Emils. Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 FIFA hadde blitt nærmest perfekt om de hadde fjernet muligheten for å holde inne A/X eller R1/RB. Føler at den funksjonen gjør det langt langt lettere for folk å bare holde inne en knapp. Derav gjør denne funksjonen også at det er langt vanskeligere å finte ut en spiller. Selv bruker jeg LT, mest mulig, men 95 % av de man møter bare holder inne A/X og R1/RB og dermed så følger spillerne deg hele tiden. Nærmest idiotisk umulig å fjerne spilleren. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 FIFA hadde blitt nærmest perfekt om de hadde fjernet muligheten for å holde inne A/X eller R1/RB. Føler at den funksjonen gjør det langt langt lettere for folk å bare holde inne en knapp. Derav gjør denne funksjonen også at det er langt vanskeligere å finte ut en spiller. Selv bruker jeg LT, mest mulig, men 95 % av de man møter bare holder inne A/X og R1/RB og dermed så følger spillerne deg hele tiden. Nærmest idiotisk umulig å fjerne spilleren. Sliter med akkurat det samme selv, klarer svært lite på egenhånd i kampene fordi folk vare holder inne A. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 JA FIKK DET I POSTEN IDAG!!! YAY! DA KAN EG FORTSETTE Å SPILLE... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har fortsatt ikke fått det, forbanna typisk om det ikke kommer i dag. Har heller ikke fått noen annen post, og jeg vet ikke om postbudet har vært her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Når kommer det ut i butikkene? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har fortsatt ikke fått det, forbanna typisk om det ikke kommer i dag. Har heller ikke fått noen annen post, og jeg vet ikke om postbudet har vært her. Haha samma her, jeg ringte hjem,( dama er hjemme), spurte om jeg hadde fått spill, nei sa hun, men vi har heller ikke fått no annen post/reklame hmm.. Når kommer det ut i butikkene? Er dt ikke 28? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Funker ikke early release lenger? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 wæææææ morgendagen blir sjuk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Når kommer det ut i butikkene? Er dt ikke 28? 27. er det ifølge Gamer.no sin anmeldelse. http://www.gamer.no/artikler/122755/anmeldelse-fifa-13/ Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Fikk spillet idag. Var mitt i introduksjonskampen(du får belønning for å spille den) på FUT i det EA serverne kræsja. Mister jeg denne belønningen? Noen som vet? Æsj.. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen litt kjipt egentlig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Bra elkjøp, sendte den sent i går, så selvfølgelig kom den ikke i dag. Når flere jeg kjenner har fått den i posten i dag fra Elkjøp. Og som sagt så bestilte jeg en mnd. siden. Kunne ikke sendt den på mandag nei, som de gjorde med mange andre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kan ikke klage på at man ikke får spillet før releasedagen. Målet deres er vel å sende det slik at folk får det først i morgen. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen litt kjipt egentlig Dette høres kanskje ut som galskap men finnes mer enn å spille mot CPU på Fifa13. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Svært så mange som klager over å ikke ha fått et spill som faktisk egentlig ikke skal komme før i morgen. Meen, noen som har opplevd å kunne hente forhåndsbestilte spill på Gamestop før release? Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen litt kjipt egentlig Karrierespill er da ikke så artig? FUT og H2H!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Spiller lå i postkassen i dag gitt. Synd jeg er opptatt i hele dag og morgen Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen litt kjipt egentlig Dette høres kanskje ut som galskap men finnes mer enn å spille mot CPU på Fifa13. som hva? gidder ikke bruke ekte penger på pakker i ultimate team... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Bare en dag igjen! Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen litt kjipt egentlig Dette høres kanskje ut som galskap men finnes mer enn å spille mot CPU på Fifa13. som hva? gidder ikke bruke ekte penger på pakker i ultimate team... Jeg har ikke brukt en eneste krone på Ultimate team.. du kan jo også spille vanlig h2h. UT - laget mitt besto til slutt av spillere som Rooney, Aguero, Lampard, Silva, Vidic osv. Trenger ikke å bruke ekte penger for å få et bra lag. Endret 26. september 2012 av Pwiur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå