Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 En liten sak, på frispark på Fifa12 så brukte eg å holde inne R1 når eg skulle lade og skyte. Gjør eg det nå blir det bare rot med flere mann og dummy's og drit. Er R1 helt ut iår og eg må bare skyte på vanlig måte, eller er det noe annet eg kan gjøre for å få R1 effekten? Følte det samme, men visstnok fungerer ikke dette lenger. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Må si Pro Evo Soccer fikk meg mer interessert fra start av i år. Men det er vel kanskje fordi det første som kom når jeg starta PES var "Nossa, nossa Assim você me mata Ai se eu te pego Ai ai se eu te pego" Oh well Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Si meg, er serverne nede? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fikk feilmelding her, men ga seg nå. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Flere som syntes at det scores veldig mye mål?. Tapte akkurat 6-5, og er helt vanlig at man scorer 4-5 mål. Kan ikke huske at det var så mye før.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herregud. Hjelper ikke at serverne oppe når man får invisible ball. Yay Lenke til kommentar
Qake Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har gitt opp online spilling på Fifa for lenge siden.. (starten av Fifa 12) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er det ikke på tide at EA fokuserer på selve spillopplevelsen fremfor alt det pisset og dillet de kommer med? Ihvertfall del lisensen med andre så de kan lage ordentlige spill fremfor at EA kjøper seg monopol på fitballspillmarkedet og kaster det bort på ræv og fjas... Argh! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er dette året man kjøper PES foran Fifa eller? Er jo ikke annet enn klaging her inne. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har vært klaging på FIFA i flere år uten at noen bytter over til PES. Hadde lisensene vært på plass i PES så hadde jeg nok vurdert å teste det mer, men å spille med fiktive spillere gir ikke helt den samme følelsen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Selv har jeg valgt å stå over FIFA i år, fjorårets versjon skuffet synes jeg og jeg er generelt lite imponert over det EA har prestert de siste årene. Har foreløpig ikke kjøpt PES heller og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Selv er jeg ikke så fan av å gi ut et nytt spill hvert eneste år. Alt for liten tid til å gjøre en skikkelig jobb. Men forstår jo EA når alle kjøper spillet med bind for øynene. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Neste gen kan bli interessant da - EA skal visstnok skrive om hele koden og Konami skal bruke Fox engine som har vist seg som ganske bra. Skjer ofte nå at når jeg vurderer å spille Fifa så kaster jeg et blikk bort på konsollen og bare "nei, jeg gidder ikke allikevel..spillet funker jo ikke". Når sånt skjer har ikke spillet lenger særlig appel og da er veien kort til innbyttedisken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvis de bare skal bruke maks et år på å skrive om hele koden og få det ut på en helt ny konsoll så høres det ut som en veldig dårlig ide. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 De har nok jobbet med det lengre enn det, elelrs er det et dårlig mattestykke som skal gå opp. Mener de store utviklerne fikk testeksemplarer av PS4/Xbox720 i sommer? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er dette året man kjøper PES foran Fifa eller? Er jo ikke annet enn klaging her inne. Nah, som sagt, Michel Tèlo gjør PES artig i menyer. Men, FIFA er bedre. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Spillet fryser i ett kjør. Skulle bare endre på min pro, spillet stoppet og jeg må vente i 5 minutter på å få startet spillet på nytt igjen. Jaja, godt jeg ikke har dårlig tid. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det bare meg som sitter igjen med en følelse av at Fifa 13 er det dårligste Fifa spillet på mange år? Ikke spilt det på mange uker nå. Ble aldri som eg håpet når EA velger å høre på fansen, da blir dt pace, pace og pace. Og selvsagt masse Høyeballer over forsvaret. Elendig lagt opp. Fifa 13 er det farlig å ha ballen for lenge i laget. Da får man kotringer i mot med en gang om man mister ballen. Helt feil fokus på spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå