Armageddon Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Tapte så det sang med PSG jeg. Og er de ikke 5 stjerneslag? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fikk endelig FIFA i dag, men synes desverre ikke det går helt opp med forventningene. Ultimate team krasjer konstant og jeg har fått tre kamper med DNF, noe som ikke er grunnet mitt eget nett. Synes de kunne fikset dette før de lanserte spillet, uansett hvor stor utfordring det er. Karrieremodus har heller ikke vært noe å skryte av hittil. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Greit å leke seg litt med manu.. Synd at nesten samtlige kamper blir mot City eller Real. Lenke til kommentar
Dannemann Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg kjøpte fifa via playstation store i dag ettermiddag. Nå får jeg ikke spilt pga erroren; "The content is not available before the start date". Jeg trodde det skulle være lansert og klart til å spille ?? frustreeeeeeert!! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Hvor skal jeg trykke meg henn hvis jeg skal for eks velge United, starte en sesong med disse å spille mot andre online? Klarer ikke noe Ultimate Team med spillere som har 50-60, så møter jeg lag med Cleverley, Cisse, Skrtel osv! Mine spillere greier jo så vidt dempe ballen. Endret 28. september 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) FUT seasons!! Akkurat det jeg trengte!!! Endret 28. september 2012 av Bjellesau 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvor skal jeg trykke meg henn hvis jeg skal for eks velge United, starte en sesong med disse å spille mot andre online? Klarer ikke noe Ultimate Team med spillere som har 50-60, så møter jeg lag med Cleverley, Cisse, Skrtel osv! Mine spillere greier jo så vidt dempe ballen. Seasons heter det nå. 4esten de som vil testa skillza mot meg: Add meg på PS3: Ajadinho.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Høye gjennombrudd er nerfed, men lave gjennombrudd må da ha blitt uendelig mye bedre? Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Må si meg skuffet over karrieremodusen... Ganske teit å ikke kunne endre posisjon som proen din spiller i underveis, kan ikke være spillende trener lengre, begynner du ny karriere begynner du helt på nytt med proen også... Forstår de har skillet mellom online pro og offline pro, men for meg som neste bare spiller be a pro offline så er dette helt idiotisk. EDIT: Fikk en forslått albue i den ene kampen og ble tatt av i pause. Spiller be a pro på World Class, men har ikke sjans på det nivå om jeg styrer hele laget. Savner en funksjon for å simulere resten av kampen da i stedet for at jeg må styre hele laget... Er også teit at om du må avslutte kampen er det eneste valget "tap kamp på walkover", i Fifa11 kunne du velge å simulere resten av kampen uansett... Endret 28. september 2012 av Faxfinn Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så, hva er konklusjonen folkens? Verdt 500 spenn? Vurderer å stikke ned på Elkjøp og kjøpe ps3 versjonen i dag. Siste Fifa jeg har er 11, er det mange forbedringer? Hvordan er online? Husker det var en lagfest på 11, noe som var veldig skuffende Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Smart Club 399,- og ja jeg syns den er verdt det.. Og ja det er store forskjeller fra fifa11 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har ikke SC i nærheten, så blir nok Elkjøp thanks! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Coop OBS! har det til 399,-. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 En times kjøretur dit og, men takk for tipset noen som har erfaring med online biten? Stabilt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Langt ifra. Men slik er det hver gang ett nytt Fifa spill kommer ut. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gah, at de aldri kan lære mtp serverne sine. Kjenner jeg de rett blir de aldri helt stabile heller.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gah, at de aldri kan lære mtp serverne sine. Kjenner jeg de rett blir de aldri helt stabile heller.. Jeg spiller lite online spill, kun fifa egentlig, men er det samme dritt servere når det gjelder andre spill fra EA? Altså like ustabilt? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Spiller ingen andre EA spill på nett, så det vet jeg faktisk ikke. Fifa online har forøvrig vært problematisk så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sånn er det hver gang EA slipper en større multiplayer-tittel. De trenger noen dager på å finpusse serverkapasiteten. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hva slags kontrollere er best å bruke på PC? Prøvde PS3 sine, men får ikke høyrestikken til å fungere. Burde man kjøpe Xbox kontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå