Hansoen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er ikke subjektivt å si at Fifa98 var revolusjonerende, Fifa13 er ikke det. Og det gikk egentlig ikke opp etter 2003. Både 2004 og 2005 er ganske svake spill. Jeg mener hvertfall det blir feil å ikke ta med i beregningen når spillet ble laget når man diskuterer en spillserie. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Flere som har problemer med at alt stopper opp under loading til online-kamp? Kan fortsatt springe rundt og score mål, men det skjer ikke noe mer. Må restarte spillet for å ordne det. Irriterende! :nei2: Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjer en gang iblant ja. Var det kke en tidligere i tråden som sa at man kunne logge av PSN. Da blir man disconnected uten å måtte avlsutte spillet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jepp, den berømte "låst i oppvarmingsmodus"-feilen. Hadde den x antall ganger i går kveld, fryktelig irriterende. PS3 eller? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 PS3 ja, stemmer det. Har ikke fått spilt noen kamper nå, skjer hver gang. Hvis noen av dere har en god løsning tar jeg den i mot med stor takk. Får bruke din løsn., Hansoen, sånn midlertidig. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Herregud så ivrige teammatene mine er til å løpe foran deg når du skal skyte. Sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Se her http://forum.ea.com/uk/posts/list/1955323.page Mange som har samme problem, ikke bare på PS3. Får håpe det kommer en update etterhvert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jepp, den berømte "låst i oppvarmingsmodus"-feilen. Hadde den x antall ganger i går kveld, fryktelig irriterende. PS3 eller? Det samme skjer på Xbox. Av og til ender jeg opp som motstanderen sitt lag i oppvarmingsmodus, noe som gjør at spillet krasjer i det kampen starter. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Herregud så ivrige teammatene mine er til å løpe foran deg når du skal skyte. Sinnsykt irriterende Amen to that. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 I Fifa 98 kunne du trykke en "rå knapp" på N64 (gul opp), så grisetaklet du, evnt slo spilleren i nærheten. Fantastisk funksjon. I tillegg kunne du FILME. Gud så det var artig.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Takle keeper mens han hadde ballen i hendene. Hender jeg forsøker det samme nå om jeg blir forbannet. Kanskje like greit at de fjernet den muligheten. Ble ofte avsluttet på walkover siden det ikke var nok spillere på banen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er visst umulig å få spilt online på FIFA i kveld... Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 EA serveren nede? Leda 1-0 i 7.div, før kampen blei brutt. Kven vil få oppført seieren? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Du, hvis det var gått 5 min i kampen. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ser ut til at eg har problemer med PSN faktisk. Får ikkje logga inn der heller.. Daamn Btw, fått oppført 5tap på grunn av lost connection til EA.. Ødelegger statsa som var så fantastiske. Endret 1. oktober 2012 av Pop-fiske Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har skreve inn keyen for å aktivere online passet, men forsatt får eg beskjed om at eg ikkje har fått aktivert koden. Kva må eg gå inne for å få aktivert online tilgangen, når eg har fått begynt å bruke fifa allerede? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Tidenes bug her. Får ikke tat hverken cornere eller straffer. Må bare vente til det skjer automatisk. Straffer blåses utenfor, selvsagt. Kan kun toggle mellom spillerne for å velge taker/skytter. Andre? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 hvor på futhead kan man se prisen på laget man har satt opp ? Eller er dette noe de ikke legger inn før prisene har roet seg ? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 We’re currently investigating an issue where some PS3 users are unable to connect to #EASFC & #FUT. Stay tuned for more info. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Starta en karriere, i Middlesbrough, med en pro jeg laget, men hvordan blir spilleren min bedre? Må man bare spille kamper? Hvor/hvordan ser jeg om jeg har blitt noe bedre? Spilt første kampen, som spiss, og hadde vel ballen mindre enn ti ganger. Fikk et lavt innlegg hvor jeg var alene med keeper, men vet ikke om jeg skjøt eller dempet ballen Synes medspillerne var dårlige til å bruke meg. Var godt plassert, men fikk stort sett aldri ballen. Edit: lånt ut til Colchester, hvor de forventer at jeg skal score 21 mål i løpet av sesongen. Glimrende. Endret 1. oktober 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå