Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

[

 

Forumet til EA er fullt av klager hvert jævla år av folk som syter og griner over at de ikke lenger klarer å løpe fra alt og alle.

 

Og når de får det de ber om så griner dem da også fordi det ble feil og alt er bare død og fordervelse. Ikke noe nytt.

 

 

Løpe i fra alt og alle? Nå er det ikke dette folk klager på nå, flere tråde angående "game speed". Den er mye høyere enn Fifa 12... Regner med du er fornøyd med at spillet ser pent ut når du spiller kan du da ikke mene? Eg føler alt bare ser rotete ut og lite rytme.

 

Grunnen til at folk klager er fordi ALLE er så satt i måten Fifa 12 ble spilt på at de har det veldig vanskelig med å omstille seg til Fifa 13. Det ser en lett når en spiller pro clubs også, det går mye i fart og harde bruddpasninger som kun funker 2/15 ganger nå. Men folk prøver gang på gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[

 

Forumet til EA er fullt av klager hvert jævla år av folk som syter og griner over at de ikke lenger klarer å løpe fra alt og alle.

 

Og når de får det de ber om så griner dem da også fordi det ble feil og alt er bare død og fordervelse. Ikke noe nytt.

 

 

Løpe i fra alt og alle? Nå er det ikke dette folk klager på nå, flere tråde angående "game speed". Den er mye høyere enn Fifa 12... Regner med du er fornøyd med at spillet ser pent ut når du spiller kan du da ikke mene? Eg føler alt bare ser rotete ut og lite rytme.

 

Grunnen til at folk klager er fordi ALLE er så satt i måten Fifa 12 ble spilt på at de har det veldig vanskelig med å omstille seg til Fifa 13. Det ser en lett når en spiller pro clubs også, det går mye i fart og harde bruddpasninger som kun funker 2/15 ganger nå. Men folk prøver gang på gang.

 

Har du spilt klubb så vet du at det er ekstremt mange tilfeldigheter, og ikke si at det ikke er det hvis dere ikke bruker ANY, CPU er som alltid helt perfekt bakover. ANY jobben i år er et sant helvete, er så mange tilfeldigheter for og i mot. ANY har alltid vært en posisjon som er vanskelig å mestre, noe eg klarte på Fifa 12 der eg lå som nummer 2 i verden som ANY. På dette møter man nesten bare lag som sliter med any rollen. Et veldig fint eksempel på tilfeldigheter er at du tar ballen fra spissen, før du vet ordet av det vinner han den tilbake og er alene med keeper. Den som er ANY rekker ingenting fordi nok en gang er fart på proene viktigere enn alt annet.

 

Noe som har kjøpt fra NetOnNet.no? Ser det koster rundt 30kr mindre enn mange andre steder :ninja:

 

Snakker om store summer her,

Lenke til kommentar

[

 

Forumet til EA er fullt av klager hvert jævla år av folk som syter og griner over at de ikke lenger klarer å løpe fra alt og alle.

 

Og når de får det de ber om så griner dem da også fordi det ble feil og alt er bare død og fordervelse. Ikke noe nytt.

 

 

Løpe i fra alt og alle? Nå er det ikke dette folk klager på nå, flere tråde angående "game speed". Den er mye høyere enn Fifa 12... Regner med du er fornøyd med at spillet ser pent ut når du spiller kan du da ikke mene? Eg føler alt bare ser rotete ut og lite rytme.

 

Grunnen til at folk klager er fordi ALLE er så satt i måten Fifa 12 ble spilt på at de har det veldig vanskelig med å omstille seg til Fifa 13. Det ser en lett når en spiller pro clubs også, det går mye i fart og harde bruddpasninger som kun funker 2/15 ganger nå. Men folk prøver gang på gang.

 

Har du spilt klubb så vet du at det er ekstremt mange tilfeldigheter, og ikke si at det ikke er det hvis dere ikke bruker ANY, CPU er som alltid helt perfekt bakover. ANY jobben i år er et sant helvete, er så mange tilfeldigheter for og i mot. ANY har alltid vært en posisjon som er vanskelig å mestre, noe eg klarte på Fifa 12 der eg lå som nummer 2 i verden som ANY. På dette møter man nesten bare lag som sliter med any rollen. Et veldig fint eksempel på tilfeldigheter er at du tar ballen fra spissen, før du vet ordet av det vinner han den tilbake og er alene med keeper. Den som er ANY rekker ingenting fordi nok en gang er fart på proene viktigere enn alt annet.

 

 

Var ikke det eg snakket om, burde kanskje presisert at det var såkalte drop in kamper eg snakket om. Hvordan du begynner å blande inn ANY'er og CPU forsvar aner eg ikke, men det eg snakket om var at folk er for satt i Fifa 12 spillestilen at nå når ting som funket i 12'eren ikke funker lenger så blir det grining og drittslenging i spillet.

 

"Fucking piece of shit game" "This game sux" "You failed EA" er ting en kan lese fra sutrete drittunger sm ikke lenger kan gjøre slik eg beskrev over.

 

DET var poenget mitt. Ingenting annet.

Lenke til kommentar

Eg har som det eneste eg pleier å spille er Pro Clubs og det føles helt ødelagt i år. Er så mange tilfeldigheter man ikke gjøre noe med, som er skrev over ofte man vinner ballen så kommer en annen spiller og tar den før man rekker å sentre. Er ikke like gale på H2H men skjer jo også der også. Vet ikke hvor mange dritt mål eg har sluppet inn så langt men er i så veldig få. En annen ting og som eg ikke liker at eg spiller nesten bare kamper i regn, hater regn spesielt på dette siden da blir alt bare rot. Ser jo dem som eg spiller mot også sliter i regn, ballen går jo alle veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...