Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg er i 8 divisjon bare. Med 6 p. Har 10 seire, 2 uavjort og 3tap tror jeg. Har ikke spilt så alt for mye seasons enda.. Irriterende at jeg fikk to tap i 10div, og har et tap nå i 6div, første matchen. Begge uavgjortene kom i 9div.

 

EDIT: Kom bare til 4div i FIFA12, var i 5div når jeg slutta, hadde ikke rykke ned en eneste gang, var bare lei. Men så tok jeg en sesong like før Fifa 13 kom

Divisjon 1 her, samme i Fifa 12. Synes ikke akkurat at nivået er så veldig forskjellig i de ulike divisjonene. Brukte 3 sesonger på 5div, men så rett opp hver gang etter det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om dette kommer fra noen som ikke er så god i spillet, mye negativt fra dem:)

 

Har mer enn nok fartstid innen Fifa serien, og hadde muligens gruset både deg og meningene dine med 2 i promille. En trenger ikke være ræv i ett spill bare fordi saker og ting i spillet er helt på trynet.

 

Eg er ingen gud i Fifa, men eg forbeholder meg retten til å påpeke uting i spillet uten at en ano på the webs skal mene at det er fordi eg "ikke er så god".

 

Eg tror også at eg klager svært lite over Fifa i sin helhet, men når eg kommer med noe så er det faktiske oppriktige ting, ikke noe eg har funnet på i frustrajon for å måtte skjule at eg ikke klarer å vinne.

Det at noen tenker at noen er ræv i ett spill når de ser at noen har ting å utsette på spillet og en da automatisk mener at den personen suger siden de "klager", bør vel få hodet ut av rævva.

 

Mye som er bra i årets utgave i mine øyne, med auto spillerløp for eksempel eller at ting (igjen i mine øyne) flyter mye bedre og at det faktisk kjennes ut som en spiller fotball.

men det blir fort slik som noen i denne tråden påpekte at det som skiller vanskelighetsgradene er at AI blir raskere, sterkere og mer intelligent, og det er jo ikke helt slik som det burde være. Det burde jo vært AI'en som ble forandra, mere finter, bedre og smarter løp osv, ikke det at motspillerene blir raskere og sterkere og dine spillere ditto motsatt.

 

Har fått prøvd en god del på de fleste modusene, og spillet i sin helhet med gameplay er uten tvil det beste Fifa pr dags dato, men slike ting som eg nevner pluss de (uungåelige?) bugsene er store irritasjonsmoment fortsatt.

 

Men det du sier i bunn og grunn er at om eg hadde vært bedre så hadde ikke motspillere tatt igjen ett forsprang på 10-15 meter og fått inn en takling i siste sekund hver eneste gang? Sure thing baby.

 

Vi kan ta en kamp da? :)

Lenke til kommentar

Ofte starter spillerne mine på løp mot bakrom, før dem stopper opp i det jeg slår ballen /gjennombruddspasningen til dem. Andre som opplever dette til stadighet?

 

Spiller det noen rolle på offline H2H hva vanskelighetsgrad spillet står på i forhold til hvor god keeper er? Jeg spiller stort sett på World Class og synes keeper gjør en OK jobb. Hos venner opplever jeg ofte at keeper er helt ræv - noe jeg mistenker kan ha med innstillingene på vanskelighetsgraden. Er det en sammenheng her?

Lenke til kommentar

Kommentatorene er ikke allltid like flinke. Leder 4-2, og trenger 1 poeng for å rykke opp. Så scorer motstanderen og kommentatorene begynner å si "They are leading now" og ting om at jeg nå har litt å gå på siden jeg bare trenger uavgjort. Før det sa de ingenting om at jeg hadde noe å gå på. Helt på trynet.

Lenke til kommentar

Kommentatorene er ikke allltid like flinke. Leder 4-2, og trenger 1 poeng for å rykke opp. Så scorer motstanderen og kommentatorene begynner å si "They are leading now" og ting om at jeg nå har litt å gå på siden jeg bare trenger uavgjort. Før det sa de ingenting om at jeg hadde noe å gå på. Helt på trynet.

 

Kaller du det "helt på trynet"? Kødder du med meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommentatorene er ikke allltid like flinke. Leder 4-2, og trenger 1 poeng for å rykke opp. Så scorer motstanderen og kommentatorene begynner å si "They are leading now" og ting om at jeg nå har litt å gå på siden jeg bare trenger uavgjort. Før det sa de ingenting om at jeg hadde noe å gå på. Helt på trynet.

 

Kaller du det "helt på trynet"? Kødder du med meg?

Har du spilt seasons overhodet, eller? De kommentatorene er HELT PÅ TRYNET. Mer eller mindre alt de sier som går på hvordan kampen påvirker Seasons er helt idiotisk.

I tillegg mener de tydeligvis ALLTID at keeperen har gjort en dårlig jobb til nå i kampen (selv om det ikke er scoret noen mål nå), men vi får håpe at han tar seg opp etter den redningen etc.

 

Generelt sett: Kommentator-motoren suger. Virker som de ikke har testet den overhodet. Alt for mange malplasserte idiot-kommentarer.

Lenke til kommentar

Jeg spiller i karrieremodus og har nesten aldri opplevd dårlig kommentering. Så godt som alt de sier er "spot on".

 

Ikke for å virke frekk, men den måten Hansoen beskriver det på får han til å virke som en av de som mener spillet er helt ødelagt kun fordi Nou Camp er borte og nekter å kjøpe det på det grunnlaget.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar, og jeg kan ikke få sagt dette tydelig nok(!)... synes du at det der er helt på trynet? Ikke kom og fortell meg at det der faktisk er noe du henger deg opp i?

Kommentatorsporet online er forferdelig dårlig. Rett og slett. Noe av det dårligste jeg har vært borti på et fotballspill ihvertfall. Og ja, det er litt irriterende med dumme kommentarer. Ødelegger litt av feelingen i spillet for min del til tider.

Lenke til kommentar

Det er nok vanskelig for EA å gjøre noe med kommentatorene med mindre de kjører live. Bra er det også at det ikke er første prioritet. Det jeg derimot savner er en slags integrering av en musikk tjeneste som man kan ha i spillet, noe alla spotify. Hvor man kan lage egne lister som man kan bruke i spillet slik at man slipper en ekstern musikk kilde for å spille av musikken.

 

Ble litt kronglete forklart, men prinsippet er enkelt.

Lenke til kommentar

Det er nok vanskelig for EA å gjøre noe med kommentatorene med mindre de kjører live. Bra er det også at det ikke er første prioritet. Det jeg derimot savner er en slags integrering av en musikk tjeneste som man kan ha i spillet, noe alla spotify. Hvor man kan lage egne lister som man kan bruke i spillet slik at man slipper en ekstern musikk kilde for å spille av musikken.

 

Ble litt kronglete forklart, men prinsippet er enkelt.

For å svare på en hyggelig måte; du kan lage spillelister ved å legge inn musikken din i PS3 og deretter lage en spilleliste. Denne spillelisten kan du bruke i Fifa 13 og velge hvor og når den skal spilles av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...