Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

En liten sak, på frispark på Fifa12 så brukte eg å holde inne R1 når eg skulle lade og skyte. Gjør eg det nå blir det bare rot med flere mann og dummy's og drit. Er R1 helt ut iår og eg må bare skyte på vanlig måte, eller er det noe annet eg kan gjøre for å få R1 effekten?

 

Følte det samme, men visstnok fungerer ikke dette lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste gen kan bli interessant da - EA skal visstnok skrive om hele koden og Konami skal bruke Fox engine som har vist seg som ganske bra.

 

Skjer ofte nå at når jeg vurderer å spille Fifa så kaster jeg et blikk bort på konsollen og bare "nei, jeg gidder ikke allikevel..spillet funker jo ikke".

Når sånt skjer har ikke spillet lenger særlig appel og da er veien kort til innbyttedisken.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som sitter igjen med en følelse av at Fifa 13 er det dårligste Fifa spillet på mange år? Ikke spilt det på mange uker nå. Ble aldri som eg håpet når EA velger å høre på fansen, da blir dt pace, pace og pace. Og selvsagt masse Høyeballer over forsvaret. Elendig lagt opp. Fifa 13 er det farlig å ha ballen for lenge i laget. Da får man kotringer i mot med en gang om man mister ballen. Helt feil fokus på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...