seasons nå.

 

Verste er å venne seg til måten man må bytte spillere på nå. Får ikke innlegg så bra til, verken å angripe eller blokkere. Kommer seg nok!

 

Redigert: Orker ikke bumpe på nytt

 

Om det er flere som spiller på 100% manuelle kontroller på 360, så er jeg gjerne med på kamper når jeg er på. Funnet ut at det går ikke å spille mot folk som spiller assisted. Man skal være veldig god med manuell for å vinne da. Anyways, er på av og til. Bare å legge meg til omså.

 

GT: Lundeful

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

En kompis av meg har blitt utestengt fra alle EA-serverne som finnes. Grunnen er at EA mener han har brukt botter for å kjøpe 500 sjeldne gull-kontrakter på Ulitmate Team til 150 coins hver. Etter en mail med EA, har de gått bort fra at han har brukt botter, men de mener han har opptrått urettferdig ovenfår andre på markedet ved å kjøpe de så billig, og han er forsatt utestengt. Hva er det EA holder på med? Dette kan vel umulig være en gylden grunn?

Endret av Kriss^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...