Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller veldig lite FIFA, men blir innimellom et par kamper med broren min. Jeg er helt ok når det kommer til avslutninger, men når det kommer til noe så enkelt som straffe har jeg ikke sjans! Den går enten midt i mål, eller alt for lang til siden. Hva gjør jeg feil?

 

Jeg treffer så klart så midt i det grønn feltet som mulig, og tar spaken litt til siden. Gjør helt likt som det broren min gjør, men får den ikke godt plassert i mål, tips til hvordan jeg kan gjøre det?

Lenke til kommentar

Startet nederst i det Engelske systemet - men ble kjøpt av Betis etter 4-5 kamper. Nå spiller jeg 50-60 minutters-kamper. Like greit å styre hele laget slik at jeg får noen pasninger og skudd. Medspillerne mine er jo helt idiot når jeg bare styrer proen min.

 

Hvilken vanskelighetsgrad du spiller på har ganske mye å si. Jeg begynte på Verdensklasse og klarte meg greit, men motspillerne ble latterlig gode. QPR kunne stå inni vår 16-meter og ha 6-7 pasninger uten at vi var i nærheten av ballen. Jeg prøvde så å gå ned til Profesjonell og det ble mye bedre; nå får vi flere sjanser, har ballen mer og forsvaret vårt er ikke hjelpesløst.

Lenke til kommentar

Jeg må være verdens verste FIFA-spiller :) Rævstats i Seasons. Merker det tærer på humøret, mulig brist i hånden etter raserianfall :)

 

Seasons som modus er ræv, og at jeg er ræv i noe som er ræv driter jeg litt i. Men synd at de ødelegger seasons hvert år.

 

Prøv ultimate team hvis du ikke har testet det ut allerede. Blir som et helt annet spill.

Lenke til kommentar

Merkelig at EA år på år lager Real Madrid så utrolig mye bedre enn både Barcelona og Spania som begge er verdens beste klubblag og landslag. Er det kun fordi spillerne der er så lave og fordi de har mindre strength overall? Det er kjent at Ronaldo kan løpe forbi alt og alle mens Messi ofte faller som en flue når han støter på sterke forsvarere, noe som ikke stemmer med realiteten.

Lenke til kommentar

Seasons som modus er ræv, og at jeg er ræv i noe som er ræv driter jeg litt i. Men synd at de ødelegger seasons hvert år.

 

Prøv ultimate team hvis du ikke har testet det ut allerede. Blir som et helt annet spill.

 

Jeg tok deg på ordet og begynte med UT. Er moro :)

Sliter med å logge inn på AH akkurat nå da. Det er litt kjedelig, da jeg mangler en Manager Task der for å få en Gold Pack :)

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende dem som skyter fra langt hold hele tiden slik at keeper slår til corner. Corneren ender opp til 5-meterspark. Å spille ut til back er høyrisiko så spilles ballen langt ut. Den taper spissene alltid og angrep i mot. Skudd fra 40 meter -> corner. Så er det påan igjen.

 

Etterpå får jeg hatmelding fordi sjansestatistikken er 25 - 3 og jeg vinner 2-0 fordi jeg er så "bloody lucky".

 

Spill høy pasning til back. Det fungerer hver gang, og er vel det jeg har gjort de tre siste årene.

 

_____________________________________

 

Jeg klarer ikke å skjønne hvordan så mange sliter med first touch. Det fungerer helt greit for meg.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt et svar hadde jeg gitt deg det, men jeg skjønner heller ikke hva jeg gjør feil. Jeg holder aldri inne sprint når jeg mottar ballen. Allikevel får jeg latterlige touch. Spiller for det meste med Chelsea og det er så ille at Mata f.eks. kan slå en 10 meters pasning til Hazard og Hazard klarer å få ballen 3 meter fremfor seg etter å ha tatt et touch. Men det som er mest irriterende med de touchene er at spillerne nesten ALLTID trenger to touch. Altså, om jeg skal skyte så skyter dem aldri før dem har tatt en touch omtrent. Synes dette ødelegger flyten. Itillegg så er det latterlig irriterende når forsvarer får ballen og isteden for å skyte den bort så må han ta et touch først. Det har jeg sluppet inn for mange mål på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...