halohalo Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen flere her som er i 1.div? Taper ALLE kampene der haha:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er det mulig å få det slik som på Head To Head bare offline? Si jeg spiller mot en kompis, så hadde det vært greit å sett en oversikt over resultater når kvelden er over. Antall seire, målforskjell osv. Noe slikt mulig å få til? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Når det gjelder musikk: Det burde være en knapp som heter "Fifa 98 Soundtrack" innlagt i spillet. Da hadde alt vært bra. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det burde vært en knapp som het "FIFA 03". Da hadde alt vært perfekt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det burde vært en knapp som het "FIFA 10". Da hadde alt vært perfekt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er jævlig typisk at hver gang EA serverne går ned så er det jeg som skal få tapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er jævlig typisk at hver gang EA serverne går ned så er det jeg som skal få tapet. Fordi du mistet nettforbindelsen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Ja, det er jo ikke noe problemer med andre spill. Nettet er da dønn stabilt her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Når jeg spiller seasons, hvorfor ender jeg hele tiden opp som motstanderen sin spiller i oppvarmingsmodus, etterfulgt av krasj når kampen starter? Dette har vært forbanna irriterende helt siden lansering. Når skal de fikse dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg gjentar, og jeg kan ikke få sagt dette tydelig nok(!)... synes du at det der er helt på trynet? Ikke kom og fortell meg at det der faktisk er noe du henger deg opp i? Kommentatorsporet online er forferdelig dårlig. Rett og slett. Noe av det dårligste jeg har vært borti på et fotballspill ihvertfall. Og ja, det er litt irriterende med dumme kommentarer. Ødelegger litt av feelingen i spillet for min del til tider. Kommentatoren i Fifa 13 er bugget som bare det. Om jeg for eksempel blir taklet ved mitt eget mål begynner kommentatoren å antyde straffe. Det er mange idiotiske eksempler på dette, og det var også et problem i Fifa 12. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har ofte fått sånn mistet tilkobling, usikker hvem som har mistet tilkoblingen av lagene. Men jeg har aldri tapt en av de kampene, kontraktene teller virker det som, men jeg får verken tap, seier eller uavgjort da, kampen blir altså ikke spilt på en måte. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Når jeg spiller seasons, hvorfor ender jeg hele tiden opp som motstanderen sin spiller i oppvarmingsmodus, etterfulgt av krasj når kampen starter? Dette har vært forbanna irriterende helt siden lansering. Når skal de fikse dette? Jeg tror det er et brannmurproblem. Jeg opplevde det nemlig da jeg satt gjennom en annen ruter og fikk gul brannmurinnstilling, men etter at jeg bytta leverandør har jeg ikke opplevd det en eneste gang. Edit: Kampen teller stort sett ikke når jeg blir disconnecta. Kjedelig for dere som taper på grunn av det. Endret 25. oktober 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Seriøst, nå er det usynlig ball i FIFA online. Skulle bare slappe av i kveld og spille FIFA noen timer etter harde uker på universitet.... så skjer faen meg dette. Er ikke bare meg heller, bare å søke "invisible ball" på twitter, ganske populært akkurat nå. EA, seriøst.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har ikke lenger tall på hvor mange ganger eg har måttet restarte PS3'en pga dette drittspillet idag. Helt patetisk hele greia nå. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Dette er rett og slett tragikomisk! Vi skulle ihvertfall snart fått en type kompensasjon for dette fjasetullet som EA kommer med her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 En liten sak, på frispark på Fifa12 så brukte eg å holde inne R1 når eg skulle lade og skyte. Gjør eg det nå blir det bare rot med flere mann og dummy's og drit. Er R1 helt ut iår og eg må bare skyte på vanlig måte, eller er det noe annet eg kan gjøre for å få R1 effekten? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 R1 har ikke hatt noen effekt på mange år. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 R1 hadde en effekt i fjor, det var innsideskudd:) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ikke på frispark, på firspark var, og er, det enten vanlig/innside uten noe, eller hardt skudd med L1/LB. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Å? PLACEBO. Suger på frispark iår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå