furiousanimal Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvorfor tillater FUT bare bytte av spillere mellom venner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Man kunne det på FIFA 11 og FIFA 12. Synd de har fjernet den funksjonen. Men takk for svar. Da slipper jeg å prøve lenger Er du sikker på at å holde inne den knappen faktisk hadde noen effekt på 11 og 12? Hva var forskjellen fra å bare trykke skyt? Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Og der kom pakken fra Play.com. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Man kunne det på FIFA 11 og FIFA 12. Synd de har fjernet den funksjonen. Men takk for svar. Da slipper jeg å prøve lenger Er du sikker på at å holde inne den knappen faktisk hadde noen effekt på 11 og 12? Hva var forskjellen fra å bare trykke skyt? Jeg tror ikke det var en reell effekt, men i placebo-hodet mitt så føltes det som om det var lettere å plassere ballen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg ble usikker nå.. Jeg mener at jeg har sett FIFA tutorials på Youtube som viser at de bruker denne teknikken, men det ser ut som man oppnår samme effekt med ved å bruke bare skytekanppen og ta LS fremover. Pussig, har følt at det er lettere å bruke R1. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Man kunne det på FIFA 11 og FIFA 12. Synd de har fjernet den funksjonen. Men takk for svar. Da slipper jeg å prøve lenger Er du sikker på at å holde inne den knappen faktisk hadde noen effekt på 11 og 12? Hva var forskjellen fra å bare trykke skyt? Har prøvd å holde inne R1 jeg også, men da kommer det bare en fyr ved siden av og står der, på 11 og 12 så kunne ta frispark med R1, altså samme som finesse skudd, da blir det bare finesse frispark, men på 13 så må u holde inne L1 for å skyte hardt, ingen finesse frispark virker det som.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det Nuvel, i alle tidligere spill møtte man f.eks City, United, Bayern etc. Det har blitt endra til FIFA13.. Spelar du med Chelsea som også er 5stjerner, så møter du ikkje Barca, Madrid etc. Eg har iallfall ikkje gjort det, og har spelt over 40-50onlinekamper til no! Så trur dei har klart å balansere 5stjernerslaga bedre. Det går fint å slå Real og Barca med Chelsea. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det Nuvel, i alle tidligere spill møtte man f.eks City, United, Bayern etc. Det har blitt endra til FIFA13.. Spelar du med Chelsea som også er 5stjerner, så møter du ikkje Barca, Madrid etc. Eg har iallfall ikkje gjort det, og har spelt over 40-50onlinekamper til no! Så trur dei har klart å balansere 5stjernerslaga bedre. Det går fint å slå Real og Barca med Chelsea. Det går fint, men nå kan de som konsekvent bare spiller med de to lagene spille mot hverandre =D Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg spilte hull i FIFA12-platen, men har aldri opplevd at man får noen effekt av å trykke R1 på frispark. Dere har opplevd en placeboeffekt. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Var ikke L1 skudd lavt langs bakken? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ved svak styrke ja. Om du lar kraftmåleren gå opp litt så øker høyden på skuddet, du får da et ganske kraftig skudd. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen som vet hva IF% er? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen som vet hva IF% er? Om folk er quit'ere eller ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Ikke fullført, eller Did Not Finish på inglisjjj Endret 5. oktober 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Spilte med LA Galaxy, gamle Beckham kan det fortsatt, syk ballkontroll og pasninger. Eneste som kan noe på hele laget haha. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Trodde dem skulle fikse bugsa på lagene i seasons snart jeg.. Er enkelte lag som det ikke synes spillere i startoppstilling og totalen står på 99 på mange og når jeg velger laget jeg skal ha fryses spillet..haha fyfaen. Andre gangen det har skjedd på rad nå..! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Faen så god Ben Arfa er. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Noen som vet om serveren fortsatt er nede? Kommer meg ikke inn... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er det virkelig naturlig at ballen skyter fart når det snør? Har hatt mangen gjennombruddspassninger på snøføre, og kvar gang skyter ballen fart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå