Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kjører corner/frispark-taktikker?

Har brukt en del tid på å sette opp cornertaktikker i det siste. Artig å ha helt sprøe taktikker når man får cornere.. 2 spillere som løper slalom rundt hverandre gjennom feltet f.eks.

Har funnet en taktikk som fungerer ganske bra:

3 grønne i boks er typisk midtbanespillere/midtstoppere som er OK på hodet. Grønn 1 bør kunne ta stupheadinger.

De to blå som stormer mot returrom/for å skyte må være god på langskudd/avslutninger (typisk spiss).

Lilla er typisk raske sidebacker + midtbanespiller. Sort= valgfri. Jeg legger vingen på kanten her. Vil ha en som kan sentre og holde litt på ballen.

1. scenarie - kort til sort. Holder på ballen til blå-1 kommer løpende. Blå en får ballen og skyter.

2. scenarie - høy til blå1 som skyter.

3. scenarie - innlegg mot grønn når de starter sine løp. Scoring = win, om motstander header ut ballen, så treffer de overraskende ofte en av de blå.

4. kort til sort som slår hardt inn mot grønn 1...

post-8559-0-52316100-1352026156_thumb.jpg

Har også prøvd BYA sin taktikk med vekslende hell. Noen andre som har gode taktikker som kan deles?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg seriøst irritert over en bugs som skjer når man skal prøve å spille en seasons-kamp. Som kjent så hender det at lagoppstillingen til laget du vil spille med blir byttet med lagoppstillingen til favorittlaget ditt med det resultat at man ikke får koble seg opp mot motstander. Når dette skjer så er det ikke mulig å koble seg opp mot motstander da det antageligvis kjøres en sjekk mot laget integritet (for å forhindre juks) og når denne feiler blir man disconnected.

Nå skjer dette HELE JÆVLA TIDEN. Vurderer sterkt å gå ned i butikken og be om å få hevet kjøpet. Tror dere at det er mulig? Nå har jeg 360-versjonen så bugfiks lar vente på seg. Er denne bugen rettet på PC-versjonen?

Lenke til kommentar

nå er det like før jeg selger dette drittspillet, verste fifa på lang tid!! jeg hadde komt meg til semifinalen, jeg leder 4-0 og gleder meg til finalen, etter 86 min slår ea serverne seg av, og jeg logger på ultimate team igjen, da har jeg plutselig ikke begynt på cupen i det hele tatt og må starte helt på nytt.. jeg er skikkelig forbannet nå... vet ikke om dette spillet er verdt å spille mer... få dere bedre servere EA.. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Føler meg ekstremt heldig etter å ha lest denne tråden, men har ikke hatt mulighet til å spille online på et par uker, så får nok oppleve bugsene til uka. Ellers har jeg bare hengt i arenaen et par-tre ganger, og ellers ingen problemer i karriere-modus eller noe slikt. For min del er dette det beste FIFA-spillet på laaaaang tid, og det har med selve gameplayet å gjøre. Synes det funker sinnsykt bra.

Lenke til kommentar

Bare trykke plasseringsknappen og tappe så vidt på skyteknappen så triller ballen rolig forbi keeper. Alternativt kan du bare sentre ballen på keeper og sette returen i mål, men litt mer bingo om dette går. En siste ting som er bra effektivt om du ikke har en forsvarer kliss i rygg er å roe ned farten, så bruke RS til side for keeper for så å sette den i åpent mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...