tommmy Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Bah. Noen som har det problemet at det stopper opp på 17% nedlasting? Skjedde i går når jeg prøvde og laste ned, trykte på pause og så resume uten hell. Startet ps3'en på nytt og prøvde å laste ned, skjer samme nå også. FY FAE......... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Spøker for eksamenskarakterene mine nå. Helt rått! Liker dog ikke at 100 % av alle langskudd går inn. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, er det bare på Pro clubs og såkalte drop in kamper at en kan skaffe seg bragder? Lame isåfall. Tydeligvis. Man kan også ha en VP i spillermodus i karriere hvor du kan få bragder, men dette er en helt ny pro du lager som ikke har noe med den du bruke online å gjøre, og kan såvidt jeg vet ikke brukes utenfor den karrieren du lager den i. Litt synd egentlig, som om folk ikke var mer selvopptatte i Pro spill før, nå kommer alle til å jakte bragder 24/7 i onlinespill, siden det er den eneste måten å få dem på. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=nuyKr3RujPY&feature=youtu.be Greit fornøyd med denne. kult mål, men bestemora mi kan jo score det samme med sliders. derfor jeg ikke blir sånn "woooow" av flotte mål lenger, med mindre det er dribblinger da. jævla dumt egentlig at sliders har ødelagt det... Så bra for meg at jeg ikke bruker sliders. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Merker at jeg gleder meg stort til å få FIFA i postkassen, nå Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Haha, spilte nettopp Arsenal - Chelsea og publikum buet på Cole og kommentatoren sa det var som forventet. Kul detalj. 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Sikker blitt spurt om tusen ganger før, men hvordan kan jeg få spillet raskest mulig, forutenom dette tilbudet hvor spillet kan lastes ned i dag. Har platekompaniet i Oslo eller noen andre butikker kveldsåpne? ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hva er sliders? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Å hjelpe meg hvor mange som spørr om det som om det er nytt i år http://lmgtfy.com/?q=What+is+sliders+in+Fifa%3F Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som vet hvordan man unlocker arsenal sitt historical kit? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som vet hvordan man unlocker arsenal sitt historical kit? Gå inn på EAS FC menyen (firkant fra hovedmenyen), trykk på katalog, hold inn L1 og velg Nivå 11-20, scroll ned til Nivå 17 og kjøp Historisk Arsenal-drakt: 1970. Koster 250 coins. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Takker. Er foresten mye farligere å spille tilbake til keeper nå pga first touch. Har fått et par mål for og imot på grunn av det. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Til dere som har spillet: I demoen opplever jeg en overdrivelse av denne "førsteberørings forbedringen" ved at for eksempel stjerner som Prilo og Barry misser på 7/10 viktige førstetouch. Hvordan er det i spillet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ser folk klager mye på førsteberøringa, men er det bare hos meg dette ikke er et problem så lenge man faktisk ikke sprinter eller noe rart? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Mangen som sier det var værre i demoen enn i selve spillet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Førsteberøringa er bedre i full versjonen ja Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Vel jeg har kun demoen, så da burde det ikke være et giga-problem. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gleder meg til jeg får den i posten.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som veit om et sted man lese hva som er bragdene til VP i år. Hørt at det bare gjelder online i år også, stemmer det? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har noen prøvd VP? Dersom ja, hvordan er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå