Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karriere - jeg byttes ut etter 50-60 minutter uansett hvor godt jeg spiller. Noen andre som "sliter" med dette? Jævlig kjedelig, og jeg har vurdert om jeg skal score selvmål med samtlige spillere til manageren slutter å gjøre det idiotbyttet hver kamp.

 

Kommer veldig annpå stamina'en på spilleren din og hvor god (bragder) han er. Ble ofte byttet ut før, men blitt lite nå. Spiller forøvrig på Crawley Town. Yay!

Lenke til kommentar

Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Jeg spiller på halvproff eller proff så vidt jeg vet, og synes at medspillere gjør det veldig bra. Har valgt å kun styre min egen spiller da det gir litt mer "karrierefølelse". Jeg har aldri blitt byttet ut, unntatt ved skade da. For min del skulle jeg gjerne blitt byttet ut, da jeg som regel har veldig lite stamina igjen mot slutten, noe som gjør spilleren skadeutsatt.

 

Jeg startet i Fredrikstad, ble lånt ut til et eller annet npower league 2 lag, ble så kjøpt av Liverpool etter en sesong og videre til Inter sesongen etter det. Selv om jeg spilte til over 9 i snitt på Inter ble jeg benka andre sesongen der og er på utlån til Köln. Ikke så lett å forstå seg på manageren, mulig det er fordi min avr er kun 75?

 

Kunne vel øket vanskelighetsgraden et hakk eller to, men er jo stas å være stjernen på laget ;)

 

PS. Sliter ikke med å få pasninger, det er bare å trykke "X" (PS3) så forsøker de pasning stort sett alltid. Spiller forresten som CDM.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar

Morsomt å tape 5-1 når man har 15 skudd på mål, hvor keeperen redder 12 mens 3 skudd går i stolpen. Motstanderen hadde 7 skudd på mål og scorte på 5 av dem (omtrent alle målene var at han løp nedover kanten før han la inn og scorte på hodet siden midtstopperen min ikke reagerte i det hele tatt, hehe).

 

FIFA 13 er jammen meg det mest underholdende spillet noensinne, folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig irriterende dem som skyter fra langt hold hele tiden slik at keeper slår til corner. Corneren ender opp til 5-meterspark. Å spille ut til back er høyrisiko så spilles ballen langt ut. Den taper spissene alltid og angrep i mot. Skudd fra 40 meter -> corner. Så er det påan igjen.

 

Etterpå får jeg hatmelding fordi sjansestatistikken er 25 - 3 og jeg vinner 2-0 fordi jeg er så "bloody lucky".

Lenke til kommentar

Blir så møkk lei av spillere (gjerne forsvarsspillere også) som ikke hopper etter ballen? Uansett om det er X, B eller A jeg trykker, ofte gjør de null innsats for å prøve å heade ballen. Har tilogmed gått på instant replay for å se, og joda, der hadde de hatt mulighet til å heade om de bare hadde orket å hoppe litt.

 

For ikke å nevne spillere som mister fart bare de er nært andre spillere.

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende dem som skyter fra langt hold hele tiden slik at keeper slår til corner. Corneren ender opp til 5-meterspark. Å spille ut til back er høyrisiko så spilles ballen langt ut. Den taper spissene alltid og angrep i mot. Skudd fra 40 meter -> corner. Så er det påan igjen.

 

Etterpå får jeg hatmelding fordi sjansestatistikken er 25 - 3 og jeg vinner 2-0 fordi jeg er så "bloody lucky".

 

Noe av det mest irriterende på hele spillet, ja. Vet ikke om de går for corneren, eller om de faktisk mener at skuddene skal gå inn, men uansett utfall er det en helt dust taktikk. Keeper gir corner altfor lett, selv om han skal være god på handling.

 

Sagt det mange ganger, skuddstatistikken sier omtrent ingenting om kampbildet eller hvem som var best og fortjente å vinne.

 

En annen ting som er irriterende er at man altfor ofte header mot eget mål, til corner. Greit at man kan bli presset til å heade bakover av og til, men det skjer i hver eneste kamp. Styrer utover med spaken, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...