Pwiur Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Ultimate team: Vunnet Bronse, Sølv og Gull turnering Vunnet 1. divisjon Seasons: Ligger nå i 5. divisjon. Har vunnet tittelen hvert år. 5 opprykk på rad. Offline: Nesten ikke spilt, men har vunnet PL på verdensklasse med Everton(Spilt kun en sesong) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Du har ikke rundet spillet før du har vunnet CL med et lag i fra Championship. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Nå er eg så JÆVLA LEI dette forbanna det drittspillet. Alt, absloutt ALT går imot meg! Lenke til kommentar
Auguzt Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Har hatt et STORT problem i det siste... Det som har skjedd er at når jeg spiller FIFA, er ikke kontrollen helt med meg. Når jeg feks. Skal skyte, chipper spilleren ballen uten at det er det jeg vill. Den bytter også mentalitet (ultraoffensiv til ultradeffansiv) og taktikk uten at jeg har noe kontroll over det. Er det noen andre som har/hatt samme problem? I så fall hvordan fikset dere det? Er virkelig krise og er meget takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Kontrolleren tuller med deg. Søk på youtube og følg en guide. Ganske lett å fikse om du ikke har 10 tommeltotter. Lenke til kommentar
Auguzt Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Kontrolleren tuller med deg. Søk på youtube og følg en guide. Ganske lett å fikse om du ikke har 10 tommeltotter. Så jeg må altså åpne hele dritten?? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Du har ikke rundet spillet før du har vunnet CL med et lag i fra Championship. Og blitt hentet av Roman og vært Chelsea manager i min 2 sesonger. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Wow, Pogba er oppgradert til 78 i karriere.. Han er med andre ord bedre enn Rodwell. Men hva kan man forvente når de tror at Messi er like sterk som Scott Wootton.. Endret 8. desember 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Så jeg må altså åpne hele dritten?? Ingen problem det. Mye lettere enn det høres ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Og blitt hentet av Roman og vært Chelsea manager i min 2 sesonger. Nei, det blir litt for drøyt. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Kontrolleren tuller med deg. Søk på youtube og følg en guide. Ganske lett å fikse om du ikke har 10 tommeltotter. Takk for tipset, skal teste det de viser i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=utyGiSH3rns&feature=g-hist Lenke til kommentar
Auguzt Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Takk for tipset, skal teste det de viser i denne videoen: http://www.youtube.c...&feature=g-hist Funket ikke får meg, har du fått det til?? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 noen som vet hva er grunnen til at jeg får ikke spille med gjester i ultimate team? pleier alltid spille med kompiser merka det ei uke siden nå... går det an å fikse eller? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 De har fjernet muligheten for å spille med gjester inntil videre så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Tror de har tenkt å endre noe der... f.eks. spiller du alene så får du en mot deg, men er dere 2 eller flere blir det også søkt etter de som har gjester på laget. Det hadde vært like greit men tror det kan ta langt tid. Endret 9. desember 2012 av Kluvert Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg søker noen å spille mot online på Xbox 360! Hvem vil? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Legg til mafsa hvis du vil. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Noen som er god på å trade og som har noen tips? jeg tjener jo så utrolig lite etter å ha spilt enormt med kamper, så skulle gjerne ha tjent inn en del på trading også om det går, har søkt igjennom nesten hele internett, men de fleste tipsene der er ikke akkurat allverden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Noen som er god på å trade og som har noen tips? jeg tjener jo så utrolig lite etter å ha spilt enormt med kamper, så skulle gjerne ha tjent inn en del på trading også om det går, har søkt igjennom nesten hele internett, men de fleste tipsene der er ikke akkurat allverden. Regner med at du mener UT, er en egen tråd for det Jeg tester ut metoden til FlexFIFA nå. Kjøper ukas IF-kort (helst mot slutten av uka de er ute), lagrer dem i klubben og selger etter kanskje en måned eller to. Du kan søke han opp og se hvor mye han tjener. Men hvordan det vil gå med market crash i januar, og hvor stor innvirkning det vil ha, aner jeg ikke. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Fytti grisen. Slipper inn mål på mål etter innlegg hvor jeg ikke får velge forsvarsspiller. Jeg er så lei og så oppgitt. Hvorfor fikser ikke EA dette? Det er flere måneder siden spillet kom ut. Kan rett og slett ikke få klaget på det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå