Vamos Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Starter alle i 5. divisjon i Seasons Mode? Ser noen er i 7. divisjon. To nedrykk, eller startet der? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 er EAS servere nede enda? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ja Edit: Kom faktisk inn nå! Endret 1. oktober 2012 av cfthompson 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Starter alle i 5. divisjon i Seasons Mode? Ser noen er i 7. divisjon. To nedrykk, eller startet der? Huh? Jeg startet i 10. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja Edit: Kom faktisk inn nå! bra jeg spurte da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det bare jeg som sliter voldsomt med hjørnespark (innlegg generelt)? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det noen som vet hva som er den beste måten å heade ballen ut eller klarer på cornere/innlegg med? hva bør jeg trykke på? (ps3) slipper voldsomt inn mål på cornere Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Samme knappen som du skyter med. Klarering rett og slett. Prøv også å få den i mindre farlig rom som ut på en av sidene istedet for rett utenfor 16-meteren. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Samme knappen som du skyter med. Klarering rett og slett. Prøv også å få den i mindre farlig rom som ut på en av sidene istedet for rett utenfor 16-meteren. Takk for det, skal prøve så godt jeg kan å klarere i sikre områder Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Starter alle i 5. divisjon i Seasons Mode? Ser noen er i 7. divisjon. To nedrykk, eller startet der? Sikker på at du ikke fyrte opp Fifa12 med et uhell? Mener alle starter i 10. divisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Man startet også i 10. divisjon på FIFA12. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hintet til at han kanskje var i 5. divisjon på Fifa12, og glemte hvilken plate han satt i. Liten spøk bare Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 noen som vet om katalogen oppdateres ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 EA må få hodet ut av ræva. Skjønner ikke at flere av de samme buggene fra 2011 og 2010 FORTSATT er til stede. Blir så jævlig oppgitt av inkompetansen/latskapen. Det er så utrolig mange små ting som burde vært retta på for lenge siden: Arena mode henger i seasons Søker etter en motstander, dc'er, behøver ikke å fortelle meg noe som helst, bare finn en ny motstander! Blir plutselig Manchester United og dc'er Spillet har freeza flere ganger også ... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Starter alle i 5. divisjon i Seasons Mode? Ser noen er i 7. divisjon. To nedrykk, eller startet der? Sikker på at du ikke fyrte opp Fifa12 med et uhell? Mener alle starter i 10. divisjon. Mulig jeg driver og roter i Fifa Interactive World Cup. Der starter man i 5. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Og på FUT starter man i 5.div. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Og på FUT starter man i 5.div. Stemmer. I seasons starter man i 10.div. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 http://futhead.com/fifa/squads/89156/ "Faldmoo" på XBL om noen vil spelle! : ) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Starta en karriere, i Middlesbrough, med en pro jeg laget, men hvordan blir spilleren min bedre? Må man bare spille kamper? Hvor/hvordan ser jeg om jeg har blitt noe bedre? Spilt første kampen, som spiss, og hadde vel ballen mindre enn ti ganger. Fikk et lavt innlegg hvor jeg var alene med keeper, men vet ikke om jeg skjøt eller dempet ballen Synes medspillerne var dårlige til å bruke meg. Var godt plassert, men fikk stort sett aldri ballen. Edit: lånt ut til Colchester, hvor de forventer at jeg skal score 21 mål i løpet av sesongen. Glimrende. Fullfør accomplishments for å bli bedre og få bedre stats. Be om pasninger når du kan og ikke rot bort ballen. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Andre gang på 4 kamper at FIFA fryser. Dette er krise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå