IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kan alltids være med eg om min egen klubb ikke får fingern ut snart. VP'en min er vel 86 nå som spiss. Spilt endel Clubs før. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gøy å se at det er så ange som er interesserte! Jeg har heller ikke særlig med erfaring. Har vel spillt fem kamper nå, men det er jo bare å spille drop-in matcher en liten stund til. Hvis vi får med 2 +/- til tror jeg vi kan få satt sammen et brukbart lag. Tror kanskje det hadde vært best å organisere via Skype eller lignende. Trenger jo heller ikke være så serriøst heller, men gjør det både for achievments og for morro skyld! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jepp. Også morsomt at det er online seonger 1-10 på Pro Clubs i år:D Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er i hvertfall med Kan vel lage et topic eler noe for det? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen som har laget en klubb elns? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen som har laget en klubb elns? Jeg tok ansvar og opprettet en klubb, kalte den Diskusjon NO. Jeg er totally noob, så noen må forklare veien videre. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen som har en klubb med en ledig spot? Vil gjerne bli med! Spiller på PS3 Ingen? Noen som evt. kunne vært interessert i å stifte en klubb sammen? Jeg blir gjerne med Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 D Noen som har laget en klubb elns? Jeg tok ansvar og opprettet en klubb, kalte den Diskusjon NO. Jeg er totally noob, så noen må forklare veien videre. Nå må du vel godkjenne søknader om å få bli med i klubben, tenker jeg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jess, sendte søknaden nå Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Har opprettet en ny tråd. Endret 18. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
janterje84 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noen som har noen gode tips ift "scouting"?? hvor er de største talentene? hvor lenge bør jeg beholde spilleren i juniorstallen før han tas opp til A-laget? håper noen har peiling takk Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Hvorfor havner jeg alltid på et drittlag i drop-in med pro'en min? Har kanskje spilt 5-6 kamper, og jeg tror alle har endt med tap. Nå sist rakk vi å slippe inn to mål på straffer og et selvmål av keeper før det hadde gått 10. min. Endret 19. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-13-title-update-02 Siste nytt ang updaten som er forsinket. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Irriterende når folk ikke kan å spille keeper. Løper som en idiot over midtbanen med han så motstanderen kan bare skyte i det åpne målet. Er vel ikke mulighet å lage flere Pro's? Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ser at det ble laget ett "Diskusjon" lag i går for ps3. Noen som vil vere med på xbox? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Vi har en klubb for xbox, ikke diskusjon klubb, men klubb som har holdt på i 3 FIFA spill. Er i 3 div atm. Spiller på kvelder som regel! Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vi har en klubb for xbox, ikke diskusjon klubb, men klubb som har holdt på i 3 FIFA spill. Er i 3 div atm. Spiller på kvelder som regel! Open for alle? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Vi er vel 6 stk nå tror jeg. Så vi vil ha inn flere som er decent FIFA spillere. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Store problemer på Fifa online eller bare meg?? "Forbindelsen til motstanderen din ble brutt. En vurdering av kampreporten vil avgjøre resultatet av kampen." 8-9 ganger på rad... Endret 20. oktober 2012 av Pwiur Lenke til kommentar
Olefn Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Har kjøpt meg Fifa 13 og er veldig fornøyd. Men nå, etter og ha hatt spillet i et par uker, fryser skjermbildet og jeg er nødt til å ta "svenskeknappen". Hva er problemet? Er nemlig ikke et hakk i plata, ikke et fnugg engang. Er det playstation som begynner å svikte eller er det noe jeg kan gjøre? EDIT: Dette skjer i karrieremodus, så er det dette som EA skal fikse med en patch? Eller er det noe annet? Endret 21. oktober 2012 av Olefn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå