Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjentar, og jeg kan ikke få sagt dette tydelig nok(!)... synes du at det der er helt på trynet? Ikke kom og fortell meg at det der faktisk er noe du henger deg opp i?

Kommentatorsporet online er forferdelig dårlig. Rett og slett. Noe av det dårligste jeg har vært borti på et fotballspill ihvertfall. Og ja, det er litt irriterende med dumme kommentarer. Ødelegger litt av feelingen i spillet for min del til tider.

 

Kommentatoren i Fifa 13 er bugget som bare det. Om jeg for eksempel blir taklet ved mitt eget mål begynner kommentatoren å antyde straffe. Det er mange idiotiske eksempler på dette, og det var også et problem i Fifa 12.

Lenke til kommentar

Når jeg spiller seasons, hvorfor ender jeg hele tiden opp som motstanderen sin spiller i oppvarmingsmodus, etterfulgt av krasj når kampen starter? Dette har vært forbanna irriterende helt siden lansering. Når skal de fikse dette?

Jeg tror det er et brannmurproblem. Jeg opplevde det nemlig da jeg satt gjennom en annen ruter og fikk gul brannmurinnstilling, men etter at jeg bytta leverandør har jeg ikke opplevd det en eneste gang.

 

Edit: Kampen teller stort sett ikke når jeg blir disconnecta. Kjedelig for dere som taper på grunn av det.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Seriøst, nå er det usynlig ball i FIFA online. Skulle bare slappe av i kveld og spille FIFA noen timer etter harde uker på universitet.... så skjer faen meg dette. Er ikke bare meg heller, bare å søke "invisible ball" på twitter, ganske populært akkurat nå.

 

EA, seriøst....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...