Emils. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Elsker å bli disconnecta midt i en kamp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Samme skjedde her. Om du snakker om nå de siste 2 minuttene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Stemmer. Midt i pro clubs. Fikk tap vi ofc. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvilket lag spiller du med? United. Å møte City i ny og ne er forsåvidt greit, rivaloppgjør. Om Bayern skal skape mimring til '99 blir det for klisje for min del. Har før 6. divisjon møtt stort sett alt, de to store i Spania, Chelsea, Arsenal, Juventus, PSG o.l., men nå er det kun Bayern og City på rullering. På tide å prøve et annet lag? Kanskje noen 4* eller 3* hvis du vil unngå å møte bayern og city. Det er fortsatt for dårlig. Jeg har lyst til å møte Real Madrid eller Barcelona i ny og ne når jeg spiller med United, men jeg får kun møte Real Madrid med Barcelona eller vice versa. Da får jeg til gjengjeld kun spille El Clásico-oppgjør. Du bør få kunne møte alle 5*-lag med andre 5*-lag Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kva f*en er det her for tull da! Leder 0-5 etter 56minutt, han leaver, men eg får likevell ikkje oppført ein seier?? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er en rar bug. Opplevd det jeg å. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm..hvorfor mister jeg alle formasjonene jeg har lagd hver gang jeg MÅ rs ps3 på grunn av at karrieremodus klikker? Faen så irriterende. Klikker jo helt latterlig mye. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Spilte litt online sesonger i går. Etter 5 seriekamper hadde jeg sikra opprykk, og trengte en seier til for å vinne tittelen. Det hadde gått 80 min og jeg ledet 4-1, og selvfølgelig leava han. Jeg tenkte at det var like greit. sparte tid, vinner uansett. Så kommer jeg i menyen, og jeg står på samme poengsum, fortsatt 5kamper igjen. Sjekker i den nyhetsfeeden i menyen, har ikke kommet noe opp om at jeg hadde spilt en kamp. Skrudde av og på, gikk inn på season, og det står fortsatt det samme gamle. Jævlig irriterende! EDIT: Glemte og nevne at jeg skrev dette, siden jeg så noen ovenfor hadde kommentert at det samme skjedde der Endret 9. oktober 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fikk 200.000 for Alves, brukt det meste på pakker som kanskje ikke var så lurt.. Jaja, da var de 200.000 coinsa brukt opp på Gullpakker.. Du tenkte at det ble lurt ETTER det første innlegget du posta eller? Ja, fordi etter det så det ut som om det var lurt Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Åhh. Jævla dritt.. Var i semifinalen i FA cupen på karrieren med Liverpool. Extra omganger mot city. På 120 minutt, vi hadde spilt lenge over tiden, men ble aldri blåst av, så kommer tevez på høyre siden, kutter akkurat inn mot 16 meteren, får en liten dytt av Jack Robinson, så blåser den dommeren straffe. Har sett reprisen flere ganger, og den der straffe bugen er jeg så lei av. Blåser for alt... Takk for meg. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spilte litt online sesonger i går. Etter 5 seriekamper hadde jeg sikra opprykk, og trengte en seier til for å vinne tittelen. Det hadde gått 80 min og jeg ledet 4-1, og selvfølgelig leava han. Jeg tenkte at det var like greit. sparte tid, vinner uansett. Så kommer jeg i menyen, og jeg står på samme poengsum, fortsatt 5kamper igjen. Sjekker i den nyhetsfeeden i menyen, har ikke kommet noe opp om at jeg hadde spilt en kamp. Skrudde av og på, gikk inn på season, og det står fortsatt det samme gamle. Jævlig irriterende! EDIT: Glemte og nevne at jeg skrev dette, siden jeg så noen ovenfor hadde kommentert at det samme skjedde der Det skjer hele tiden, spesielt om du putter på første angrep. Har kommet ut av tellingen, får aldri win når jeg leder 1-0 tidlig i matchen og folk quitter =/ Get a grip EA Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Alt før 5 spilte minutter er godkjent quit. Du skal ha muligheten til å quitte om det lagger helt hinsides. Derfor det ikke skjer noe med ratingen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er alltid spent på om motstander avslutter hvis jeg scorer før det har gått fem minutter. Aller helst bør man unngå å angripe før de fem minuttene har gått ut. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Møtte forresten Frankrike før i kveld. Alt annet enn Bayern, så takk for den. Fjernet filtreringen, og da var det Frankrike i en match, før Bayern fikk fortsette. Endret 9. oktober 2012 av Vamos Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Sliter litt i Season play online. Jeg blir stuck ved "Opponent found..." eller før kampen starter, ved oppvarminga. Er det internetten min som ikke er god, er jeg uheldig med motstanderne sin internett, eller er det litt bugs ute å går? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er bugs. Det skjer altfor ofte dessverre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er alltid spent på om motstander avslutter hvis jeg scorer før det har gått fem minutter. Aller helst bør man unngå å angripe før de fem minuttene har gått ut. This. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hadde H2H med noen venner for en liten uke siden. Artigste målet jeg har scoret i FIFA på lang tid - jubelscener i stuen.. http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/137785148 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvordan finner jeg frem til der jeg kan kjøpe feiringer og klassiske drakter? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Trykk X ( på xbox kontrollen) eller firkant tror jeg på PS3. Velg det øvreste valget, EA sports cataogue eller noe sånt og voila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå