JaySpearing Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Fin film, men det svei i øra... Dårlig sang? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 nå er det like før jeg selger dette drittspillet, verste fifa på lang tid!! jeg hadde komt meg til semifinalen, jeg leder 4-0 og gleder meg til finalen, etter 86 min slår ea serverne seg av, og jeg logger på ultimate team igjen, da har jeg plutselig ikke begynt på cupen i det hele tatt og må starte helt på nytt.. jeg er skikkelig forbannet nå... vet ikke om dette spillet er verdt å spille mer... få dere bedre servere EA.. Jeg har tapt flere kamper i seasons på grunn av dette, selv om jeg har ledet med mange mål. Noen andre som opplever å spille sesong-kamper etc der begge lag har samme farge på draktene? Jeg har opplevd det ofte og det er veldig slitsomt å skulle forholde seg til 20 spillere med samme draktfarge. Ja, og ofte har dommeren identisk farge med det ene laget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Det er ekstremt irriterende med dommere som har samme farge som motstanderlaget da. Dommerne er generelt sett ekstremt irriterende. De stopper baller veldig ofte, og jeg har fått flere mål i mot fordi dommeren har gått i veien for forsvarsspilleren som løper hjemover. Hvor ofte ser man i en normal kamp at dommeren er borti ballen eller på annen måte direkte påvirker spillet, egentlig? Ellers er jeg jælva lei av alle de uberdefensive nissene som pælmer ballen opp og satser på at forsvarerne snubler eller lignende. Hva med å spille litt fotball? Sende flere enn to pasninger på motstanderens banehalvdel? De fleste målene i mot kommer etter at forsvarerne enten insisterer på å dempe ballen i stedet for å klarere, eventuelt at de klarer å snuble i hverandre eller lignende. Greit nok at fysikkmotoren er kul å se på osv, men når AI er så dårlig som den er på "mikronivå", så er det ekstremt irriterende med snubling, at dommeren er i veien osv. Det ser kanskje realistisk ut, men hva hjelper det når det aldri hadde skjedd i virkeligheten? Dette gjelder altså både dommeren og spillere som kræsjer med hverandre. Og så HATER jeg muligheten for holding i trøya. Det dømmes jo aldri for noe som helst, gjerne for situasjoner som klart er rødt kort. Ødelegger alle innleggene mine i tillegg. Får fordel siden jeg strengt tatt har ballen enda, men innlegget går jo til hælvete, men da har jeg brukt fordelen. Jævla piss. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Har laget en liten fifa montage om noen er intressert i å se :-) Samla sammen noen goaler fra helga + i kveld! youtube.c...eature=youtu.be Fin video, og musikken var nostalgisk nok til at jeg likte den. Målet på 0:50 da. Bare meg eller var det veldig kjapt? Ser nesten ut som det er brukt sliders. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Dommerne er generelt sett ekstremt irriterende. De stopper baller veldig ofte Skjer veldig sjeldent her. Tror mye handler om å se hvor dommeren står og ligge unna, ikke spille pasninger rett i dommeren osv. Og så HATER jeg muligheten for holding i trøya. Har etter hvert spilt 225 UT-kamper, antall ganger jeg har opplevd det kan telles på én hånd. Jeg aner ikke hvordan man gjør det engang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 De holder inne skyteknappen/takleknappen. Du har garantert opplevd det. Det skjer hver gang en rask spiller ikke klarer å løpe fra en treg forsvarsspiller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 De holder inne skyteknappen/takleknappen. Du har garantert opplevd det. Det skjer hver gang en rask spiller ikke klarer å løpe fra en treg forsvarsspiller. Mulig at jeg har blitt holdt, men at det bare ser ut som en tett duell. Mlapa er forresten gull i de situasjonene. 84 pace, 85 strength, 193 cm. For et lokomotiv, minner om Lukaku. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Eller folk kan bruke raske tyskere som bare springer RUNDT backene dine. Har nesten gitt opp hele FUT. Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Fin video, og musikken var nostalgisk nok til at jeg likte den. Målet på 0:50 da. Bare meg eller var det veldig kjapt? Ser nesten ut som det er brukt sliders. Alle målene er skoret online med mitt FUT lag. Farten på skuddet stillte jeg opp til 1.1x i windows moviemaker :-)))) der 1x er normal fart. Recordet også målet fra instant replay der.. mulig det er dette som gjør det! Kan sverge på at jeg ikke har rørt sliderne. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 KAn en bruke sliders på FUT da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Er bare offline sliders kan brukes, regner jeg med. Da er vel redigeringen din forklaring på hvorfor det ser litt kjappere ut. Morro å tulle litt med sliders om man spiller mot kompis. Kan gjøre det kjempeenkelt eller kjempevanskelig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Kunne det før, i hvert fall. Tror det har blitt patchet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Hva er sliders? Og en annen ting, hva står egentlig EAS FC for? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Hva er sliders? Og en annen ting, hva står egentlig EAS FC for? Electronic Arts Sports Football Club. Sliders er noe som kan brukes offline. Kort og greit noen "Sliders" der du kan endre på alt fra skudd, fart, pasninger, skuddstyrke og keepere. Jo høyere nivå, dess bedre og raskere blir spillerne dine. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Electronic Arts Sports Football Club. Sliders er noe som kan brukes offline. Kort og greit noen "Sliders" der du kan endre på alt fra skudd, fart, pasninger, skuddstyrke og keepere. Jo høyere nivå, dess bedre og raskere blir spillerne dine. Ok, sliders er med andre ord ikke særlig aktuelt. Regnet med at EAS FC var serverne, men rart de ikke bare skriver det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Sliders er jo praktisk hvis man spiller mye offline mot AI. Istedet for å bare velge mellom de forskjellige vanskelighetsgradene kan man jo customize hvor vanskelig forskjellige ting skal være, hvor ofte skader skjer osv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 (endret) EAS FC er ikke det samme som serverne. Inne på EAS FC kan du kjøpe ting når du går opp i level, gjøre utfordringer og sjekke leaderboard osv. EAS FC kan være nede selv om EA serverne ikke er nede. Kan vel nesten kalle EAS FC noe i samme duren som FUT bare at du brukes EAS FC til å kjøpe og gjøre ting. Ikke spille kamper etc. Endret 8. november 2012 av Emils. Lenke til kommentar
bodiroga1 Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) . Endret 9. november 2012 av bodiroga1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Spilte den beste kampen nettop. Jeg var United, mostanderen var Spania. Første 10 så har han 2 store målsjanser og spiller meg utrolig lav. Så kontrer jeg inn 1-0. Etter en hel omgang med press og store sjanser så kontrer jeg inn 2-0 på overtid i første. Så i andre så får jeg hjørnespark i det 50 minutt og scorer 3-0, på mitt tredje skudd på mål. Da ragequittet han. Elsker det Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Er din beste kamp at du blir rundspilt og kontrer inn 3 mål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå