Auto Asmodeus Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Interessant poeng. Men hvis EA har klart å viderutvikle forsvarets evne til å dempe ballen for spissene så skal jeg personlig sette meg på et fly til Canada og gi dem en medalje for de kan ikke ha klart å overhøre sytekoret. Kan jo hende at oppdatert skjerming løser problemet så du kan skjerme ballen inn til keeper - vet ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Moro det med banning, men tror nok vanlig kontroller blir å foretrekke. Hadde vært en morsom funksjon om det hadde blitt med i "vanlig" spilling og. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvordan vil FIFA med kinect egentlig fungere? Hvordan bestemmer man hvilken retning man skal løpe og hvor man skal sentre? Virker også ganske irriterende å måtte snakke hele tiden. Tror jeg holder meg til kontrollversjonen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Du styrer innbytter og taktikker med stemmen. i tillegg har de lagret en del banning hvorpå dommeren blir strengere mot ditt lag og snillere med motstanderen hvis bannskapet fortsetter.. Du får ikke gule kort for å banne mot dommeren allikevel. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9tOAQ1pyDjA&feature=relmfu Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Javel, er det mange som er gira her nå?) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noe perfekt spill kan de jo ikke lage, for da kan de ikke forbedre noe til de neste utgavene. Blir allikevel moro med nye detaljer og oppgraderinger som gir et friskt pust. Også oppdaterte klubber. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jada,blir jo artig å se nye detaljer og slikt. Alltid gøy og stas å begynne på ett nytt Fifa spill, før en begynner å irritere seg over ting som ble lovet men som enten ikke er med eller som ikke virker som det skal, og DET kommer til å være i Fifa 13 også..blir spennende.. men gira er eg ikke. Endret 9. august 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Idiot-AI fra forsvar-, keeper eller angrepsspillere kommer det nok til å være, som vanlig. Jeg vet ikke hva jeg forventer, men jeg vet jeg kommer til å kjøpe det. Dvs. jeg har selvsagt forhåndsbestilt fra Lefdal da de hadde det til 279,- =) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Samme her hesten. Så lenge jeg får FIFA til 250 kr så gir jeg mer faen enn når jeg har betalt det dobbelte. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Dvs. jeg har selvsagt forhåndsbestilt fra Lefdal da de hadde det til 279,- =) Jeg kastet meg også på det tilbudet. Virker som at vi faktisk får det til den prisen siden jeg ikke har hørt noe. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg er faktisk optimistisk med tanke på årets utgave Jeg er det hvert eneste år, men denne gangen er det annerledes! Jeg lover! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ja, kom med flere ting som kommer til å bli brukt i noen dager for så å aldri bli prøvd mer. Og dette føyer seg bare inn i rekken av ting som kan bli crap. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skulle ikke dette være mens spillet laster inn da? Ser for meg at jeg prøver en gang før jeg går videre til kampen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Modusen kan være litt kult, og i noen tilfeller trenger vi slikt for å bli bedre, men det er knapt noe å juble høyt over. Brukerbasen vil ha "A", "B", "C" og "D" implementert og EA gir deg "E" istedetfor fordi de synes det er kulere. Jeg for min del trenger ikke flere ting som laster inn. Vil gjerne få en knapp i H2H seasons som, ved ett tastetrykk, sender meg direkte til ny kamp med samme lag, drakt og taktikk uten å måtte laste arena, online squads, nytt lagvalg, draktvalg og status i H2H. Hadde vært fint. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Enda en sang som kommer til Fifa 13. HE RR E GUD Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Spiller ikke med så mye lyd så skal vel klare meg. Dog er vel kun musikken i arena? aka der jeg vil tilbringe minst tid. Jeg gleder meg faktisk til FIFA 13. Elsker skill games på PES og har brukt mye tid på det der. Greit når man vil leke seg litt isteden for å bare spille kamper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skill Games ser bra ut. Jeg kommer nok til å bruke et par timer der, hvis det skulle vise seg å være nyttig. Det kan være greit for de som aldri blir bedre av å spille kamper, og de er det nok av. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Musikken er jo på overalt bortsett fra i kamp....Er jo tilogmed i pausen på kampene før en trykker "klar". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå