Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jo, de har bare fjernet den fra fanen "online modes" og gitt den egen fane. Heter Seasons. Som igjen gir lite mening, hadde spart litt sidescrolling ved å ha det under online modes. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jo, de har bare fjernet den fra fanen "online modes" og gitt den egen fane. Heter Seasons. Som igjen gir lite mening, hadde spart litt sidescrolling ved å ha det under online modes. Er helt klart en fordel å ha den som egen fane, siden sesongspillet er en av de mest brukte spillmodusene. Endret 4. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det Nuvel, i alle tidligere spill møtte man f.eks City, United, Bayern etc. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er helt klart en fordel å ha den som egen fane, siden sesongspillet er en av de mest brukte spillmodusene. Men hva hjelper det? Den har en linje på fanen sin, kontra online modes som allerede har flere. Føles litt teit ut å ha egen fane uten flere muligheter innen den fanen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som vet når Leaderboards i UT kommer til å funke igjen? Vært nede siden spillet ble gitt ut, eg har iallefall ikke hatt tilgang til dem. Får opp at eg skal prøve igjen senere. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skulle det ikke gå an å spille Co-Op online sammen med kompiser? I seasons? Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Trodde også det. Men ser ut som det kun er lokalt, altså med en "guest". Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Har et lite problem med spillet. Det kommer ingen lyd. Lyden fungerer fint inne på menyene på Playstation, men idet jeg går inn på spillet slutter det. Noen tips? Endret 4. oktober 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Enten har du satt på Music Volume 0 eller så har du byttet sanger og glemt å sette det til Default. Hadde samme problem Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har ikke gjort noen av delene. Dette er første gangen jeg spiller spillet siden Early Access forsvant og da fungerte lyden fint. Kan også nevne at online heller ikke fungerer, noen som har noen løsning på dette? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Som jeg elsker dette season-greiene. Siste 15(!) kamper har jeg møtt Real Madrid (spiller med Barca) selv. Jeez. Er du Madrid eller Barca, så møter du utelukka omtrent enten Barca eller Madrid. Og det er litt sånn her "IN YOUR FACE!!" Sånn går det Nuvel, i alle tidligere spill møtte man f.eks City, United, Bayern etc. Det har blitt endra til FIFA13.. Spelar du med Chelsea som også er 5stjerner, så møter du ikkje Barca, Madrid etc. Eg har iallfall ikkje gjort det, og har spelt over 40-50onlinekamper til no! Så trur dei har klart å balansere 5stjernerslaga bedre. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som vet når Leaderboards i UT kommer til å funke igjen? Vært nede siden spillet ble gitt ut, eg har iallefall ikke hatt tilgang til dem. Får opp at eg skal prøve igjen senere. Funker fint med meg. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som vet når Leaderboards i UT kommer til å funke igjen? Vært nede siden spillet ble gitt ut, eg har iallefall ikke hatt tilgang til dem. Får opp at eg skal prøve igjen senere. Funker fint med meg. Nå skal sies at eg har spillet foreløpig bare på PC, kanskje Pc versjonen har et problem akkurat der. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 noen som har tips til dette first touch drittet? spiller igjennom spissen min og da holder jeg selvfølgelig inne løpe knappen så forsvarerne ikke skal ta meg igjen men 9/10 ganger roter jo fyren vekk ballen og hvis jeg ikke holder den inne så tar jo forsvarerne meg igjen på en rar måte...som om de har fått superfart eller noe jævlig irriterende Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvordan får jeg brukt R1 når jeg skal skyte frispark? Når jeg trykker på R1 kommer det alltid en annen mann, og holder jeg da inne R1 så skyter han idioten i stedet. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvordan får jeg brukt R1 når jeg skal skyte frispark? Når jeg trykker på R1 kommer det alltid en annen mann, og holder jeg da inne R1 så skyter han idioten i stedet. R1 har ingen praktisk nytte, bortsett fra det du nevner med at andremann kommer å skal ta frispark. Tror du tenker på L1, som er hardt frispark. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er ikke R1 plassert skudd i spill? Så ville jo vært naturlig at det var det også på frispark. Kan være jeg blander den og chippe knappen, trykker automatisk så når jeg skal forklare kontrollene til andre, så sier jeg ofte feil. Men tror ikke du kan bruke R1 på frispark. L1 er hardt, uten L1 er "plassert". Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Man kunne det på FIFA 11 og FIFA 12. Synd de har fjernet den funksjonen. Men takk for svar. Da slipper jeg å prøve lenger Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Noen andre som plutselig har fått nettpasset sitt satt til "inaktivt"? Registrerte det første gangen jeg skulle spille og har funket helt fint frem til i dag. EDIT: fant det bak i tråden.. Endret 4. oktober 2012 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå