IcedInsanity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har ingenting å si. Er matchmaking'en fra EA som gjør at en ender opp med å måtte spille mot lag som ikke er i nærheten av nivået på ditt eget lag. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har det noe med hva slags level man er på? Hvordan kan starte på nytt? Ser at jeg har dratt med meg mye rating poeng fra fifa 12.. Jeg har prøvd å starte på nytt, men det hjelper ikke. Møter like vanskelig motstand om ikke værre uansett hva slags stjerner jeg eller laget mitt har. Søppel. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er det flaks eller skills hvis jeg har slått folk som er Bayern, Spania, Tyskland, Real Madrid online med 2 stjerners lag? Tror jeg har vunnet sånn 10 kamper på rad nå...mot bare 5 stjerners lag Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Vanskelig å si mtp. hvor mange dårlige spillere som baserer spillet sitt på å slå lag med de lagene, men med tanke på hvordan du var i fight med flere av fifa spillerne her inne ved FIFA 12 så tviler jeg på at du har vunnet mange kamper med 2 stjerner lag. Uansett så ville du vel aldri møte 5 stjerner lag i 10 kamper på rad. De gangene jeg har vært 4 stjerners lag så har jeg aldri møtt 5 stjerner. Så rart at du, med 2 stjerner, klarer KUN å møte de lagene. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Vanskelig å si mtp. hvor mange dårlige spillere som baserer spillet sitt på å slå lag med de lagene, men med tanke på hvordan du var i fight med flere av fifa spillerne her inne ved FIFA 12 så tviler jeg på at du har vunnet mange kamper med 2 stjerner lag. Uansett så ville du vel aldri møte 5 stjerner lag i 10 kamper på rad. De gangene jeg har vært 4 stjerners lag så har jeg aldri møtt 5 stjerner. Så rart at du, med 2 stjerner, klarer KUN å møte de lagene. Du tviler på det..? kan jo ta en kamp og se...du er 5 stjerner og jeg kan være det dritt laget. Og det er noe som heter Head 2 Head kamper hvor du og motstanderen kan se hva den andre velger Endret 21. desember 2012 av SmdYouNoob Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er det flaks eller skills hvis jeg har slått folk som er Bayern, Spania, Tyskland, Real Madrid online med 2 stjerners lag? Tror jeg har vunnet sånn 10 kamper på rad nå...mot bare 5 stjerners lag Spiller du på PS3 eller 360? Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Spiller du på PS3 eller 360? Pee Ess Tripple Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Utrolig tøff video, haha! Veldig gjennomført. Fin blanding av gameplay og feiringer. Minner litt om Fifa Street til tider. Hadde vært morro med en bonus-modus i FIFA der man kan gjøre slike litt usannsynlige ting. Endret 23. desember 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 What the? Hvordan har han fått til det der? 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Sikkert på PC, og så funnet en måte å ta animasjonene fra feiringer og bruke de i selve spillet. Kult er det i alle fall! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er jo Hjerpseth sin video,og mtp at han jobber for/med EA så er det der vel på sin plass. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Faktisk ikke hørt om han før, utrolig nok (etter en del timer på både youtube og FIFA). Ser han har mye bra videoer ute. Og hvis han, som du sier, jobber for EA har han vel tilgang til litt av hvert av utviklingsverktøy. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 1:56 ut i videoen Ja, han kan nok leke seg med det han måtte ønske. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Haha, morro! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som er inntrisert i å vere med i en pro club på ps3? eventuelt har en ledig plass på et lag? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som er inntrisert i å vere med i en pro club på ps3? eventuelt har en ledig plass på et lag? Du kan alltids joine denne klubben https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1465735 Vært ei stund sia vi har spilt kamper, kan gjerne starte igjen. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 da har jeg sendt en forespørsel =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 To opprykk på én dag? Tre ligaseire på én dag? På tide å gjenta bedriften. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Begynt å spille FIFA litt mer fast igjen nå, istedet for en kamp i uka eller noe. Begynt å spille med manuelt på alt sammen (absolutt alt, inkl. analog sprint). Ikke barebare dette her, tar litt tid å venne seg til. Gådd på to strake tap i seasons nå. Verste er å venne seg til måten man må bytte spillere på nå. Får ikke innlegg så bra til, verken å angripe eller blokkere. Kommer seg nok! Redigert: Orker ikke bumpe på nytt Om det er flere som spiller på 100% manuelle kontroller på 360, så er jeg gjerne med på kamper når jeg er på. Funnet ut at det går ikke å spille mot folk som spiller assisted. Man skal være veldig god med manuell for å vinne da. Anyways, er på av og til. Bare å legge meg til omså. GT: Lundeful Endret 1. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) En kompis av meg har blitt utestengt fra alle EA-serverne som finnes. Grunnen er at EA mener han har brukt botter for å kjøpe 500 sjeldne gull-kontrakter på Ulitmate Team til 150 coins hver. Etter en mail med EA, har de gått bort fra at han har brukt botter, men de mener han har opptrått urettferdig ovenfår andre på markedet ved å kjøpe de så billig, og han er forsatt utestengt. Hva er det EA holder på med? Dette kan vel umulig være en gylden grunn? Endret 2. januar 2013 av Kriss^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå