IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Går da begge veier, tåler du ikke å tape så kan du holde deg unna online spilling der sjangsen for at du taper er vesentlig mye større enn å spille mot maskinen på amatør. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har ingenting med å ikke tåle å tape å gjøre, Har med å ikke ville bruke tid på å spille en kamp man kommer til å tape uansett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er snakk om noen få minutter, ikke halve livet ditt 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Quittere burde bannes, imo! Selvsagt ikke om de mister tilkobling men. 3 Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 jEG HAR Fifa 13 utlimate editon. Men for jeg ikke spilt online med den versjonen av den ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Øh jo? Hva er problemet? Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 når jeg skal spille online så sier spillet at jeg må kjøpe nettpass ti 59 kr men jeg har skrevet inn koden som fulgte med så vet ikke hva som er gale? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er snakk om noen få minutter, ikke halve livet ditt 1 kamp=12 min. Si at du ligger under 4-0 til pause. Da er det kjipt å bruke 6 min ekstra til å spille en omgang i en kamp du allerede har tapt(iallefall hvis du vet at den andre er MYE bedre enn deg.) 6 min er ganske mye når du bare har 1 time å spille på. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 når jeg skal spille online så sier spillet at jeg må kjøpe nettpass ti 59 kr men jeg har skrevet inn koden som fulgte med så vet ikke hva som er gale? Prøv koden fler ganger eller ring EA, jeg måtte prøve koden 2-3 ganger før den registrerte den Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 såpass :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Stemmer det. Trodde koden eg fikk var feil siden eg måtte skrive den inn flere ganger. Men er bare å prøve noen ganger så kommer den. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Nå må Ea fikse Ultimate Team, Kampen bare stoppet opp fordi det var noe feil med UT. Så får jeg beskjed at jeg leava, å fikk mere av det greine vis man leaver UT kamper.. Ea er det nye Microsoft. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Angående at man blir låst i arenaen før online-kamp, fant jeg et tips for å unngå restaring av PS3'en. Skal funke på samme vis for Xbox. Logg av PSN i menyen. Kampen kommer da i gang og du får "Connection lost". Rett tilbake til menyen, logg inn og spill videre uten helvetet man ellers må igjennom med restart. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Jeg synes det er greit at folk quitter - jeg er ikke interessert i å lagre målene jeg scorer og jeg er heller ikke interessert i å fortsette på en kamp jeg leder 3 eller 4 - 0 før pause. Like greit at de innser hvem som er overmannen så vi begge kan fortsette med noe nyttig. Møtte her om dagen en fyr som ledet 2-1 da det gjensto 10 minutter av kampen. Siste scoringen skulle han absolutt se ALLE reprisene av og etter det begynte han i trille ball i eget forsvar. Selvfølgelig klarer jeg å karre til meg ballen og score, selvfølgelig måtte jeg se alle reprisene og selvfølgelig scoret jeg enda en gang rett etterpå. Elsker sånn karma. Fyren "straffet" meg med å måtte se alle highlights etter kampen, men sånt driter jeg i. Jeg vant! *edit: og ligger jeg under med en del mål er det på tide å gjøre to ting: lære av sine feil og studere hvorfor motstanderen klarer å få overtaket på deg. "Det ligger alltid lærdom i ens feil." - Bjellesau 2012 edit2: Og takk for tipset, Vamos, skal prøves neste gang. Endret 30. september 2012 av Bjellesau 1 Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Finnes det en oversikt et sted over hva folk heter på PSN? Kunne vært morsomt å spille mot noen her på forumet. ja heter spille sammen tråden eller noe... legg til MoleinHole på ps3 hvis noen vil spille Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Derfor burde det være uavhengig av hverandre etter kamp sånn at man kan leave selv om den andre vil se highlights, for det er jo noen som synes det er hyggelig. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Leder jeg 4-0 til pause, setter jeg egne mål for resten av kampen, og blir irritert om idiotien quitter! Quitter man, så får man heller holde seg offline. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg ler mest av quittere. Dårlige tapere er de, men jeg klarer ikke å irritere meg. Da er det mye mer irriterende med folk som spekulerer i at man alltid kan quitte de første 5 minuttene uavhengig av score, uten å få tapet (og uten at jeg får win). Man må jo virkelig jobbe for å unngå å score de første 5 minuttene, for motstander quitter så å si alltid da. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Skal ikke nevne navn, men det var en herifra som jeg var i ferd med å knuse på FUT 12, og som quit'a. Det skjønner jeg ikke. Spiller man mot randoms, så er det enklere å stikke, men når man "kjenner" hverandre fra forumet? Er i hvert fall ingen fare for å bli knust av meg i år. PSN i signaturen hvis noen vil spille. Endret 30. september 2012 av Brickwall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå