IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) "LOL" godt mulig det. Men eg står fast på det eg sier. Om eg har feil så skal eg være denførste til å innrømme det så snart eg har sjekket det selv. Men er det som er tingen iår, at folk ikke skal kunne "jukse" seg til bragder være seg slider og kick off kamper så pro'ene blir maxet på 3 dager. Derfor skal en ikke kunne bruke hverken fyren eller bragdene en låser opp offline, online. Men om denne løsningen KUN var for early release så er jo det supert..dog eg tviler på at en slik løsning ble laget kun for å bli brukt de dagene early release gjaldt. Endret 27. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hehehe greit da venter vi til imorra så får vi svaret. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Kjøpt 50 + gullpakker, nesten ingen gode spillere Skuffa!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) "We're sorry but you are not permitted to register an online pass which is required to access all online features." The fuck? Måtte visst slette early release. Endret 27. september 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 kan noen si meg hvordan man lager virtual pro på fifa 13? finner det faen ikke... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Bare jeg som sliter med å få spilt Season? Den søker og søker etter en motstander å spille mot, men den finner aldri... Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Kommer inn i kamp, men detter ut av serverne hver gang kampen skal til å starte.. -.- Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Kom ikke i dag! Fuck, fuckety, fuck!! Forbanna nazi-kommunist-Postvesen!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 kan noen si meg hvordan man lager virtual pro på fifa 13? finner det faen ikke... Online fanen, øverst. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Noen som vet hvordan man skjermer ballen i en løpsduell? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Løp inn foran eller dytt han til siden. Når du er foran så er det bare å slippe å holde inn sprint. Evt holde inn L2/LT Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Så, boksen fryser hver gang jeg prøver å loade en Career-save. Det har ingenting å si hvilken save. Kan lage nye uten at de heller funker. Noen som har en løsning? Ganske kjipt om jeg ikke får spilt Career i det hele tatt, bortsett fra det jeg orker i en sitting, før jeg skrur av og mister saven for alltid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Men i helvete da. Jeg har spilt et par kamper på Seasons nå, og den siste kampen bommet spillerne på ALT. Jeg hadde 12 skudd, hvorav 2 var på mål. Åpne headinger, enkle skudd osv, alt gikk utenfor mål. Skulle tro jeg hadde på manuelle skudd. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fuck jeg hater den nye menyen. Og hva skjer med at du må ha en Be a pro til online, og en til karriere? Super teit Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Er for folk ikke skal nerde i kick off kamper med slider og det hele for så å troppe opp online med maxet pro'er som det tok 2 dager å maxe. Synes det er flott. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Det er vel ikke derfor, men nærmere at de må ha det online for å få fjernet hackingen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hvor i svarte kan jeg spille vanlig ranked 1v1? Orker ikke dette be a pro-maset. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Pro clubs er faen meg helt hærpa. AI har jo helt idiotisk første touch. De må ha 100 touch for å slå en pasning. Slår man et 5 meter svak pasning til dem så må de faen meg ha 4 touch før de kan slå den videre. Greit at EA har innført noe nytt, men så langt så må jeg si at den delen er jævla dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Merker så langt at PSG er det nye "Top team" på 4.5 stjerners nivå. 3 av 4 kamper jeg rakk å spille i dag var mot PSG, jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå