Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legacy ble også kalt heatseeking defending fordi man holdt inne takle-knappen så gjorde maskinen alt for deg.

Jeg bruker sjeldent X (A) på Tactical defending, så samme måte som jeg sjeldent brukte Sirkel (B) som varmesøkende missil på legacy. Jeg løper stort sett rundt manuelt og går i kroppen på motspiller. På mystisk vis vinner man da ofte ballen.

Jeg synes nesten de burde fjernet mulighet for å holde X inne også, men ser det kanskje er litt for ekstremt for mange...

De burde helt klart fjerne X/contain. Det er trist at man ved å holde inne X kan unngå å bli fintet bort fordi man selv ikke må styre spilleren. Nå unngikk jeg det stort sett selv på FIFA 12, fordi jeg synes det fungerer helt greit uten. Dessuten var den enkle løsningen på kanten å rykke innover og finesse den i hjørnet mot de noldusene som konstant holdt contain. Nå har jeg ikke spilt FIFA 13-demoen, men slik jeg har forstått det så er finesseskuddet mye vanskeligere å få til; det er nydelig, men de burde absolutt ha gjort noe med contain. (De har ikke det, har de?)

Hvorfor i heiteste huleste kan man ikke endre på Defending mode på enkelte online-moduser? Det irriterer meg veldig. Jeg liker ikke "Tactical Defending", "Historical Defending" er bedre for da har jeg mer kontroll. Jeg synes folk selv skal få velge hvilken defending mode en vil ha på.

Jeg taper kamper i Ultimate Team pga dette. Jeg skjønner ikke hvorfor det er låst på "Tactical". Herregud!

Det er fordi "Legacy Defending" ("Historical") ikke krever noen ferdigheter.

Er det ikke motsatt? Med Tactical Defending så trenger du bare å holde inne A (X på PS3) så gjør den alt selv, med Legacy så blir jo alt litt mer manuelt, det er jo det som krever litt mer ferdigheter. Eller er jeg den eneste som syns dette kanskje?

Legacy (det du kaller Historical) er det enkle der du holder X og den fungerer som en varmesøkende rakett. Tactical krever at du timer taklingen selv. Det å takle var i seg selv aldri noe som krevde noen som helst form for ferdighet i de tidligere FIFA-spillene.

Ok da skjønner jeg hva dere mener. Jeg bruker Legacy, men holder ikke bare inne A (X) hele tiden og håper på det beste, da blir jeg lett driblet forbi, jeg holder inne LT-RT for å følge spilleren og holde han i sjakk, og bare springer rett i skuldra uten å holde inne noe for å prøve å få ballen, så timer jeg selv når jeg skal takle. Dette blir vel som Tactical defending, jeg bare liker å ha litt mer kontroll over hva spilleren gjør :)

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Hvor r dt jg går egentlig for å laste ned spillet?

Om du har PS3 må du gå i PS-store, så søker du bare på fifa 13 early release elns.

Xbox kan du vell laste spillet ned gjennom den EA games klienten.

Ok takk, søker men har vel ikke kommet ennå på PS3 bare å ædde meg folkenz: Ajadinho

Lenke til kommentar

Ligger på Store'n. Velg "Latest" så ligger det en early trial der.

Hvor r dt jg går egentlig for å laste ned spillet?

Om du har PS3 må du gå i PS-store, så søker du bare på fifa 13 early release elns.

Xbox kan du vell laste spillet ned gjennom den EA games klienten.

Ok takk, søker men har vel ikke kommet ennå på PS3 bare å ædde meg folkenz: Ajadinho

Joda, det er kommet. se svar over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...