Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen

 

litt kjipt egentlig :hm:

 

Dette høres kanskje ut som galskap men finnes mer enn å spille mot CPU på Fifa13.

 

som hva? gidder ikke bruke ekte penger på pakker i ultimate team...

 

Du har H2H seasons. Klubbspill med VP. Drop in matches med VP. Offline karriere med VP. Ultimate team. Men om du allerede er lei, og ikke gidder å prøve andre ting fordi du kun tror det er penger det handler om feks i UT så kan du igrunn ha det så veldig godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen flere som sliter med at VP-en ikke overføres til retail version?

 

Har 46% på CAM fra early access, men blir bedt om å lage ny pro når jeg går inn på Pro Clubs Seasons på FIFA 13 (ikke early access).

 

Blir ganske så sur og demotivert om jeg må starte på nytt nå. Spesielt siden jeg har brukt oppimot 4000 EAS FC-coins på boosts, og det kommer til å ta LANG tid å tjene inn igjen. Kan det være relatert til at EAS FC-serverne er nede?

Lenke til kommentar

Er det ingen som har samme problemet? Meldingen sier "For more information, visit easports.com/onlinepass", men der er det absolutt INGEN info om hvorfor jeg ikke er tillatt å registrere koden. Jeg har koden. Den ligger fint på bordet ved siden av Fifa 13 coveret.

 

Har søkt litt på nettet, og det er flere som har samme problem, men ingen har noe ordentlige svar.

 

EDIT: Jeg fikk fikset problemet med å restarte spillet en hau med ganger, og samtidig velge norsk språk, istedenfor engelsk. Som Icedln måtte jeg skrive inn koden et par ganger før den ble "godkjent".

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hei! Holder på å lage ny virtual pro, men feltet "lag" er låst og det står kontraktsløs. Hvordan tildeler jeg proen min et lag? Hjelper ikke å være med i klubb, allerede testet.

 

Så vidt jeg kan se, er det heller ingen bragder som kan låse opp feltet..

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar

Takk for tips. Nytt i Fifa13 er at det er en pro for karriere spill som kun kan brukes der og en pro for klubb spilling som kun kan brukes i klubb. Jeg får iallefall spørsmål om å lage enda en pro dersom jeg starter karriere spillet.

 

Min pro klubb spiller er ikke automatisk plassert i mitt favoritt lag. Feltet for tildeling er klubb er låst med merknad kontraktsløs. Så jeg regner med at jeg må beherske et eller annet et visst antall ganger for at det skal kunne låses opp, men som nevnt ingen bragder nevner noe om opplåsing av feltet.

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...