DuckDuckGoose Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 For min del ble det bedre etter bytte av trådløs router, men det fikk jeg gjennom mitt bredbåndsselskap. Gikk fra Thomson til Zyxel. Nå er det ikke stabilt rødt, men går fra grønt til oransje og rødt innimellom. Bedre enn det var før ihvertfall. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Noen som kjører corner/frispark-taktikker? Har brukt en del tid på å sette opp cornertaktikker i det siste. Artig å ha helt sprøe taktikker når man får cornere.. 2 spillere som løper slalom rundt hverandre gjennom feltet f.eks. Har funnet en taktikk som fungerer ganske bra: 3 grønne i boks er typisk midtbanespillere/midtstoppere som er OK på hodet. Grønn 1 bør kunne ta stupheadinger. De to blå som stormer mot returrom/for å skyte må være god på langskudd/avslutninger (typisk spiss). Lilla er typisk raske sidebacker + midtbanespiller. Sort= valgfri. Jeg legger vingen på kanten her. Vil ha en som kan sentre og holde litt på ballen. 1. scenarie - kort til sort. Holder på ballen til blå-1 kommer løpende. Blå en får ballen og skyter. 2. scenarie - høy til blå1 som skyter. 3. scenarie - innlegg mot grønn når de starter sine løp. Scoring = win, om motstander header ut ballen, så treffer de overraskende ofte en av de blå. 4. kort til sort som slår hardt inn mot grønn 1... Har også prøvd BYA sin taktikk med vekslende hell. Noen andre som har gode taktikker som kan deles? 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Noen andre som opplever å spille sesong-kamper etc der begge lag har samme farge på draktene? Jeg har opplevd det ofte og det er veldig slitsomt å skulle forholde seg til 20 spillere med samme draktfarge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 (endret) EDIT: Feil tråd. Endret 4. november 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 4 kamper på rad med usynlig ball. På 5te forsøk er eg stuck i arena. Skulle visst ikke få spille idag.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Noen som har testa PS MOVE på fifa? Herregud så vanskelig, og ikke minst unødvendig! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Nå er jeg seriøst irritert over en bugs som skjer når man skal prøve å spille en seasons-kamp. Som kjent så hender det at lagoppstillingen til laget du vil spille med blir byttet med lagoppstillingen til favorittlaget ditt med det resultat at man ikke får koble seg opp mot motstander. Når dette skjer så er det ikke mulig å koble seg opp mot motstander da det antageligvis kjøres en sjekk mot laget integritet (for å forhindre juks) og når denne feiler blir man disconnected. Nå skjer dette HELE JÆVLA TIDEN. Vurderer sterkt å gå ned i butikken og be om å få hevet kjøpet. Tror dere at det er mulig? Nå har jeg 360-versjonen så bugfiks lar vente på seg. Er denne bugen rettet på PC-versjonen? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 nå er det like før jeg selger dette drittspillet, verste fifa på lang tid!! jeg hadde komt meg til semifinalen, jeg leder 4-0 og gleder meg til finalen, etter 86 min slår ea serverne seg av, og jeg logger på ultimate team igjen, da har jeg plutselig ikke begynt på cupen i det hele tatt og må starte helt på nytt.. jeg er skikkelig forbannet nå... vet ikke om dette spillet er verdt å spille mer... få dere bedre servere EA.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Føler meg ekstremt heldig etter å ha lest denne tråden, men har ikke hatt mulighet til å spille online på et par uker, så får nok oppleve bugsene til uka. Ellers har jeg bare hengt i arenaen et par-tre ganger, og ellers ingen problemer i karriere-modus eller noe slikt. For min del er dette det beste FIFA-spillet på laaaaang tid, og det har med selve gameplayet å gjøre. Synes det funker sinnsykt bra. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Like før en får lyst til å droppe FIFA til fordel for PES på grunn av de idiotiske serverne. 1 Lenke til kommentar
Qake Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har alltid trodd at Infinity Ward var verst.. Så kjøpte jeg Fifa.. Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Har laget en liten fifa montage om noen er intressert i å se :-) Samla sammen noen goaler fra helga + i kveld! http://www.youtube.com/watch?v=JoQEJZ38-WE&feature=youtu.be 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/6076/-Mer-stabil-onlinespilling-og-bort-med-usynlige-baller 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Leste dette. Burde vel igrunn vært klart fra dag 1, men bedre sent enn aldri. Hva er det de holder på med det året som går mellom hvert FIFA? De må jo ha halvt års pause eller noe. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Merket lite ved den første patchen, håper at de står til forventningene denne gangen. Visst de klarer å stabilisere serveren blir det konge! bare de ikke svikter med noe nytt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Kan noen vær så snill og lære meg hvor man kan score mot 1 on 1 mot keeperen? Det er ikke vanskelig mot computeren, men når jeg spiller online eller mot en kamerat, så trykker de keeperen sin ut i full fart mot meg og ta ballen fra meg, før jeg får rukket å tenke hvor jeg skal plassere eller skyte ballen hen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Bare trykke plasseringsknappen og tappe så vidt på skyteknappen så triller ballen rolig forbi keeper. Alternativt kan du bare sentre ballen på keeper og sette returen i mål, men litt mer bingo om dette går. En siste ting som er bra effektivt om du ikke har en forsvarer kliss i rygg er å roe ned farten, så bruke RS til side for keeper for så å sette den i åpent mål. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Eller gjøre som folk til stadighet gjør mot meg, bare banke den inn. Fra alle vinkler og hold. Keeperen min tar ingenting som kommer på nærmeste stolpe. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Har laget en liten fifa montage om noen er intressert i å se :-) Samla sammen noen goaler fra helga + i kveld! Fin film, men det svei i øra... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hvis spilleren som kommer alene med keeper er kvalitet, bare bank den inn. Ikke vent til du er helt oppi keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå