Prusk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fikk ikke spillet fra Lefdal i går. Bør få det i dag, ellers blir jeg skuffa. Bestilte for 3 mnd siden, da det kostet 249,- Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Forventer det i posten i dag - hvis ikke returnerer jeg det bare på pur faen når det kommer og kjøper det i butikken.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Stikker ut å henter det, etterpå. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Om jeg ikke får det i posten i dag, så kjøper jeg det fra butikk (Lefdal), så leverer jeg det jeg får i posten inn igjen i butikken når jeg får det. Poenget med å forhåndsbestille forsvinner jo helt når man ikke får det til release engang... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Jeg bestilt fra MPX på mandags morgen. Spillet kom i posten Tirsdag. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Om jeg ikke får det i posten i dag, så kjøper jeg det fra butikk (Lefdal), så leverer jeg det jeg får i posten inn igjen i butikken når jeg får det. Poenget med å forhåndsbestille forsvinner jo helt når man ikke får det til release engang... Blir retur her også, hvis jeg ikke får det i dag. Jeg betalte vel bare 249 kr, men sender det heller tilbake og betaler mer et annet sted. Kjøper jeg det i en fysisk Lefdal-butikk så har det ikke fått noen konsekvenser for dem. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hos Lefdal/Elkjøp kan jeg levere inn spillet igjen med plasten på (som spillet jeg forhåpentligvis har i postkassen i dag). Ellers ser jeg det koster 399,- hos OBS! i Bergen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fått! Så gjennom vinduet at postbilen kommer, styrter ut og får pakken i hånda. Litt desperat :!: Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Da var fifa hentet, venter bare på å bli ferdig på skolen. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 da var fifa 13 kommet i posten fra lefdal Lenke til kommentar
Harlekin Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Vedrørende låst felt for tildeling av klub til klubb-virtual pro, har fått bekreftet fra EA Norge nå i dag at dette feltet blir oppløst på fredag når Fifa13 endelig er lansert i hele verden slik at du kan tildele proen et lag. Det betyr at det fremdeles vil være mulig å spille offline kamper med egen pro. Gudskjelov Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 At det går å spille offline med en fyr du lager prøvde eg å si også, men du kan IKKE bruke denne fyren online. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Aldri helt forstått moroa med å lage en egen spiller. Styrer dere bare denne spilleren eller styrer dere hele laget? Husker jeg prøvde noe lignende på PES (09 ) og det var heftig kjedelig da man ble byttet ut og måtte se på laget spille resten av kampen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Man styrer kun sin egen spiller. Jeg har aldri forelsket meg helt i FIFA sin Pro-modus, men på NHL var det fantastisk (litt mer med i spillet der). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Aldri helt forstått moroa med å lage en egen spiller. Styrer dere bare denne spilleren eller styrer dere hele laget? Husker jeg prøvde noe lignende på PES (09 ) og det var heftig kjedelig da man ble byttet ut og måtte se på laget spille resten av kampen. Er morro det når en spiller på lag med folk fra hele verden og de også har sin egen pro. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det kan jeg tenke meg er mer moro ja. Får gi det et forsøk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Men når det skal sies, så er det enda flere ego'er ute å går i slikt spill iår enn noe annet år. For nå kan du bare få bragder til proen din ved slikt spill eller ved klubbspill. Så er lite med pasninger og generelt lagspill iår. Hvertfall til folk har fått tatt de fleste av bragdene. Mye irritasjon også Lenke til kommentar
Harlekin Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 At det går å spille offline med en fyr du lager prøvde eg å si også, men du kan IKKE bruke denne fyren online. Tror ikke helt vi er på linje nå. Jo, fra fredag kan du tildele klubb-proen din en klubb (feltet som i øyeblikket er låst i redigeringsbildet på proen) slik at du kan trene ham opp ved å spille offline kamper slik at bragdene du oppnår offline selvsagt også er der når du spiller online på klubbkamper. Ref EA Norge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Nei. Fordi du må ha TO pro'er. En til offline og en til online. De bragdene du får på den offline proen din følger IKKE med på fyren som du må bruke online. EDIT: ah, mye surr her. Ser hva du mener nå, men eg mener fortsatt det er slik at bragdene du oppnår med den offline proen din følger ikke med/over på den online proen, av den enkle grunn at folk ikke skal kunne "cheate" seg til bragder offline for så å gå online med samme fyr og være konge på haugen. Endret 27. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 LOL, Harlekin hadde jo snakket med EA sier han, da er det nok mulig å spille offline også online med samme PRO.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå