Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Interessant poeng. Men hvis EA har klart å viderutvikle forsvarets evne til å dempe ballen for spissene så skal jeg personlig sette meg på et fly til Canada og gi dem en medalje for de kan ikke ha klart å overhøre sytekoret. Kan jo hende at oppdatert skjerming løser problemet så du kan skjerme ballen inn til keeper - vet ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada,blir jo artig å se nye detaljer og slikt. Alltid gøy og stas å begynne på ett nytt Fifa spill, før en begynner å irritere seg over ting som ble lovet men som enten ikke er med eller som ikke virker som det skal, og DET kommer til å være i Fifa 13 også..blir spennende.. men gira er eg ikke.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Idiot-AI fra forsvar-, keeper eller angrepsspillere kommer det nok til å være, som vanlig.

Jeg vet ikke hva jeg forventer, men jeg vet jeg kommer til å kjøpe det. Dvs. jeg har selvsagt forhåndsbestilt fra Lefdal da de hadde det til 279,- =)

Lenke til kommentar

Modusen kan være litt kult, og i noen tilfeller trenger vi slikt for å bli bedre, men det er knapt noe å juble høyt over. Brukerbasen vil ha "A", "B", "C" og "D" implementert og EA gir deg "E" istedetfor fordi de synes det er kulere.

Jeg for min del trenger ikke flere ting som laster inn.

Vil gjerne få en knapp i H2H seasons som, ved ett tastetrykk, sender meg direkte til ny kamp med samme lag, drakt og taktikk uten å måtte laste arena, online squads, nytt lagvalg, draktvalg og status i H2H. Hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Spiller ikke med så mye lyd så skal vel klare meg. Dog er vel kun musikken i arena? aka der jeg vil tilbringe minst tid. Jeg gleder meg faktisk til FIFA 13. Elsker skill games på PES og har brukt mye tid på det der. Greit når man vil leke seg litt isteden for å bare spille kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...