Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har spilt 30+ kamper. Har opplevd at jeg har sittet fast i arena oppvarmingssaken 2 ganger, og ble Real Madrid selv om jeg har United når jeg går på søk, men bortsett fra det har det fungert overraskende fint. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Noen som er ladd for en kamp (ikke fut)? Lenke til kommentar
rstokk Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Noen som er ladd for en kamp (ikke fut)? Ja, rstokk91 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvorfor går det ikke an å inve folk jeg har på vennelista til en kamp? står bare "mister tilkoblingen"... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=eWUyrKzwKkQ ....... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=eWUyrKzwKkQ ....... Dette skjer hele tiden på min Xbox. Det gjør at jeg har gitt opp hele onlinedelen til spillet. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Slik er det å spille på PS3 *edit* Ser at du har slikt problem på xbox. Har aldri hatt dette selv. Ikke på F12 eller nå på F13. Har dere open på porten eller restricted? Endret 29. september 2012 av mafsa Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Xboxen min er fredet til Forza, og kun det! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Onlinedele er litt på jorda her no, så sitter å kjøper meg til opprykk Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Slik er det å spille på PS3 *edit* Ser at du har slikt problem på xbox. Har aldri hatt dette selv. Ikke på F12 eller nå på F13. Har dere open på porten eller restricted? Jeg spiller på PS3. Fungerer her. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fifa 13 kontringenes spill. Føler alle eg spiller mot bare venter for en kontring, er kontringer man må kunne forsvare seg mot fordi folk kan ikke spille etablert her, prøver å spille etablert men funker ikke alltid. Men mye mer tilfredstillende å score på et langt angrep enn to pasninger så er du igjennom. Og hvor er backene på dette spillet er aldri i posisjon, noe av grunnen til at dt blir mye kontringer. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Kommer jo helt Ann på taktikken du selv spiller om backene er på vift.. Spiller du også mye pasninger så trekker Forsvaret ofte oppover har jeg merket. Kontringer er værre nå enn før syns jeg, da pace har 10 ganger mindre funksjon nå enn på 12 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fifa er eit kontringsspel.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 5 kamper til så er jeg i 1 Divisjon på FIWC Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Øyet som ser, jeg er uenig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Når skal EA fikse innkastene? Synes det er irriterende dårlig opplegg. For det første går det tregt, så motstander rekker å dekke opp å snabbe ballen og for det andre så ser dem hvor man kaster så det skjer ofte at man mister ballen på innkast. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Merklig liten bug som kom her nå: Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) haha opplevde den buggen her om dagen også! http://www.ea.com/uk...s/ugc/136545637 litt forvirra linjedommer :nei2: Endret 29. september 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Opplevde det du har avbildet i natt, da jeg spilte sammen med en kamerat. Linjedommeren løp ut på banen og viftet febrilsk med flagget pga. en eller annen situasjonen. Muligens en litt overivrig linjedommer? Men det får stille seg i rekken med alt annet. Føler FIFA 13 er langt fra ferdig. Det har fryst flere ganger, online-delen er jo rett og slett ødelagt, har blitt sittende fast flere ganger mens jeg venter på at kamper skal starte, det er store feil i oversettelsene (ihvertfall i karrieremodus hvor det ikke står navn der det skal stå navn), reprisefunksjonen er fortsatt like dårlig som før, menysystemet responderer like tregt, og AI har jo en umenneskelig reaksjonstid. Du skal ikke greie å komme ut av situasjonen, med ball, når du har 3 motspillere opp i kroppen. Har sett AI gang på gang gjøre fullstendig urealistiske ting og alle spillerne til AI er tydeligvis Messi. Mer vil vel vise seg med tiden. Det uansett tydelig at de har forhastet seg litt når det kommer til testing og kvalitetssikring. Det eneste som reddet det for meg var oppgraderingen av fysikken og spillmekanikken, noe som var veldig morsomt, i tillegg til noen andre småting. Men forventet virkelig ikke så mange irritasjonsmomenter og nedturer da jeg forhåndsbestilte. Endret 29. september 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Er det flere som sliter med at man ikke får spille med VPn sin i karrieremodus? Jeg har lagd meg en spiller og begynt på Vålerenga. Etter 3 treningskamper og 6 seriekamper har jeg ennå ikke sluppet innpå selv om jeg får beskjed om at jeg er med i troppen. Problemet er at selv om jeg får en e-post dagen før om at jeg er med så er jeg ikke det når selve lagoppstillingen blir offentliggjort. Det er jo heller ingen mulighet for å be om mer spilletid... Dersom det er en bug som gjør at du ikke kan spille karrieredelen så har FIFA falt mange, mange hakk på min skala... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå