Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen til lag i menyene eller er det bare meg..?

burde være fikset til det ordentlige spillet kommer (ja jeg har den man kjøper gjennom season ticket)

og en annen morsom ting, begynte på karriere med Real Madrid, og solgte vekk en del spillere

litt uti karrieren dro hele laget untatt 3 spillere for å spille med landslagene sine

ganske fett borsett fra at jeg må starte om igjen...

og er det bare meg som ikke liker følelsen av hvordan man skyter på dette spillet? spesielt med finesse skudd. blir rart på en måte men jaja blir nok vant til det

ellers må jeg si at CPU'en er syyyyk på legendary, nå som den faktisk angriper skikkelig

Lenke til kommentar

Dere er klar over at Obs Hypermarked tar 399,- for begge konsollversjonene av spillet?

Vet du om det er kun på lanseringsdagen eller dagene etter og :)?

Det står det ingenting om. Jeg vet av erfaring at Obs setter opp prisene en stund etter lansering, men vet ikke hvor lenge de venter etter lanseringsdato med å gjøre det. Det er ihvertfall ingen som slår 399 kr, og det er selvfølgelig uten frakt ettersom det er i butikken.

Lenke til kommentar

Min mening etter 2 dager med Fifa 13, Ekstremt skuffet er vel ordet. Er mye som må fikses her, ekstremt med tilfeldigheter i kampene, dårlig animasjoner veldig ofte som bare ser helt dumt ut. Viktigste av alt er tempoet i selve spillet, jesus for et tempo. Altfor høyt for min smak, blir aldri noe særlig rytme. Fart har like mye å si som tidligere. Nei dette var skuffende greier. Ser at EA sine forumer er også full av klage tråder på mye av det samme som eg skriver over her.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke at EA ikke har gjort noe med defending AI. Det som gjør at hurtighet er mindre viktig i virkeligheten, er jo fordi at forsvarsspillere klarer å lese spillet og gjøre det vanskelig for det angripende laget. Med tilbakestående forsvarsspillere er det veldig lett å komme seg forbi 1 mot 1 om man har en rask spiller. Dette er ihvertfall slik jeg har skjønt det.

Gleder meg til å spille selv, men har ikke store forventningene lenger da det floder over av klager.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke at EA ikke har gjort noe med defending AI. Det som gjør at hurtighet er mindre viktig i virkeligheten, er jo fordi at forsvarsspillere klarer å lese spillet og gjøre det vanskelig for det angripende laget. Med tilbakestående forsvarsspillere er det veldig lett å komme seg forbi 1 mot 1 om man har en rask spiller. Dette er ihvertfall slik jeg har skjønt det.

Gleder meg til å spille selv, men har ikke store forventningene lenger da det floder over av klager.

Om vi tenker noenlunde likt hvordan et fotballspill skal fungere tror eg du kommer til å bli skuffet, som eg skrev over. Sitter å spille Fifa å tror eg ser på en hockey kamp. Altfor høyt tempo som igjen gjør at tilfeldighetene kommer.

Forumet til EA er fullt av klager hvert jævla år av folk som syter og griner over at de ikke lenger klarer å løpe fra alt og alle.

Og når de får det de ber om så griner dem da også fordi det ble feil og alt er bare død og fordervelse. Ikke noe nytt.

Løpe i fra alt og alle? Nå er det ikke dette folk klager på nå, flere tråde angående "game speed". Den er mye høyere enn Fifa 12... Regner med du er fornøyd med at spillet ser pent ut når du spiller kan du da ikke mene? Eg føler alt bare ser rotete ut og lite rytme.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Etter det jeg har testet nå som jeg har kjøpt season ticket, så virker det igrunn ganske morro.

Mye som kan skje når man mottar ballen nå. Men også mye mere realistisk og flere muligheter til å gjøre forskjellige ting. Veldig uvant og mye klønete mottak nå i starten, som sikkert gjør at alle som var veldig gode i FIFA 12 blir grinete, fordi de ikke lenger føler seg like gode.

Jeg tror dette kommer til å bli bra når folk blir vant til det og får roa seg ned litt :)

Lenke til kommentar

Elkjøp sendte meg kvittering klokka 22.00 i går - må bety at de har sendt shaiten og da får jeg den i dag eller i morra.

I mellomtiden har jeg latt meg imponere over at spillet er MYEEEE bedre enn 12'ern på omtrent alle områder. Flere ganger raskere fra kamp til menyer og ut i kamp igjen, deler av spillmotoren er nesten ikke til å kjenne igjen og jeg har allerede satt inn flere scoringer som hadde vært fysisk umulig i forrige utgave. Har ludra litt i FUT og såvidt staret en carrer, men det blir nok mest H2H og FUT seasons for min del.. 9/10

Jeg trekker for at de har resilkulert en del kommentarer (Nice thought, shame about the execution etc..) og det er fortsatt de samme problemene ved H2H at når den finner en motstander, loader kampen og henger litt i arena eller disconnecter i aren elelr i det kampintroen starter.

-&--#62; En ekstra bomus i år er at hvis spillet disconnecter idet kampen starter så må du høre igjennom hele oppstartssamtalen til kommentatorene før spillet quitter deg tilbake til menyen. Dette beviser nok en gang at QM-avdelingen til EA Sports fortsatt lever på sparebluss. Talentløst.

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar

Kan man se hvilken connection motstanderen har før man starter kampen? Gidder ærlig talt ikke spille H2H om man risikerer å møte en fattigmann uten skikkelig internett annenhver kamp. Det er jo klin umulig å spille med lagg, og jeg blir bare forbanna.

Lenke til kommentar

Argh. EA har fortsatt ikke vurdert stripete drakter opp mot lignende farger. Jeg er Juventus i hvitt med svarte striper og møter Chelsea i helhvitt.. Bajs.

Og for alle som sitte rog lurer. Elkjøp sendte meg nettopp en bekreftelse på at pakken min ble sendt nå i nettopp. Da har jeg spillet i morgen så dere kan puste lettet ut på vegne av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...