Kleivis Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Eg har spilt mye og enda ikke hatt problem med serverne. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvordan tjener jeg opp slike mynter så du får kjøpt diverse feiringer og andre støff på fifa? Har gjort litt i ferdighetsspillet men fikk ikke noe. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Les manualer osv, kjappere det enn å spørre på ett forum.. Brasil - Manchester United i H2H season ja... Flott EA Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hva slags kontrollere er best å bruke på PC? Prøvde PS3 sine, men får ikke høyrestikken til å fungere. Burde man kjøpe Xbox kontroll? Sett på Xbox innstilling på den "emulatoren" du bruker, da funka det her Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Herregud, andre som spiller seasons - og opplever at det bare crasher når du er i arena etter du finner motstander? Skjer helt ærlig annenhver kamp også kan man jo ikke gå ut av den heller, du sitter bare fast i arena og må slå av hele FIFA eller PS3. Utrolig irriterende, kan vel ikke bare være meg? 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Har opplevd dette i 1 av 9 kamper, eller synes eg online spilling på fifa fortsatt er dritt. Greit nok at spillet nettopp er kommet ut, fifa online har eg nesten aldri ein delay fri kamp med folk fra andre land enn norge, tar du f.eks FPS spill, så kan man fint spille med nesten heile europa. Selvsagt er det ikkje samme type spill, kan vær meir data som skal overførese, men eg synes hvertfall dei burde fokusere meir på dette, og ikkje på alt det andre tullet dei har lagt til opp gjennom årene. Endret 28. september 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sliter med det samme tc47, men ikke så ofte som du sier. Jeg ble litt overrasket da jeg støtte på det, det var et problem i fifa 12 og jeg håpet de hadde fikset det i fifa 13. Man bør kunne gå tilbake til menyene (quitte/trekke seg) under loadingen som foregår i arena, at det ikke er implementert er skuffende. Eller synes jeg fokuset på førstetouch fungerer veldig fint så langt. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kjøpte det på PS Store for 2 dager siden, men er fortsatt ikke spillbart. "Innholdet er ikke tilgjenglig før datoen". Andre som har problemer med dette? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg sliter voldsomt med at jeg ikke har kommentatorer! Noen andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hm, tror jeg skal installere noe på xbox'n i dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Herregud, andre som spiller seasons - og opplever at det bare crasher når du er i arena etter du finner motstander? Ja, for faen. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Samme her. Skjedd to ganger. Forresten: EA kan ikke "fikse" serverne sine. Den eneste jobben serverne til EA gjør er å koble deg opp med en motstander. Resten er P2P. Unntaket er vel i Be a pro online iirc. Endret 28. september 2012 av Bjellesau Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Herregud som dere klager a, jeg har ennå ikke opplevd noe hickups på 1 uke.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hva slags kontrollere er best å bruke på PC? Prøvde PS3 sine, men får ikke høyrestikken til å fungere. Burde man kjøpe Xbox kontroll? Sett på Xbox innstilling på den "emulatoren" du bruker, da funka det her Konge, takk! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hadde forventet å møte langt svakere motstand i 10. div. Rykka selvsagt opp, men ikke møtt én eneste ordentlig dårlig spiller. 3-3-0. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Som dere klager, olehenri? Om jeg må slå av PS3 eller quitte hele spillet etter en eller maks to seasons kamp, er det ikke noe å klage over? Hva annet skal man gjøre da? De må jo patche det eller la deg gå ut av arenaen til menyen når kampen ikke loader etter man har funnet motstander. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Ser noen snakker om at det har kommet en update i dag. Noen av dere som har fått den? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Som dere klager, olehenri? Om jeg må slå av PS3 eller quitte hele spillet etter en eller maks to seasons kamp, er det ikke noe å klage over? Hva annet skal man gjøre da? De må jo patche det eller la deg gå ut av arenaen til menyen når kampen ikke loader etter man har funnet motstander. Selvsagt, men har ennå ikke opplevd noe annet feil på spillet, annet enn en svosje lyd som henger seg opp av og til. Mange andre jeg kjenner har heller ikke opplevd noe hickups ennå.. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Slapp inn 1,3 mål i snitt per kamp på fifa 12, på fifa 13 slepper jeg inn 3.5 mål per kamp.... Er jo umulig å takle, sykt irriterende at hver gang motstanderen slår en pasning, så tar du kontroll over spilleren din som er nærmest ballfører. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvilke moduser spiller dere mest? Jeg ender stort sett opp med vanlig vennskapskamp eller karriere. Trives best med de tradisjonelle merker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå