Niram Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hvis noen har lyst på å spille mot meg en dag, så bare si fra. Langt fra god, taper det meste! PSN: braxboy Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Er det ikke mulig å spille enkeltkamper online slik som på Fifa 12? må man spille sesonger? Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 for nå opp at Nettpass status season ticket er inactive PS3 det gjelder Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 ? Om du prøver å spille med season ticket så kan du ikke det. Du må ha spillet. Det regner eg med du har? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Er det ikke mulig å spille enkeltkamper online slik som på Fifa 12? må man spille sesonger? Nei, det største minuset ved FUT 13. Nå er det konstant stress og press, kan ikke bare slappe av med en enkeltkamp. Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 har fifa 13 ultimate edition.... skal kunne gå ann å spille online med det vell? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 har fifa 13 ultimate edition.... skal kunne gå ann å spille online med det vell? Har den selv og spiller online så det synger etter.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jada, sikkert bare noe tull med koden. Du kan prøve google problemet å se om andre har lignende problem. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Er det ikke mulig å spille enkeltkamper online slik som på Fifa 12? må man spille sesonger? Jo det går om du går under online delen og ikke season, om du ikke mener i FUT Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 har fifa 13 ultimate edition.... skal kunne gå ann å spille online med det vell? Har den selv og spiller online så det synger etter.. hmm kan du se hva som står på din origin konto om du står som aktive eller inaktiv ? går du på online når du spiller eller sesong eller hvor går du ' 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Er det ikke mulig å spille enkeltkamper online slik som på Fifa 12? må man spille sesonger? Jo det går om du går under online delen og ikke season, om du ikke mener i FUT mente i FUT, beklager at jeg ikke oppga det. Skulle gjerne ha spilt noen enkeltkamper med FUT laget for og så spille sesonger, for føler det er ganske vanskelig å begynne rett på sesonger med FUT laget når jeg ikke er vant med det laget. Men det går altså bare under online delen og ikke i FUT? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Er det ikke mulig å spille enkeltkamper online slik som på Fifa 12? må man spille sesonger? Nei, det største minuset ved FUT 13. Nå er det konstant stress og press, kan ikke bare slappe av med en enkeltkamp. Takk for svar. Ja det synes jeg er ett ganske stort minus. For min del som likte veldig godt å spille inn og bli vant til laget mitt med enkeltkamper før jeg kanskje tok noen turneringer, så det er ikke bra, men får nå bare spille laget inn i sesonger istedenfor, er vel ikke så mye annet å gjøre Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Korleis er det folk forsvarer seg eigentlig? Gode spelarar leser spelet godt, og fanger opp ballen.. Sliter stort med det deffensive.. Så kva er hemmeligheiten? Er det mykje bruk av X? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 X? some i taklingsknappen på xbox, eller contain knappen? Selv bruker jeg aldri contain, da jeg liker best å forsvare meg manuelt. Er du god som du sier, så kan du forsøke å gjette eller tenke hva motstanderen skal gjøre neste trekk og kommer han i forkjøpet og ta ballen fra ham. Led personen inn dit du vil ha ham, gjerne mot en annen medspiller slik at dere kommer i overtall mot ham. Noe annet du kan gjøre er å prøve å komme tett opp i personen, men ikke så tett at han bare kan sparke ballen foran deg og spurte ifra. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Umh, X som i gå i press på PS3. Han går opp, men går aldri inn i spelaren. Prøver sjølv forsvare meg manuelt, men har lett for å gå ut av posisjonane med dei forskjellige spelarane, og da blir det ofte vidåpne rom.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) har fifa 13 ultimate edition.... skal kunne gå ann å spille online med det vell? Har den selv og spiller online så det synger etter.. hmm kan du se hva som står på din origin konto om du står som aktive eller inaktiv ? går du på online når du spiller eller sesong eller hvor går du ' Origin?! På ps3? Jeg går på seasons eller online delen Endret 30. september 2012 av olehenri Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 haha går på seasons og eg må kjøpe nettpass omfg hater EA noen ganger Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Du får jo med nettpass når du kjøper spillet, så lenge dere ikke er flere som bruker det så slipper du å kjøpe ekstra.. Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 vet,og har tastet inn koden som kom med spillet men vil ikke la meg spille online...... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg måtte trykke den inn 5 ganger før det ble registrert. Er ikke alltid at disse kode greiene funker helt(iallefall ikke på PS3.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå