Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modus? Ønsker å ha proen min tilgjenglig til offline kamper mot CPU slik at jeg selv i større grad kan styre hvilke bragder som skal løses.

Hvis du tenker på å spille proen du skal bruke i Pro Clubs opp mot CPU går ikke dette, dette ble fjernet fordi alle ble sittende med gode proer den første dagen.

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på å spille proen du skal bruke i Pro Clubs opp mot CPU går ikke dette, dette ble fjernet fordi alle ble sittende med gode proer den første dagen.

Og fordi at det å lagre bragdene online fjerner muligheten for å hacke proen slik at du har folk som er 2,5 meter høye med 99 i alt. Synes det er et bra system.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke noen hacking jeg driver med.

Er det sant? Hvor står dette og hvorfor er feltet låst da? Det betyr jo at en bragd vil åpne det?

Det vil jo ta månedsvis å bygge opp en god pro dersom man kun kan benytte den til online kamper...

Jeg spiller utelukkende pro klubb kamper og dersom det ikke lengre er mulig å bygge opp proen offline, tror jeg nok at det blir fifa12 også fremover, dessverre :(

Lenke til kommentar

Nå er det ikke noen hacking jeg driver med.

Er det sant? Hvor står dette og hvorfor er feltet låst da? Det betyr jo at en bragd vil åpne det?

Det vil jo ta månedsvis å bygge opp en god pro dersom man kun kan benytte den til online kamper...

Jeg spiller utelukkende pro klubb kamper og dersom det ikke lengre er mulig å bygge opp proen offline, tror jeg nok at det blir fifa12 også fremover, dessverre :(

Det vil ta månedsvis ja, men er det som er poenget. Og du kan ikke bygge han opp offline for så å spille med han online. Den tiden er forbi.

Lenke til kommentar

Om det medfører riktighet, er dette en gedigen nedtur for klubb elskere.

Er andre grep man kunne ha gjort for at det fortsatt skal oppleves fair i klubb. F eks filtrering i kamp søk slik at et lag som har en som styrer alle spillere kun kan spille mot lag som også har en som styrer alle spillere.

Men, i og med at det er et låst valg om tildeling av klubb til proen, så vil jeg jo anta at det låses opp på et eller annet tidspunkt i karrieren. Er jo rart om de har feltet synlig dersom det ikke skal brukes...

Lenke til kommentar

Enig. Eneste eg kan se som en liten negativ side er at ALLE er enda mer ego nå enn i fjor når en spiller såkalte drop in kamper. Alle skal ha bragder og driter i hverken sentringer eller noenting.

Ja, her blir det egotripper i drop inn kamper dersom dette og klubbkamper er eneste mulighet til å bygge opp online proen..

Lenke til kommentar

orgins og ps store følger sikkert uk rrlease daten som er fredag, dem burde sett på ipen og gitt derre det idag, men siden så mangen bruker vpn for å få spilll tidligere, har dem kanskje ikkje bryd seg med dette.

sorry for skrivfeil, er ikkje den beste på telefon skriving.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...