Emils. Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Koster det dobbelte der ser jeg. Men med tanke på at jeg ga opp FIFA halv veis så orker jeg ikke å kaste bort 250 kr på UT i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 2 og en halv måned til FIFA 13. Flere som gleder seg?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Nå kan en laste ned (gratis) en av sangene fra den offisielle soundtrack lista til FIfa 13, her. http://matisyahuworld.com/fifa13 Langt fra noen pen sang men.. Endret 13. juli 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er ikke tilfeldig at Szczczczczesny ikke vises i det klippet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ehm, nei.. eller... eeeeeller... Gode alternativer, noen gode hvertfall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Det siste.. LETT Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er det et sted hvor man finner hvilke lag og ligaer (evt nye) som blir med ? håper på flere internasjonale lag og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Vet ikke helt om det var en skikkelig funksjon på det på Fifa 12, men jeg hadde likt det veldig godt med en funksjon eller modus hvor man selv kan velge hvilke spillere som skal spille på landslaget. At feks Hulk ikke var med på Brasil var et savn hos meg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Kan endre slik at du flytter over enkelte spillere på landslaget fra klubblag som ikke er der fra før. F.eks Alba over til Spania siden han ikke er der standard. Men online er det ikke noe slik. Burde oppdateres gjevnlig det der online. Endel spillere som er et savn på internasjonale lag der. Hulk er vel i Brasils tropp der vel? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har aldri funnet Hulk i Brasil sin tropp. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 merkelig..spiller da med han når jeg er Brasil online hvertfall Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Da er det offisielt. Det skal være umulig å hacke VPen i fifa 13! Romily Broad @RomilyBroad @Italo_Dave changes we're making to Clubs should see the end of hacked pros for good. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Bra. Skjønner ikke at folk gidder å prøve engang. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det sa de i fjor også. Stoler ikke på et kløyva ord før det bevises i praksis. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Mulig de bruker online lagring i år da. Da vil det jo så godt som bli umulig å bruke hacked pros online. Kanskje det blir slik at du må trene proen i clubs også da? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ehm, nei.. eller... eeeeeller... Gode alternativer, noen gode hvertfall. Få det bildet av Balotelli og Neymar på samme cover og jeg kjøper 10 eksemplarer! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Etter noen timer med FIFA 12 har jeg noen ønsker om hva jeg håper EA gjør i 13. - Man kan lagre online lag "offline". Altså, man slipper å måtte redigere lag etc. hver gang man skal spille online med det laget. - Heading/tilbakespill til keeper. Altså, du har evig med tid, men på en måte klarer forsvareren å falle/spille ballen for svakt og motstander scorer på en ball du har 100 % kontroll på. - Legger man fra seg fjernkontrollen i - la oss si 1 min - så blir man fjernet fra kampen (som i pro clubs) eller hvis man f.eks. har brukt styrt spillet under en hvis % (altså det kan bli et problem at folk trykker på X bare for å ikke bli kastet ut). - Gjerne mer oppgående spillere. Noe om irriterer meg er at når jeg kaster ut ballen og taper duellen så header motstander til spiss og det idiotiske er at spissen får stå helt alene da forsvars spillerne er på vei et annet sted. Lite realistiske. Det jeg kommer på nå. Er sikkert mer, men ikke som irriterer meg atm Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Håper de fikser raske innkast. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har irritert meg over at de evneveike spillerne står med ballen rett foran seg og prøver å plukke den opp både to, tre og fire ganger uten å få tak i den. Føler det nesten går mer tid da enn når det bare går direkte til vanlige innkast. Brenn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Der er du ikke alene. Og de få gangene han faktisk får opp ballen raskt, hva skjer da? Jo. Da er det 1 mil til nestemann og kommer han løpende for å møte? NEI... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå