Pop-fiske Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Om nokon er interessert i å spele treningskamper, så add Pop-fiske! PSN såklart Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Har endret på spillerratingene på yndlingslaget mitt og ønsker å bruke det mot venner offline. Når jeg spiller unranked matches I Head-To- Head (online), får jeg brukt dette modifiserte laget, men når jeg skal spille kickoff (offline) med venner, er laget mitt uendret, what to do? Endret 28. september 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Om noen vil spille på Ps3 så er det bare å adde Teagr5 Fikk ny rekord at noen forlot meg mitt i en kamp, stillinga var 3-0 etter 10:37. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Kamerat som har fått spillet nå. Litt rart at Meireles fremdeles er på Chelsea. Mulig at dette blir oppdatert. RVP er på ManU nå ser jeg, det var han ikke på demo'en. United var ikke på demoen RVP var på Arsenal om man spilte online.. Henriquez var ikke i United når jeg startet karriere modusen min, men har oppdatert lagene etter det og da er han på United, samme gjelder vel for at Meireles er vekk fra CFC tror jeg? Har endret på spillerratingene på yndlingslaget mitt og ønsker å bruke det mot venner offline. Når jeg spiller unranked matches I Head-To- Head (online), får jeg brukt dette modifiserte laget, men når jeg skal spille kickoff (offline) med venner, er laget mitt uendret, what to do? Prøvd å skru av match day oppdateringene? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvilke taktikk bruker dere? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg bruker 4-1-2-1-2 eller 4-5-1 litt avhengig av hvem jeg møter. Har de 4-3-3 eller tilsvarende og Ultra offensive bruker jeg sistnevnte og counterattack. Pleier å funke bra, alternativt bare slå 3-4 ekstra pasninger så de løper mye/hyppig etter ballen og sliter seg ut. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Er noe helt seriøst galt med Disconnect løsningen i dette spillet. Spilte nettop en Season kamp, leder 4-1 når det er spilt 55 min, han andre disconnecter og kamen blir nullet. Så møter jeg samme fyren igjen rett etterpå, rimelig sinna så ligger jeg under 2-0 ette 20 min, Disconnecter og et tap blir registert på meg. Hva faen er det for noe? Hvorfor er ikke regelen bare Disconnect=Forfeit? Forbanna latterlig. 1 Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Blir logget ut av PSN ca. hvert kvarter. Er nat type 2, og alt går greit på forbindelsestesten. Også kabelnettverk. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Er det fremdeles ikke mulig å be om å bli byttet ut??? Jeg har av og til 0% energi igjen eller er småskadet, likevel blir jeg aldri byttet ut. Møkkaspill! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Har prøvd å spille fire kamper sesong online i dag. I de tre første kampene ble forbindelsen brutt akkurat når vi kom inn på stadion, den fjerde gangen ble jeg stuck i oppvarmingsmodus. Helt håpløst. E: Skriveleif Endret 29. september 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Og slikt er det hvert år. Men selv om folk VET at det er risikosport å spille online den første uka etter at et nytt Fifa spill er sluppet så gjør folk det uansett. Og klager når ting skjærer seg. Frustrerende? Ja. Irriterende å oppleve? Ja. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har prøvd å spille fire kamper sesong online i dag. De tre første ble forbindelsen brutt akkurat når vi kamp inn på stadion, den fjerde gangen ble jeg stuck i oppvarmingsmodus. Helt håpløst. Samme her. Har blitt stuck i oppvarmingsmodus flere ganger, og eneste måten å komme seg ut av dette på er å avslutte hele spillet. Onlinedelen er generelt langt mer ustabil i Fifa 13, og jeg opplever oftere at folk stikker av når de vet at de blir å tape kampen, noe de oftere kommer seg unna med i Fifa 13. Er noe helt seriøst galt med Disconnect løsningen i dette spillet. Spilte nettop en Season kamp, leder 4-1 når det er spilt 55 min, han andre disconnecter og kamen blir nullet. Så møter jeg samme fyren igjen rett etterpå, rimelig sinna så ligger jeg under 2-0 ette 20 min, Disconnecter og et tap blir registert på meg. Hva faen er det for noe? Hvorfor er ikke regelen bare Disconnect=Forfeit? Forbanna latterlig. Er dette nedjustert siden Fifa 12? I Fifa 12 fikk de i det minste ikke telling for å stikke av. Da gikk poenget til favør til den som ledet. Dette er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Regelen burde være enkel. Disconnecter du, uansett grunn, så vinner den andre automatisk. Og det burde ikke være noen leave%, siden straffen for å leave er tap. Synes det er greit å kunne leave når man ligger under 5-0 liksom. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Men dette var aldri noe problem i Fifa 12. Dersom motstander stakk av ble motparten tildelt poengene, enkelt og greit. Eneste unntaket var dersom man stakk av veldig tidlig i kampen. Av en eller annen grunn er det ikke slik i Fifa 13. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ifjor var disconnect et kjempeproblem i månedsvis, men nå har det ikke skjedd en eneste gang. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Så det har seg sånn at dersom eg leaver ein kamp, så får eg verken eit tap eller motstandaren får ein seier..? Ellers så har eg igrunn hatt lite problem med onlinespelinga, ingen større problem iallfall. Hender at eg kjem til kampen, og det blir disconnecta, eller eg blir stuck i oppvarminga, men hisser meg ikkje opp.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Forslag til lag hvor 4-2-3-1 funker greit, eller bedre enn greit? Har ikke bestemt meg for formasjon i UT. Formasjonene i H2H og UT er identiske, f.eks. 4-2-3-1? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hmm, hvorfor kan man ikke endre fødselsår når man skal lage en fyr i career? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hmm, hvorfor kan man ikke endre fødselsår når man skal lage en fyr i career? Tror det er fordi meningen skal være at man starter som et ungt talent fra juniorlaget. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Å starte en kamp online i Fifa 13 er et slit. Er det andre som opplever disconnect i det sekundet kampen starter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå