Aleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Pleier egentlig alltid å ha lyden av. Har på egen musikk, eller prater med en eller flere kamerater. Nå bodde jeg på internatskole så det var litt spesielt tilfelle med folk rundt hele nesten tiden. Var en periode vi hadde på spanske kommentatorer fordi en kamerat kom opp i spansk eksamen. Han strøk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Eneste han kunne var "GOOOOOOOOOOLLAAASSSOOOOO" "GOLLLLLLLLL" "GOOOOOOOOOOOOOLLLLL" ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Haha, ja. Det var ikke så veldig effektiv læringsmetode. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Musikken er jo på overalt bortsett fra i kamp....Er jo tilogmed i pausen på kampene før en trykker "klar". Du kan jo bare fjerne låtene du ikke liker, samt legge til musikk du selv har liggende på konsollen. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvilken version av fifa 13 burde jeg forhåndsbestille hvis jeg vil ha billige gold packs på UT? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Hvilken version av fifa 13 burde jeg forhåndsbestille hvis jeg vil ha billige gold packs på UT? http://www.gamezone....0000046697.aspx Ny sang til soundtracket på Fifa 13 http://www.youtube.com/watch?v=T_O_0JBSCe4 Endret 9. august 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Det med UT versjonen, tror det var bedre å bruke den summen selv til å kjøpe packs. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Lurer på om jeg skal gidde å invilvere meg i FUT i år. Har ihvertfall forhåndsbestilt FUT-utgaven så får jeg se. Om ikke annet så donerer jeg bort de 24 goldpacksene her.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA BIG #FIFA13 announcements coming tomorrow from Gamescom in Germany: what's the news you're looking for? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Edit: Sorry om jeg nå stjal bildet ditt, Emils. Så ikke at det var du som postet det på Twitter. Endret 13. august 2012 av Aleks Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Live fra Gamescom NÅ http://live-event.ea...dex.php?q=pk-us EDIT: Kjapt og greit, men mange nye saker og ting der som ser meget spennende ut. Faktisk begynt å glede meg litt nå. Endret 14. august 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Clubs: Free Agent Hub allows you to play Drop-In Matches, looks at leaderboards etc. before joining a club Clubs: AI teammates get better as your Club improves Clubs: Matchmaking allows you to filter ANYS and human goalkeepers to your preference Clubs: Online Pro and CPU teammates stats based off real attributes from players in top leagues Clubs: Maxed out Pros more realistic to real life players. Accomplishments and growth have been tuned Clubs: Tuning to Human GKs… no more fully assisted in Clubs, tuned attributes and accomplishments Clubs: Online Pro for Clubs only: no more offline boosting. Clubs: Online Pro progression saved on the server, not save files. Bye-bye hackers! Match Day: Real-world events like form, suspensions and media gossip feature in dynamic commentary for top leagues. Match Day: ‘Games of the Week’ feature now in kick-off mode; the biggest clashes from the real world of football. Match Day: real-world form, injuries, suspensions will be reflected in-game throughout the season. Seasons: Persistent squad/team management saves. Set your club up once per squad update! Seasons: More matchmaking options… guests, limited expansion, club vs. international teams, etc. Seasons: Division Titles! Basic promotion is ok, but winning the title = glory Seasons: 2v2 is back! Play with a mate locally in ranked online play – it’s been a dev fav so far Ultimate Team: Special reward packs for returning #FUT players. Ultimate Team: Seasons is now in #FUT! demo teams: AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, Juventus and Manchester City Seasons: New! Trophy Cabinet… show off your silverware and unlock better cabinets along the way Seasons: Division Titles! Basic promotion is ok, but winning the title = GLORY Seasons: Better star level matchmaking… Less RM vs. Tottenham, more RM vs. PSG #FUT: Main menu entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date: #FUT: Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team! #FUT: Seasons – There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities #FUT: Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, it’s all about bringing your very best squad #FUT: At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed. #FUT: You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club: e.g. more squads or bigger Trade piles #FUT: Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important. #FUT: Morale – The scales have shifted! Neutral morale is the default and you’ll have to manage your squad to get high morale. #FUT: Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster. #FUT: You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FUT: New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward! Endret 14. august 2012 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Stemmer det der har det gått fra tvil om kjøp til garantert kjøp på et øyeblikk. Herlige nyheter! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Noen plass man kan se EA Gamescom? Trodde gamescom begynte i morgen, Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har en link der oppe, men tror det er slutt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Trodde det alltid var mulig å se den igjen når live var ferdig. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Funker å se den om igjen nå. Digg at de bringer sesonger inn i UT. Garantert kjøp fra min side! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Clubs: Free Agent Hub allows you to play Drop-In Matches, looks at leaderboards etc. before joining a club Clubs: AI teammates get better as your Club improves Clubs: Matchmaking allows you to filter ANYS and human goalkeepers to your preference Clubs: Online Pro and CPU teammates stats based off real attributes from players in top leagues Clubs: Maxed out Pros more realistic to real life players. Accomplishments and growth have been tuned Clubs: Tuning to Human GKs… no more fully assisted in Clubs, tuned attributes and accomplishments Clubs: Online Pro for Clubs only: no more offline boosting. Clubs: Online Pro progression saved on the server, not save files. Bye-bye hackers! Hvor har du fått denne infoen fra? De nevnte ikke det under GamesCom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Står på Twitter. Følg @EASPORTSFIFA. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tack så mycket. Vet om et par medlemmer i klubben min som blir ganske så happy nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå