Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter nå her å spille H2H, skal man kunne holde inne A for å følge spilleren. Begynner å bli lei av å bli fulgt uansett hva eg foretar meg, finter er jo ingen vits når alle sitter å holde inne A hele tiden. leste tidligere at det var en bug av et eller annet slag som var ute å gikk, men om det er dette vet eg ikke, håper inderlig det. Altfor enkelt å følge spillere med å holde inne A hele tiden.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opplever ikke lagg i Clubs. Veldig positivt overrasket.

 

Filteret kunne fungert oftere, derimot. Føler ikke at den har noe å si akkurat nå. Funket bra de første to dagene, men i det siste har vi møtt CPU-forsvar og keeper ofte. Det er irriterende. De to første dagene var sikkert bare tilfeldigheter.

 

Hva mener du om klubb? Etter det eg har spilt (60 kamper) så føler eg en nedtur fra Fifa 12. Ekstremt med tilfeldigheter, de som any styrer blir veldig raske, men forferdelige pasninger og ballkontroll når man rykker opp en del divisjoner. Masse som kunne og burde vært testes. Sjeldent følt meg dårligere når alle mål eg slipper inn er på retur eller andre tilfeldigheter som skjer.

Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med å bruke any i klubb. Da blir hele poenget borte med å ha egen pro. Vi prøver å søke uten any, men det ender opp med 9/10 ganger at vi får any i mot oss. Filteret fungerer dårlig atm.

Men som iced sier så vil nok serverne bli vesentlig dårligere fremover en stund

 

Uff, en av dem du. Kanskje de folka som eg blir mest forbanna på når eg sitter å spiller klubb, la meg gjette, 5 bak? To kjempelave spisser som bare løper der framme. ANY er med fordi folk skal ha sjansen til å styre litt mer enn bare det som foregår der framme, man blir heller aldri kanon god når man spiller uten ANY. Alle de beste lagene i verden har ANY, CPU er ikke noe å skryte av, elendig i forsvar når man først finner svakhetene

Lenke til kommentar

Hva mener du om klubb? Etter det eg har spilt (60 kamper) så føler eg en nedtur fra Fifa 12. Ekstremt med tilfeldigheter, de som any styrer blir veldig raske, men forferdelige pasninger og ballkontroll når man rykker opp en del divisjoner. Masse som kunne og burde vært testes. Sjeldent følt meg dårligere når alle mål eg slipper inn er på retur eller andre tilfeldigheter som skjer.

 

Synes det fungerer bra. Det er mange flere muligheter i angrep enn tidligere, og min klubb, som fungerer ekstremt godt som lag, klarer å utnytte det bedre enn tidligere. Enig at det defensive er elendig. Forsvarerne har null ballfølelse i det hele tatt og duger ikke til stort annet enn å slå kjipe sidelengspasninger. Synes også at keeper gir retur altfor ofte. Det er liksom ikke måte på hvor svakt man må skyte for at keeperen skal kunne holde den i fast grep. Vi slipper bare inn på langskudd, retur fra langskudd eller innlegg.

 

Ellers har vi spilt ca. 60 kamper til sammen, men for to forskjellige klubber. Byttet over fordi vårt foretrukne klubbnavn, som ble tatt av noen andre først, ble ledig etter et par dager. Vi kom til 4. divisjon med den første klubben. Nå er vi i 8. divisjon med den nye klubben, men har ikke hatt så høy aktivitet. Har spilt 13 kamper. Tapte første, uavgjort i tredje og vunnet de elleve andre. Må nesten vente til vi kommer til 1. divisjon før vi kan vurdere hvor gode random-spillerne blir. Om økningen er utelukkende på fysikk er det synd. Hadde gjerne tatt en forsvarer med 65-70 i fart og evnen til å behandle en ball uten at den spretter fem meter frem fremfor en med 85-90 i fart og null ballfølelse i det hele tatt.

 

Forøvrig grovt uenig i at man skal la CPU forsvare for seg. Er det noe som ødela FIFA 12 mer enn noe annet er det lag med fem bak på ultra def som lot forsvaret gjøre hele jobben. Nesten umulig å bryte ned, selv om man har 70%+ i possession ved kampslutt og forbanna kjedelig å spille mot, fordi det er det samme kjøret i hver kamp. Det er mye mer givende å spille mot et lag med any. Fotball handler om å tvinge frem menneskelige feil, og det er ingen som er flinkere til å gjøre menneskelige feil enn - du gjettet det - mennesker. Har tidligere hatt som prinsipp at vi ikke spiller mot lag som bruker keeper eller CPU og fem bak, fordi FIFA handler om å ha det gøy, og det er ikke gøy når man på forhånd vet at kampen etter all sannsynlighet ender 0-0. Keeper går greiere nå, men er fortsatt en stor fordel å ha. Det er i hvert fall mulig å score om man kan avslutte.

 

Uansett er jeg strålende fornøyd med årets Pro Clubs om de bare fikser det helvetes filteret. Det fungerer jo ikke i det hele tatt. Ellers må jeg vente å se hvordan ting blir når vi har fått spilt litt og rykket opp i divisjonene før jeg kommenterer.

Lenke til kommentar

la meg gjette, 5 bak? To kjempelave spisser som bare løper der framme.

 

Kan det ikke være noen tvil om, ut ifra det siste innlegget hans. Føler meg ganske sikker på at han scorer selvmål når laget hans slipper inn 5+ mål også.

 

Greit å kunne lese taktiske disposisjoner mellom linjene i det innlegget.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med å bruke any i klubb. Da blir hele poenget borte med å ha egen pro. Vi prøver å søke uten any, men det ender opp med 9/10 ganger at vi får any i mot oss. Filteret fungerer dårlig atm.

Men som iced sier så vil nok serverne bli vesentlig dårligere fremover en stund

 

Uff, en av dem du. Kanskje de folka som eg blir mest forbanna på når eg sitter å spiller klubb, la meg gjette, 5 bak? To kjempelave spisser som bare løper der framme. ANY er med fordi folk skal ha sjansen til å styre litt mer enn bare det som foregår der framme, man blir heller aldri kanon god når man spiller uten ANY. Alle de beste lagene i verden har ANY, CPU er ikke noe å skryte av, elendig i forsvar når man først finner svakhetene

 

Med din tankegang skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder å bruke tid på clubs. Det å bruke Any har ingenting med ferdigheter å gjøre.

 

Ja jeg er en av de som spiller med 4-2-3-1, to spisser på 180 ca, samme høyde på midtbanespillerne også. Men de som bruker any er de som ikke burde klage uansett på nettopp dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...