Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke får det i posten i dag, så kjøper jeg det fra butikk (Lefdal), så leverer jeg det jeg får i posten inn igjen i butikken når jeg får det.

Poenget med å forhåndsbestille forsvinner jo helt når man ikke får det til release engang... :)

Blir retur her også, hvis jeg ikke får det i dag. Jeg betalte vel bare 249 kr, men sender det heller tilbake og betaler mer et annet sted.

Kjøper jeg det i en fysisk Lefdal-butikk så har det ikke fått noen konsekvenser for dem.

Lenke til kommentar

Vedrørende låst felt for tildeling av klub til klubb-virtual pro, har fått bekreftet fra EA Norge nå i dag at dette feltet blir oppløst på fredag når Fifa13 endelig er lansert i hele verden slik at du kan tildele proen et lag. Det betyr at det fremdeles vil være mulig å spille offline kamper med egen pro. Gudskjelov :)

Lenke til kommentar

Aldri helt forstått moroa med å lage en egen spiller. Styrer dere bare denne spilleren eller styrer dere hele laget? Husker jeg prøvde noe lignende på PES (09 :p) og det var heftig kjedelig da man ble byttet ut og måtte se på laget spille resten av kampen.

Er morro det når en spiller på lag med folk fra hele verden og de også har sin egen pro.

Lenke til kommentar

At det går å spille offline med en fyr du lager prøvde eg å si også, men du kan IKKE bruke denne fyren online.

Tror ikke helt vi er på linje nå.

Jo, fra fredag kan du tildele klubb-proen din en klubb (feltet som i øyeblikket er låst i redigeringsbildet på proen) slik at du kan trene ham opp ved å spille offline kamper slik at bragdene du oppnår offline selvsagt også er der når du spiller online på klubbkamper. Ref EA Norge.

Lenke til kommentar

Nei. Fordi du må ha TO pro'er. En til offline og en til online. De bragdene du får på den offline proen din følger IKKE med på fyren som du må bruke online.

EDIT: ah, mye surr her. Ser hva du mener nå, men eg mener fortsatt det er slik at bragdene du oppnår med den offline proen din følger ikke med/over på den online proen, av den enkle grunn at folk ikke skal kunne "cheate" seg til bragder offline for så å gå online med samme fyr og være konge på haugen.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...