DementedAlbino Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Ja jeg er mektig frustrert over spillet jeg også. En kompis logget på FUT i kveld og fikk en annet sitt lag. Han hadde nett solgt hele laget og hadde rundt 600 000 coins til å kjøpe nytt lag. Når han nå logget på hadde han fått en elendig brasiliansk lag og rundt 12 000 coins. Har har lagt ned en del penger i FUT, og de er jo nå tapt sammen med hele FUT for ham. Det som er trist er jo at EA ikke bryr seg eller tar ansvar når slike feil skjer. Mulig dette vedrørende pakkekjøp for ekte penger kan klages inn et sted her i Norge når slike ting skjer? Endret 2. november 2012 av svortevik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Glad jeg ikke rører online-biten iallefall. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 4. divisjon på seasons nå! Har kun spilt som Tromsø Idrettslag. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Når opner cupen i seasons i daG? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 *rant* Vi sees neste år, II. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Gjør nok det ja... Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 (endret) FLere som sliter med Cupen i sesonger? "Fant motstander ..." "Mistet tilkoblingen til motstanderen. Prøv å søke igjen." 20 ganger nå¨ Når jeg endelig kommer igjennom: "Forbindelsen til motstanderen din ble brutt. En vurdring av kampenreporten vil avgjøre resultatet av kampen"... Og tror du ikke jeg fikk usynlig ball når jeg først kom igjen? Endret 3. november 2012 av Pwiur Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 FLere som sliter med Cupen i sesonger? "Fant motstander ..." "Mistet tilkoblingen til motstanderen. Prøv å søke igjen." 20 ganger nå¨ Når jeg endelig kommer igjennom: "Forbindelsen til motstanderen din ble brutt. En vurdring av kampenreporten vil avgjøre resultatet av kampen"... Og tror du ikke jeg fikk usynlig ball når jeg først kom igjen? Det er nok et brannmurproblem, men på en dårlig dag må jeg prøve like mange ganger som det du gjorde nå. Da var jeg i 3. divisjon. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Haha. Tidenes raskeste quit? Scoret mål etter 2 spilte minutter. Han over mic: "Press the button or I will quit". Spilte kynisk i forsvar. Quit etter 6 min.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Når opner cupen i seasons i daG? Den er åpen nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Haha. Tidenes raskeste quit? Scoret mål etter 2 spilte minutter. Han over mic: "Press the button or I will quit". Spilte kynisk i forsvar. Quit etter 6 min.. Scoret rett fra avspark også quita han etter tre min Det tror jeg er det raskeste jeg har opplevd 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Raskeste jeg har opplevd var når jeg møtte et bronselag i seasons. Jeg brukte da mitt Bundesliga-lag med bare gullspillere. Han sendte ballen rett i eget nett og quittet med en gang ballen passerte linja. Edit: Hmm, tok feil av tråden. Trodde det var FUT-tråden. Endret 3. november 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Haha. Tidenes raskeste quit? Scoret mål etter 2 spilte minutter. Han over mic: "Press the button or I will quit". Spilte kynisk i forsvar. Quit etter 6 min.. Skikkelig idiot med andre ord. Om man quitter før fem minutter registreres kampen som uspilt. Å quitte etter seks er mao galskap. Uansett: hva da press the button? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Sikkert den for å skippe repriser. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Haha. Tidenes raskeste quit? Scoret mål etter 2 spilte minutter. Han over mic: "Press the button or I will quit". Spilte kynisk i forsvar. Quit etter 6 min.. Skikkelig idiot med andre ord. Om man quitter før fem minutter registreres kampen som uspilt. Å quitte etter seks er mao galskap. Uansett: hva da press the button? Akkurat dette er jævlig irriterende. Jeg kan aldri ha fokus på å få ballen i nettet før de første fem minuttene av kampen er over fordi 90% av de man spiller mot forlater kampen. Heldigvis er det ikke like ille som før når alle kunne stikke av når de ville. Haha. Tidenes raskeste quit? Scoret mål etter 2 spilte minutter. Han over mic: "Press the button or I will quit". Spilte kynisk i forsvar. Quit etter 6 min.. Kan ikke han stikke når han vil etter at du har scoret mål, for da er det han som starter med ballen? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 På meg virker det som om 90% av de som spiller online ikke burde spilt i det hele tatt. Ihvertfall ikke når de tydeligvis stikker etter å ha sluppet inn et lite mål. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 En annen morsom ting er når folk bare slutter å spille. Legger fra seg kontrollen og går, og så må jeg spille mot "døde" spillere resten av kampen. Får jo et par mål ekstra da, og det er jo digg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 En annen morsom ting er når folk bare slutter å spille. Legger fra seg kontrollen og går, og så må jeg spille mot "døde" spillere resten av kampen. Får jo et par mål ekstra da, og det er jo digg. Når de først vet de blir å tape skal de sørge for at du får minst mulig underholdning av å vinne. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 FLere som sliter med Cupen i sesonger? "Fant motstander ..." "Mistet tilkoblingen til motstanderen. Prøv å søke igjen." 20 ganger nå¨ Når jeg endelig kommer igjennom: "Forbindelsen til motstanderen din ble brutt. En vurdring av kampenreporten vil avgjøre resultatet av kampen"... Og tror du ikke jeg fikk usynlig ball når jeg først kom igjen? Det er nok et brannmurproblem, men på en dårlig dag må jeg prøve like mange ganger som det du gjorde nå. Da var jeg i 3. divisjon. Er ikke noe it-ekspert. Hva/hvor kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Aner ikke, har heller lært meg å leve med det. Ser at brannmurstatusen min står som moderat, men jeg har sett andre som har den åpen. Vet ikke hvordan de har fått det til. Men det er ganske åpenbart at disse problemene har forverret seg kraftig i Fifa 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå