IcedInsanity Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som veit om et sted man lese hva som er bragdene til VP i år. Hørt at det bare gjelder online i år også, stemmer det? Kan spille offline også, men da blir det med en annen VP du lager, og de bragdene du oppnår der teller ikke oppmot den proen du har online. Teit oppbygging av bragdene og klumsete å finne frem til siden der bragdene står. Skuffet. Har noen prøvd VP? Dersom ja, hvordan er det? Nistrist. VP var det eg gledet meg mest til. Kan bare få bragder i Pro clubs (klubbspill sammen med kompiser eller drop in kamper (med andre fra hele verden) som det heter nå Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Så VP-karrieremodusen var ikke noe bedre i år heller? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Helt utrolig merkelig at EA ikke bedrer VP-modusene. Jeg hadde klart å gjort en bedre jobb på 1 uke enn hva EA har gjort på 52. Fortsatt slik at man ikke kan velge egne draktnummere online med VPen? Endret 23. september 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Da var fifa i gang her og! Når det gjelder packs i UT er det slik at vi får åpne en hver dag? Altså ikke alle 20 pakker samme dag? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Like greit at du må bygge opp VPen online istedet når du spiller clubs. Slipper vi de som jukser hvertfall. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Sjalu på dere alle som har Season Ticket, får vell vente til jeg får hentet det til torsdag :/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som kan gi stats på LFC? Startellever og benk. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Lik de som allerede liker sangen "Matisyahu - Searching" ))) Endret 23. september 2012 av Kluvert Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Like greit at du må bygge opp VPen online istedet når du spiller clubs. Slipper vi de som jukser hvertfall. Samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 her har du statsene 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Like greit at du må bygge opp VPen online istedet når du spiller clubs. Slipper vi de som jukser hvertfall. Samme tenkte jeg. Det er det som er tiltenkt også. Proene starter uansett på høyere OVR, så de ikke så dårlig som de var i fjor på starten. Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 min VP startet på 77 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg har forhåndsbestilt "Ultimate Steelbook Edition" hos CDON.no, og hørt at noen andre har betalt 150kr esktra for å få det en uke tidligere. Hva menes med dette, eller hvor er det de har gjort dette? Jeg har forhåndsbestilt denne utgaven: http://cdon.no/spill/fifa_13_ultimate_steelbook_edition-20932026¤¤¤¤¤ Mulig dette er ett spørsmål som har blitt besvart her allerede, men orker ikke leite imellom en så lang tråd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Det er nok ikke mulig nei. Om CDON praktiserte dette ville de få konsekvenser fra EA. Da de bryter kontraktene de har med selskapet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er nok ikke mulig nei. Om CDON praktiserte dette ville de få konsekvenser fra EA. Da de bryter kontraktene de har med selskapet. Hmm, da er det noen som har betalt 150 kr for å få til dette på ulovlig vis da altså. Takk for svar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Er du helt sikker på dette altså? Jeg tror det er ulovlig(?) av CDON å ta betalt for å spille tidligere. Du får melde i fra og satse på at CDON mister lisensen til å selge EA spill. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kan noen si meg om det er mulig åpne packs? var ikke det snakk om noe 20 packs når du kjøper season ticket? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Får ikke alle på en gang nei. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Er du helt sikker på dette altså? Jeg tror det er ulovlig(?) av CDON å ta betalt for å spille tidligere. Du får melde i fra og satse på at CDON mister lisensen til å selge EA spill. Om jeg ga uttrykk for at han hadde skaffet seg dette fra CDON, så beklager jeg. Det var ikke det jeg mente. Hvor han har fått tak i det, veit jeg ikke noe om, men jeg har en venn som var å spilte det hos en som fikk det nå på igår. Han hadde visstnok betalt 150 kr ekstra for å få det en uke tidligere, men jeg vet ikke noe mer enn det. Regner med det bare er den vanlige greia med at en selger i en eller annen butikk gir det til en bekjent, før utgivelsesdato da. Bare fikk inntrykk av at det var gjort på en lovlig måte, så derfor jeg spurte her inne. Endret 23. september 2012 av Sending! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Fikk nå beskjed av kameraten min at det hadde blitt kjøpt via xbox live (som jeg forsto det, siden han sa de lasta det ned), og at de hadde fått tilgang klokka 7 igår kveld. Han har ikke peiling på xbox selv, så derfor blir ting litt usikkert her. Men det var hvertfall ikke noe demo de hadde lastet ned. Om det var en glipp eller ikke, det visste han ikke noe om. Han hadde forstått det som om at denne personen hadde betalt 150 kr ekstra for å få spillet tidligere. De snakket om det på fredag, at de gledet seg til å spille det på Lørdag. Noe de også gjorde, så fort de fikk tilgang klokka 7 igår kveld. Endret 23. september 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå