Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om det var en skikkelig funksjon på det på Fifa 12, men jeg hadde likt det veldig godt med en funksjon eller modus hvor man selv kan velge hvilke spillere som skal spille på landslaget. At feks Hulk ikke var med på Brasil var et savn hos meg.

Lenke til kommentar

Kan endre slik at du flytter over enkelte spillere på landslaget fra klubblag som ikke er der fra før. F.eks Alba over til Spania siden han ikke er der standard. Men online er det ikke noe slik. Burde oppdateres gjevnlig det der online. Endel spillere som er et savn på internasjonale lag der. Hulk er vel i Brasils tropp der vel?

Lenke til kommentar

Etter noen timer med FIFA 12 har jeg noen ønsker om hva jeg håper EA gjør i 13.

- Man kan lagre online lag "offline". Altså, man slipper å måtte redigere lag etc. hver gang man skal spille online med det laget.

- Heading/tilbakespill til keeper. Altså, du har evig med tid, men på en måte klarer forsvareren å falle/spille ballen for svakt og motstander scorer på en ball du har 100 % kontroll på.

- Legger man fra seg fjernkontrollen i - la oss si 1 min - så blir man fjernet fra kampen (som i pro clubs) eller hvis man f.eks. har brukt styrt spillet under en hvis % (altså det kan bli et problem at folk trykker på X bare for å ikke bli kastet ut).

- Gjerne mer oppgående spillere. Noe om irriterer meg er at når jeg kaster ut ballen og taper duellen så header motstander til spiss og det idiotiske er at spissen får stå helt alene da forsvars spillerne er på vei et annet sted. Lite realistiske.

Det jeg kommer på nå. Er sikkert mer, men ikke som irriterer meg atm

Lenke til kommentar

Håper de fikser raske innkast. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har irritert meg over at de evneveike spillerne står med ballen rett foran seg og prøver å plukke den opp både to, tre og fire ganger uten å få tak i den. Føler det nesten går mer tid da enn når det bare går direkte til vanlige innkast.

Brenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...