oscrue10 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Mye rart man skal møte. Først trykka han på pause rett før jeg fikk ballen alene med keeper, og da jeg tok ledelsen etter ca 20 min bare quit'a han. Det må være selve definisjonen på en taper. Spilte med Colombia mens han var Bayern, gøy nok det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kommer EA noen sinne til å fikse dette spillet? Jeg ga opp online seasons ved lansering fordi man må bruke en evighet på å komme seg i en kamp. Som regel låser spillet seg i oppvarmingmodus, eller så ender man opp som motstanderen sin spiller i oppvarmingmodus, etterfulgt av at man blir kastet tilbake til menyen i det kampen starter. Flere uker etter lansering er ikke dette fikset, helt utrolig. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er en patch på vei ut nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er på høy tid. Feilene er såpass store at den skulle vært ute i løpet av noen dager fra lansering. Lenke til kommentar
sjaban84 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Men er det ikke bedre at de bruker god tid på å fikse problemet, istedet for å forhaste med å bare sende ut en patch for å sende ut en patch? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jo, men de har det for rolig med at folk spiller spillet uansett. Med så lang tid mellom 12 og 13 så burde slikt vært fikset før spillet kom ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ettersom endringene fra Fifa 12 til Fifa 13 ikke er mange, så nei. Alt burde fungert til å begynne med. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Du legger jo til en kode får å få spilt FIFA online ja. Er ikke denne koblet mot PSN-id? Ja, du legger inn koden. Og da laster du ned nettpasset, og det er det du trenger for å spille online, og den er lagret på ps3n Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har fått opp at de ikke har tillatelse til å spille online? En tekstsak som sier jeg må stikke og lese på http://www.easports.com/onlinepass. Er jeg liksom banned for noe nå? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Skjedd til meg. Prøv å laste ned nettpasset på nytt(finner det i tidligere downloads), eller re-start ps3, altså skru av og på Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Funket å reaktivere nettpasset. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Spilt en match med 5-4-1 nå, og selv om det ser jævlig stygt ut funker det helt utmerket. Spilte med Frankrike som passer perfekt til formasjonen. Overraskende målrikt med 4-2 til meg, et av hans mål på en tåpelig straffe. Får så mange spillere foran eget mål at det meste blir blokkert, eller jeg får en tå på ballen før han får avsluttet. Offensivt gikk det ganske greit, må bare bruke litt tid på å få fram laget. Ingen sinnamelding etter kampen Edit: det er ikke mulig å få inn Remy på landslaget? Jeg er stuck med de som står der? Frankrike har jo ikke spissreserve, Giroud regnes ikke. Endret 12. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Real Madrid - Real Madrid. Real Madrid - Real Madrid.Real Madrid - Real Madrid.Real Madrid - Real Madrid.Real Madrid - Real Madrid.Real Madrid - Real Madrid.Real Madrid - Real Madrid. Jævla vanskelig å få til noe annet i seasons nå. Suverent. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg møter real madrid ganske sjeldent jeg. Var mye verre i 12, da var det bare rm og barça. Nå møter jeg begge Manchester-lagene (riktignok mest city), bayern, psg, arsenal, chelsea samt italia og brasil forholdsvis jevnt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fikk dette målet i mot meg. Bra AI i dette spillet .. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138883776 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Off, voldsomt til klaging på onlinedelen da. La EA vere EA, la EA bruke dei 3 vekene sine på å få serveren forholdsvis stabil. Eg har hatt veldig få problem med online seasons.. Kun den første veka, mens no går alt på skinner. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) AI har alltid vært et stort problem på Fifa, kommer fryktelig mange mål imot pga at defensive AI'en driter seg ut. Eksempel er at AIen ikke følger løpet til motstanderen hele tiden, istedenfor møter AI'en spilleren med ballen i bena, så blir det et stort rom bak. JEG skal jo for eksempel ta fra ballen til motstanderen, så hvorfor i helvette skal AI'en gå på samtidig. Kan i det minste holde seg på sin plass så det ikke blir alt for mye rom i forsvar. Attacking AI er godkjent, men defensiv er meh... Endret 13. oktober 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg må skrive inn nettpass koden min HVER eneste gang jeg starter spillet, noen som vet hvorfor den ikke lagres? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hmmm... Har du lastet ned nettpasset? For om du har lastet det ned og det er lagret på ps3n skal det jo ikke være nødvendig å skrive koden flere ganger.. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Joda jeg må laste det ned hver bidige gang ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå