Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdaget en bug med spillet. Spillerne mine gjør ting jeg ikke ber dem om i det hele tatt. Helt plutselig kan spilleren min gå inn i en sklitakling, han sender plutselig en pasning eller han slår en hælpasning bakover når han skal motta en langpasning.

 

Er det flere som sliter med dette? Har måttet spille flere kamper om igjen fordi jeg har ikke kontroll over spillerne...

Lenke til kommentar

Jeg opplevde at spissen min sklitaklet en forsvarer etter at keeper hadde plukket opp ballen (løp side om side mot målet, og jeg hamret på runding for å få av et skudd). Selvsagt rødt kort. Kjempeartig. Har nå tapt 4 kamper på rad i Seasons, og en 4-5 på rad i FUT. Digger spillet. =(

 

Ellers virker det som om forsvarerne er blitt langt flinkere til å blokkere skudd i siste patch? Samtidig som de må være gjort enda dummere når man får kontringer i mot. Om jeg ikke får ballen ut av spill på mine cornere, så får jeg alltid en farlig kontring i mot. Selv med cornertaktikker hvor jeg har 6 mann på midtbanestreken. Idiotene er mer opptatt av å holde linjen når motstander rusher fremover enn å bry seg om ball og motstandere. Også lunter dem hjemover - kun spilleren jeg er beinflyr hjem. Når jeg bytter spiller for å ta ut pasningsalternativ, løper spilleren jeg har vært FREMOVER på banen for å tilpasse seg linjen.

 

Fysikkmotorgreiene er helt mislykket. Bare å fjerne hele driten. Jeg har scoret flere selvmål fordi forsvarere stumper i keeper som ligger på bakken. "Heldigvis" får dem en fot på ballen selv om dem er ute av ballanse, slik at den ruller i mål.

 

Forsvarerne demper fortsatt ballen i stedet for å sentre på første touch tilbake til keeper. Video av en kamp jeg nettopp tapte. Han var elendig, jeg var helt forferdelig. Først demper jeg ballen for ham. Han kommer alene med keeper, men keeper er godlike og redder med bena. Så leker 2 forsvarere Helan og Halvan og gir ballen tilbake til mostander som takker og bukker. http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/142001984

Lenke til kommentar

Hahahaha. Koser meg stort med å lese Gamers Paradise-trådene fra FIFA-turneringen som popper opp her om kveldene. Juks, quitting, faking av seier, krangling, connection-problemer, kjefting, folk som ikke finner servere. Bildebevis som ikke viser hvem som spiller, kunne vært tatt fra hvilken som helst kamp.

 

Uten at kampene blir filmet/streamet/lagret er det virkelig ingen måte å vite hvem som vant. Når man selv sliter såpass mye, er det gøy å se andre ha det verre. Spesielt å se hvor mye folk egentlig gjør for å komme seg videre i en fifa-turnering. :D

Lenke til kommentar

Er jo rimelig lett da. Han jeg spilte med la inn feil resultat, og det er jo bare å ta bilde av skjermen rett etter kamp når det blir bedt om omkamp. Da er det jo lett å få med både resultat og begge navnene. Forøvrig innrømmet han jeg spilte mot enkelt at det var et ærlig missclick, så det er jo greit :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg kjenner et lite hat vedrørende Fifa 13 og mølet med online pass.

 

Antallet ganger jeg mister tilkoblingen, antallet ganger jeg får feilmelding vedrørende online pass.

 

Når jeg først får feilmeldingene må jeg restarte PS3'n for å komme meg inn igjen, forsøk på å koble til på nytt resulterer bare i nye feilmeldinger.

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med dette? Har måttet spille flere kamper om igjen fordi jeg har ikke kontroll over spillerne...

 

Har hendt at stopperen min header utover istedenfor å heade den inn til keeper, og det hender at spilleren min lobber på åpent mål selv om jeg har brukt nok kraft og aldri var i nærheten av å skulle lobbe.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke at FIFA er blirr nærmest kun rettet mot online-spilling i det siste. Bare se på "Trophy'ene"; av 51 trofeer er 26 begrenset til online-delen. Det er jo helt vanvittig! Sammenlign det med for eksempel Assassin's Creed III så er kun 4 av ca. 50 trofeer beregnet på online-delen.

 

La meg bare si ta jeg kunne ikke brydd meg mindre om disse trofeene i PS3 og har aldri prøvd å få et, men det sier litt om hvor fokuset til EA er.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig forståelig, men likevel veldig synd. Karrieremodusen trenger bare små jusetringer for å løfte det til det høyder, som for eksempel et fungerende økonomisystem.

 

Tidligere hadde vi inntekter fra kampdag (billettinntekter, etc.), men det ble fjernet og skal vist tydeligvis aldri komme tilbake. Den eneste måten å tjene penger på nå er å vinne trofeer, det betyr at dersom du spiller med et annet lag enn Barcelona, United eller Bayern må du belage deg på å bruke 4-5 sesonger på å tjene opp 10millioner.

 

Det er ikke gøy når et lag som Stoke må ha 15millioner for i det hele tatt å kunne forsterke troppen. Jeg har regnet ut at dersom jeg vinner cupen og serien i Norge hvert år vil det ta 11 sesonger før jeg har tjent 10 millioner.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva det er, jeg har nesten ikke kontroll over spillerne mine! Helt plutselig kan de sklitakle midt på banen, de kan begynne å sentre ballen uten at jeg har vært borti knappen, taktikkvelgeren kommer opp helt av seg selv og velger en taktikk!

 

Det er ikke kontrolleren det er noe galt fordi det skjer ikke andre steder. Det skjer heller ikke i menyen at jeg plutselig velger noe, det er kun under kampene. Det var ikke sånn til å begynne med, det er nå det har skjedd og det bli verre og verre for hver kamp som går. Jeg er helt desperat, jeg fatter det ikke... dersom det ikke fikses må jeg bare legge FIFA på hylla :(

 

Og nå sluttet spillet å reagere på kontrolleren helt... Det kan da ikke bare være meg som har disse problemene?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...