Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter aggresjonen din. Tapte 10-2 mot en kompis (Ikke online, på samme skjerm), der 5-6 av målene var hovedsaklig Fifa sin feil. Situasjoner som mest sannsynlig ikke hadde hendt i Fifa 12 tilogmed. Spillere springer i dommer, spillere snubler i hverandre av ingenting, forsvarsspillere som stopper å springe når de kommer nært andre spillere, keepertabber ut av dimensjoner.

 

Eller når ballen triller 2 meter fra en spiller, og han bare står der. Jeg prøver febrilsk å bytte til riktig spiller, men kommer bare til de andre som er rundt. Eller keeper som springer halvveis til midtbanen for å sparke ballen uten at jeg har trykt på Y/Trekant, og så kræsjer keeper og forsvarsspiller, motstanderen tar ballen og putter den i mål.

 

Hadde en diskusjon tidligere i tråden om at Fifa ble dårligere, og jeg mente at Fifa 13 var bedre enn 12 selv med små forandringer. Med alle bugsene og AI-feil som skjer, så trekker jeg det tilbake. Selv om spillet på papiret er bedre, så gjør alle feilene det verre.

Lenke til kommentar

Seriøst, deler av utviklerteamet er så ekstremt evneveike. Faen så dette spiller provoserer meg. Nå slapp jeg inn to mål på at spillet velger feil mann for meg på corner, slik at motspiller får hoppe og heade helt upresset. Hva faen?

 

Om de på FIFA 14 hadde fokusert kun på videreutvikle det som finnes i spillet hadde det vært mye bedre enn å komme med nye egenskaper. Som f.eks. det first touch systemet. Herregud for noe jalla greier. Eden Hazard og Juan Mata får jo faen meg betong touch hver jævla gang (og jeg holer ALDRI inne løpe knappen, gjør man det så er det kun når jeg ikke orker å trykke på runding og vil avslutte på mål fra 40 meter). Det som finnes i spillet er så 50 % gjennomført. Som du sier så er markering noe så latterlig usaklig. Det finnes ikke system. Plutselig kan den minste spilleren på laget finne på å skal dekke opp den største osv. I tillegg, det følges aldri på løp. Spillerne stopper opp og venter til at noen skal styre dem, men det er klin umulig å styre 10 spillere på engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om de på FIFA 14 hadde fokusert kun på videreutvikle det som finnes i spillet hadde det vært mye bedre enn å komme med nye egenskaper. Som f.eks. det first touch systemet. Herregud for noe jalla greier. Eden Hazard og Juan Mata får jo faen meg betong touch hver jævla gang (og jeg holer ALDRI inne løpe knappen, gjør man det så er det kun når jeg ikke orker å trykke på runding og vil avslutte på mål fra 40 meter). Det som finnes i spillet er så 50 % gjennomført. Som du sier så er markering noe så latterlig usaklig. Det finnes ikke system. Plutselig kan den minste spilleren på laget finne på å skal dekke opp den største osv. I tillegg, det følges aldri på løp. Spillerne stopper opp og venter til at noen skal styre dem, men det er klin umulig å styre 10 spillere på engang.

 

Herlig lesestoff på en ellers så kjedelig kveld. Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar

Offline, mot cpu? Er ikke det veldig kjedelig?

 

For å få spilt karriere er man tvunget til å spille offline, men da lar jeg det heller være. Cpu er zzzzz.

 

Det mente jeg også, helt til jeg prøvde meg på karriere. Ble helt hekta i begynnelsen. Det er noe med å kjøpe spillere og se at de får fremdrift på ferdigheter osv.

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med CPU er at man ofte finner et fast mønster å slå dem på. Nå har de jo heldigvis innført det i H2H også.

 

Jeg opplever flere ganger at jeg faller av for full maskin når jeg vet motstander kjører høy gjennombrudd. Likevel vil min spiller slakke av på farten i et par sekund når ballen slås over forsvaret - bare fordi det er mye kjekkere å ha en løpsduell med Ronaldo hvor man er garantert at man taper, enn å være først på ball fordi man leste spillet.

Lenke til kommentar
In the new update, we have addressed the following:

• Freeze in Career Mode after acquiring youth scouts.

• An invisible ball appearing in other game modes after exiting FIFA 13: Ultimate Team.

• Removal of Guest Play in FIFA 13: Ultimate Team. In order to address a separate issue, we've decided to temporarily remove Guest Play from Ultimate Team. We apologize for the inconvenience.

• Rare disconnect in the FIFA Points purchase flow

 

Bra de har fjernet guest play i det minste.

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg har klaget på det før, men fy faen straffekonk suger i dette spillet. Det er så latterlig at jeg blir helt satt ut. Når pila beveger seg med en hel runde (tur/retur) i sekundet, og man skyter langt over mål med en gang du er utenfor midten, så blir det rett og slett for dumt. Spesielt siden man ikke kan øve på straffer i arena før kampen, og det uansett ikke er relevant da farten på pila påvirkes enormt av stresset.

Lenke til kommentar

Nå er det f.... Meg bra. Jeg er en gjennomsnittlig FIFA spiller, men begynner å dritt lei online. Går på tap på grunn av at motspiller alltid klarer å komme seg alene igjennom med tre fire spillere på løp, men mine alltid stenger mot en forsvarsmur. Hva slags formasjon spiller dere med og hva skal til for å få til det samme????

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...