Bluth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Herlig at United er blitt deiligere å spille med! Hvilken formasjon bruker dere for å få alle inn? Har brukt Valencia på backen til nå! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Karriere, H2H seasons eller Vennskapskamp med besøkende Herlig at United er blitt deiligere å spille med! Hvilken formasjon bruker dere for å få alle inn? Har brukt Valencia på backen til nå! 4-2-3-1 bruker jeg. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Da blei stillinga 4-5, vant kampen i 90 min ved pepe 5 + mål i alle kampene deres også? Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hva som er feil med FIFA 13 for tia? Kommer ikke inn på Ultimate Teams nå, og før idag hadde jeg store problemer på "auksjonshuset". Overbelastet eller??? :S Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Alltid litt trøbbel med online funksjoner rett etter release, ikke noe å bli overrasket over om man ikke kommer inn på alt.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har ikke spillt et eneste fifa spill enda :o Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg har ikke spillt et eneste fifa spill enda :o Den er grei.. Endret 28. september 2012 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan tjene penger på Ultimate team? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ta det i UT tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459354&pid=19711979&st=440entry19711979 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Sterling: 70 Suso: 61 Folka bak FIFA må hate Liverpool. Greit nok at de er unge talenter, men de er langt bedre enn spillerne i Tippeligaen med samme og høyere score. Endret 28. september 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
rstokk Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Er det kun jeg som har problemer med at ballen ikke er der?? Spiller jo luftfotball nå.. Skjedde helt plutselig, prøvte å restarte spillet men funket ikke.. Løst: Restartet hele PS3en. Funket nå.. Merkelige greier! Endret 28. september 2012 av rstokk Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har flere ganger blitt hengende igjen i "oppvarmingsmodus" når jeg skal spille sesong online. Andre med samme problem? På tide at FIFA oppgraderer serverne sine. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har det noe å si at en spiller er "rare" i FUT? Hva er greia Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har spelt ein del onlinefriendlies til no! Spelt mot ein venn som var 1.div Fifa12, og vi spelte jamnt! Driver også på ein del i treningsmodusgreiene der med bronse, sølv og gullgreiene. Artig prinsipp, lærer ein del der faktisk! Har også starta onlinesesongen, der eg har 2-1-1. Var i 2.div i FIFA12, så rekner med å rykke fort oppover! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kamerat som har fått spillet nå. Litt rart at Meireles fremdeles er på Chelsea. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kamerat som har fått spillet nå. Litt rart at Meireles fremdeles er på Chelsea. Mulig at dette blir oppdatert. RVP er på ManU nå ser jeg, det var han ikke på demo'en. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Han er ikke det om du bruker oppdaterte squads. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ja ok. Han pleier aldri å kjøpe xbox live så da blir det vel sånn. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har det noe å si at en spiller er "rare" i FUT? Hva er greia Det er bare tull. Mulig at "rare" er sjeldnere i pakker og dermed sjeldnere til salgs, men på FUT 12 var det motsatt. Var de andre det kunne ta flere dager å finne i riktig formasjon. Er høyere discard-sum på de som er "rare". Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Karrieremodus er ikke så bra, jeg er veldig skuffet! Har mange negative opplevelser som påvirker helhetlig inntrykk for spillet: 1. Kan ikke be om å bli solgt, ei hvilken klubb man ønsker å gå til heller. For lite valg 2. Kan ikke takke nei til landslaget, WTF?!? 3. Blir ikke alltid foretrukket som førstevalg hos landslaget, selv om jeg har beste rangering etter hver kamp og vi har aldri tapt uten meg. 4. Klubben min maser stadig og støtt om å få meg solgt eller på utlån selv om jeg har løftet dem og de ligger i første plass i PL (spiller for Norwich) og jeg er toppskårer. 5. Jeg er egentlig spiss, men må hele tiden spille som ving. Kan ikke klage på det, ving er kjipt! 6. Hyggelig at jeg er på ukens eller månedens lag i ny og ne, men jeg kan ikke se hvem som har havnet i ukens- eller månedenslag??? Hva er vitsen???!??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå