Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet mitt ble sendt i dag.

Defensiv AI er virkelig fucket.

Off Topic: Noen som vet om et fint tilbud på PS3-kontroller (Dualshock 3)? Eller noen som har erfaring med like kontrollere som ikke er fra Sony? Som f.eks. http://www.norwestsh...products_id=100

Har laget en egen tråd om det, men jeg er utålmodig og spør like greit her også. Jeg må nemlig ha kontroller for å spille Fifa x)

http://www.clasohlson.com/no/Tr%C3%A5dl%C3%B8s-bluetooth-h%C3%A5ndkontroll-for-PS3,-Dualshock/Pr383993000

Tror dem koster 299 i butikk også.

Lenke til kommentar

500? :o Jeg har planer om å svi av 40kr jeg. Det er vel 4 gullpakker til 7500 coins?

Skal forresten prøve å få tak i en kontroll på Clas Ohlson, flott tilbud. Synd de er utsolgt i Bergen for øyeblikket (alle butikkene)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ta det med deg da vel? Har bodd på flere hoteller de siste 3 årene hvor de tilbyr PS3. Om ikke kan du jo ta med PS3en?

Ha ha sant nok. Jeg skrev på kødd i bookingen at jeg måtte ha en PS3 på rommet mitt en reise jeg hadde til Irland for noen år siden. Tror du jammen ikke det sto en ferdig oppkobla da jeg kom på rommet?? Det viste seg at den tilhørte sønnen til en av renholderne som renholdte rommet mitt.

Tok den med meg hjem som souvenir mwa ha ha haaa.

Neida - la igjen masse tips nok til to nye spill og et signert takkekort av meg og reisefølget mitt som takk for servicen.

Lenke til kommentar

Dere som ikke har fått mail, står det Leveringsstatus: Reservert på min side? (På elkjop.no)

Klokka 15:00 sto det reservert, når står det sendt.

Men har fortsatt ikke fått mail, men det viktigste er at det er sendt :p

Har ikke fått mail, og leveringsstatus er fortsatt reservert på min side. Utrolig rart.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg skjønner det ikke helt jeg. Spillerne du får i pakkene har jo kontrakt i bare noen kamper, så må du ha flere kort for at de skal spille lengre. Kan du selge dem etter at kontrakten har gått ut? Og hvor enkelt er det å fornye kontrakter? Var så vidt borti Ultimate i fjor. Ble litt kjedelig.

Du kan selge dem ja, men enklest er det kanskje å kjøpe nye kontraktskort. Og ha max med managere i klubben som har % på kontrakter. Da får du bonuser når du bruker ett kontraktskort på en spiller.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Dere som ikke har fått mail, står det Leveringsstatus: Reservert på min side? (På elkjop.no)

Klokka 15:00 sto det reservert, når står det sendt.

Men har fortsatt ikke fått mail, men det viktigste er at det er sendt :p

Har ikke fått mail, og leveringsstatus er fortsatt reservert på min side. Utrolig rart.

Jeg fikk mail også for noen timer siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...