Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

FIFA hadde blitt nærmest perfekt om de hadde fjernet muligheten for å holde inne A/X eller R1/RB. Føler at den funksjonen gjør det langt langt lettere for folk å bare holde inne en knapp. Derav gjør denne funksjonen også at det er langt vanskeligere å finte ut en spiller.

 

Selv bruker jeg LT, mest mulig, men 95 % av de man møter bare holder inne A/X og R1/RB og dermed så følger spillerne deg hele tiden. Nærmest idiotisk umulig å fjerne spilleren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FIFA hadde blitt nærmest perfekt om de hadde fjernet muligheten for å holde inne A/X eller R1/RB. Føler at den funksjonen gjør det langt langt lettere for folk å bare holde inne en knapp. Derav gjør denne funksjonen også at det er langt vanskeligere å finte ut en spiller.

 

Selv bruker jeg LT, mest mulig, men 95 % av de man møter bare holder inne A/X og R1/RB og dermed så følger spillerne deg hele tiden. Nærmest idiotisk umulig å fjerne spilleren.

 

Sliter med akkurat det samme selv, klarer svært lite på egenhånd i kampene fordi folk vare holder inne A.

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke fått det, forbanna typisk om det ikke kommer i dag. Har heller ikke fått noen annen post, og jeg vet ikke om postbudet har vært her.

Haha samma her, jeg ringte hjem,( dama er hjemme), spurte om jeg hadde fått spill, nei sa hun, men vi har heller ikke fått no annen post/reklame hmm..

 

Når kommer det ut i butikkene?

Er dt ikke 28?

Lenke til kommentar

er faktisk lei fifa 13 allerede...unnagjort en hel karriere sesong med United på early season versjonen

 

litt kjipt egentlig :hm:

 

Dette høres kanskje ut som galskap men finnes mer enn å spille mot CPU på Fifa13.

 

som hva? gidder ikke bruke ekte penger på pakker i ultimate team...

 

Jeg har ikke brukt en eneste krone på Ultimate team.. du kan jo også spille vanlig h2h.

UT - laget mitt besto til slutt av spillere som Rooney, Aguero, Lampard, Silva, Vidic osv. Trenger ikke å bruke ekte penger for å få et bra lag.

Endret av Pwiur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...