Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lagde meg en ny konto for å starte litt på nytt fordi jeg synes nivået er veldig høyt og sliter med å komme videre f.eks. i cupen. Men tror du ikke faen meg at det er like vanskelig da! Møter jo bare flinkiser og kjøtthuer som gjør livet i cupet dritvanskelig. Har spilt 10 kamper og tapt 8 av de med forskjellige lag. Er det vanlig at også flinkiser lager seg nye kontoer og spiller fra begynnelsen av?

 

Har noen et svar på hvorfor i helvete alle er bedre enn meg i cupen??? Jeg har spilt Fifa i 70 år, men allikevel så taper jeg absolutt alle kamper uansett hva slags lag jeg spiller med. Jeg har aldri marginene på min side, alltid er det stang ut for meg og stang inn for andre. Alltid skal spillerne mine ha ihvertfall 2 tøtsj før de kan gi fra seg ballen eller skyte. Jeg gir opp.

Endret av eFaktura
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er på vei opp til 1. divisjon nå. I min niende sesong. Har ti poeng med fem gjenstående kamper. Ble ganske irritert i stad, når jeg gikk opp i 1-0-ledelse etter tre minutter og han stakk. Pga. meldingen man får når man er på vei til å forlate en kamp online, så trodde jeg at fem-minuttersregelen var borte. Den gang ei. Det som er ekstra bittert er at uavgjortresultatet og det ene tapet mitt praktisk talt ble ødelagt av at motstanderen scorte før fem minutter. I tillegg har jeg testet ut 3-5-2-formasjonen. Fungerer dårlig på meg.

 

 

Så jeg tror 1. divisjon venter nå.

Lenke til kommentar

Jeg lagde meg en ny konto for å starte litt på nytt fordi jeg synes nivået er veldig høyt og sliter med å komme videre f.eks. i cupen. Men tror du ikke faen meg at det er like vanskelig da! Møter jo bare flinkiser og kjøtthuer som gjør livet i cupet dritvanskelig. Har spilt 10 kamper og tapt 8 av de med forskjellige lag. Er det vanlig at også flinkiser lager seg nye kontoer og spiller fra begynnelsen av?

 

Har noen et svar på hvorfor i helvete alle er bedre enn meg i cupen??? Jeg har spilt Fifa i 70 år, men allikevel så taper jeg absolutt alle kamper uansett hva slags lag jeg spiller med. Jeg har aldri marginene på min side, alltid er det stang ut for meg og stang inn for andre. Alltid skal spillerne mine ha ihvertfall 2 tøtsj før de kan gi fra seg ballen eller skyte. Jeg gir opp.

 

Kjenner meg igjen der, altså. Sliter veldig mye mot folk som spiller aggressivt og drillo-direkte, folk som sklitakler deg med engang du får tak i ballen og lemper den over til en annen rask spiller. Gud så overpowered sklitakling er, slipper som oftest unna med alt, men når de er såvidt borti meg og "faller" ja da blåses det frispark. Merkelig altså. Du burde uansett begynne med Ultimate Team sier nå jeg bare. Nesten ingen ragequitting, gjør man isåfall det mister man coins, ikke noe herp derp med Real Madrid eller Man City. Det er rett og slett gøyere og man har så mye mer å gjøre på istedenfor å være frustrert over seasons kamper.

Lenke til kommentar

Akkurat fikset meg fifa13. Noen tips og tricks til kontroller og finter(bruker xbox controller)? Prøvd meg på professional og sliter med å bryte meg gjennom forsvaret til motstanderen. Skaper sånn typisk 2 sjanser på 5x2 minutter når jeg spiller med et lag som er litt dårligere enn motstanderen. Vinner som regel 1-0.

 

Hvordan header man innlegg på mål? Bruker "b" og pila, men avhengig av når jeg trykker pila går den enten på mål eller laaaangt over. Irriterende.

Lenke til kommentar

Headinger: Omtrent som skudd, men du kan gjøre det litt før du får ballen. Jo lenger du trykker, jo større sjanse for å heade ballen himmelhøyt over.

 

Når det kommer til nedbryting av motstander - sentre mye. Jeg synes ofte det er bedre å la spillerne gå på løp selv, fremfor å sende dem på løp når jeg slår pasning (LB+A). Spillere man selv har sendt på løp blir hjernedød og klarer ikke å motta en ball før dem slutter å løpe. Jævla Forrest Gumps.

Lenke til kommentar

Headinger: Omtrent som skudd, men du kan gjøre det litt før du får ballen. Jo lenger du trykker, jo større sjanse for å heade ballen himmelhøyt over.

 

Når det kommer til nedbryting av motstander - sentre mye. Jeg synes ofte det er bedre å la spillerne gå på løp selv, fremfor å sende dem på løp når jeg slår pasning (LB+A). Spillere man selv har sendt på løp blir hjernedød og klarer ikke å motta en ball før dem slutter å løpe. Jævla Forrest Gumps.

 

Er ingen mellomting, vinner altfor lett på semi-pro og det er slitsomt å spille pro. Finnes det en knapp for skulderpressing? Altså slik at man kan holde en motspiller unna fysisk mens man løper med ballen. Altfor ofte at min spiller blir skubbet bort.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Hvis du trykker sirkel så vil spilleren din prøve å holde igjen og ta tak i motstanderen for å komme foran.

 

Ja, men det er vel ikke når man fører ball. Tror det er samme knapp som å skyte på xbox iallefall(altså at skyte og å stjele ball/dytte unna mann er samme knapp på kontrollen). Det er uansett veldig effektivt å stjele ballen, men blir litt kjedelig iforhold til flyten i spillet. Helt forferdelig. Mange store kontringer man roter bort, men samtidig klarer man ofte å krangle til seg ballen i situasjonen etter man har mistet ballen med den knappen.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Antar han mener når du fører ball. Du må være Ronaldo eller vende bort fra den som presser deg. Min erfaring. Jeg er stort sett aldri Real eller Portugal, og må derfor vende bort...

 

Ja, det er vel irriterende? Når jeg gjenvinner ballen mot ubalansert motstander og sender en lang pasning fremover, så er min mann i strålende posisjon med bittelitt forsprang. Da skjer det altfor ofte at han blir skubbet bort, holdt i trøya eller nådd igjen.

Lenke til kommentar

Hei Fifa folk.

 

Noen andre som sliter med at motstanderlaget ikke matcher stjernene på ditt lag? Jeg liker å spille med 4,5 stjerners lag. Spilt meg raskt opp til 5 divisjon, men nå møter jeg jo bare Brasil (6 ganger på rad)! Men har også ofte møtt lag som Arsenal, inter, PSG osv også. På fifa 12 spilte man jo alltid mot 4,5 stjerners lag når man selv var 4,5 stjerners lag.

Lenke til kommentar

Hei Fifa folk.

 

Noen andre som sliter med at motstanderlaget ikke matcher stjernene på ditt lag? Jeg liker å spille med 4,5 stjerners lag. Spilt meg raskt opp til 5 divisjon, men nå møter jeg jo bare Brasil (6 ganger på rad)! Men har også ofte møtt lag som Arsenal, inter, PSG osv også. På fifa 12 spilte man jo alltid mot 4,5 stjerners lag når man selv var 4,5 stjerners lag.

Jepp, jeg og har møtt mange 5 stjerners lag med 4,5....Irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...