IngveR Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Gikk ikke akkurat raskt å laste ned spillet Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Blir det man lagrer under early realase med på den fulle versjonen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Yep, lørdag kl 1900,.blir sikkert kaos, var det kaos ifjor? Jeg lastet ned på Xbox i fjor. Microsoft har veldige fine servere og har sjeldent oppelevd noe trøbbel derfra. Mulig det også er EA sine servere som brukes (litt usikker), men flere av det jeg snakket med hadde god fart under hele nedlastingen. At det kan bli litt mer problematisk hos Sony kan jeg tippe. De har ikke i nærheten av den kvaliteten Xbox sine servere har. Bare for å henvise til et eksempel og tidligere spørsmål jeg har hatt. Så tok det opp mot 30 min å laste ned demoen trådløst på PS, mot MS sine 15. Mulig det er bedre å bruke kabel, men.. Endret 21. september 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Æsj jeg wember skikkelig på early release eller ikke. Ene delen av kroppen min skriker etter å kjøre på med Fifa i morgen, andre delen av kroppen min synes at EA får nok penger som det er og jeg vil ikke støtte dette. For min del spiller ikke summen så stor rolle. Er usikker på hvor mye FUT jeg kommer til å drive med også så det er ingen drivende faktor.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Legacy ble også kalt heatseeking defending fordi man holdt inne takle-knappen så gjorde maskinen alt for deg. Jeg bruker sjeldent X (A) på Tactical defending, så samme måte som jeg sjeldent brukte Sirkel (B) som varmesøkende missil på legacy. Jeg løper stort sett rundt manuelt og går i kroppen på motspiller. På mystisk vis vinner man da ofte ballen. Jeg synes nesten de burde fjernet mulighet for å holde X inne også, men ser det kanskje er litt for ekstremt for mange... De burde helt klart fjerne X/contain. Det er trist at man ved å holde inne X kan unngå å bli fintet bort fordi man selv ikke må styre spilleren. Nå unngikk jeg det stort sett selv på FIFA 12, fordi jeg synes det fungerer helt greit uten. Dessuten var den enkle løsningen på kanten å rykke innover og finesse den i hjørnet mot de noldusene som konstant holdt contain. Nå har jeg ikke spilt FIFA 13-demoen, men slik jeg har forstått det så er finesseskuddet mye vanskeligere å få til; det er nydelig, men de burde absolutt ha gjort noe med contain. (De har ikke det, har de?) Hvorfor i heiteste huleste kan man ikke endre på Defending mode på enkelte online-moduser? Det irriterer meg veldig. Jeg liker ikke "Tactical Defending", "Historical Defending" er bedre for da har jeg mer kontroll. Jeg synes folk selv skal få velge hvilken defending mode en vil ha på. Jeg taper kamper i Ultimate Team pga dette. Jeg skjønner ikke hvorfor det er låst på "Tactical". Herregud! Det er fordi "Legacy Defending" ("Historical") ikke krever noen ferdigheter. Er det ikke motsatt? Med Tactical Defending så trenger du bare å holde inne A (X på PS3) så gjør den alt selv, med Legacy så blir jo alt litt mer manuelt, det er jo det som krever litt mer ferdigheter. Eller er jeg den eneste som syns dette kanskje? Legacy (det du kaller Historical) er det enkle der du holder X og den fungerer som en varmesøkende rakett. Tactical krever at du timer taklingen selv. Det å takle var i seg selv aldri noe som krevde noen som helst form for ferdighet i de tidligere FIFA-spillene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hva er prisen på season pass til xbox? Frister veldig å slå til, både for å spille litt nå og for å få rabatt på UT og 24 pakker:-) Nå er det slik at vi er to stk som deler på Fifa her i hus, men online pass går da kun på ene utgaven. Om jeg kjøper season pass, kan jeg bruke fifa online da, eller må jeg fortsatt ha gyldig kode for online spill? Lurer fordi jeg vil spille online med fifa, men om det ikke går med season pass så kjøper jeg heller ultimate edition. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 4 timer igjen til den er tilgjengelig på US Season Ticket. 00.00! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser ut til at UT alt er ødelagt etter "all players glitch". Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er det slik at når du har season ticket får du kun 20% avslag på pakker ved bruk av ekte penger eller trekkes 20% av "coins" prisen også? Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser ut til at UT alt er ødelagt etter "all players glitch". Hva går glitchen ut på? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser ut til at UT alt er ødelagt etter "all players glitch". aldri hørt om. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hva er prisen på season pass til xbox? Frister veldig å slå til, både for å spille litt nå og for å få rabatt på UT og 24 pakker:-) Nå er det slik at vi er to stk som deler på Fifa her i hus, men online pass går da kun på ene utgaven. Om jeg kjøper season pass, kan jeg bruke fifa online da, eller må jeg fortsatt ha gyldig kode for online spill? Lurer fordi jeg vil spille online med fifa, men om det ikke går med season pass så kjøper jeg heller ultimate edition. 146NOK. Ikke så forferdelig dyrt egentlig. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 164 faktisk. Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 koser meg med fifa 12 online nå, litt gøy å vinne 11-1 Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 går det an å bruke playstation network card som er kjøpt på eu store på US ?? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Nei, må være US PSN kort. Som jeg har kjøpt og brukt fra i fjor. EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA Under one hour until the full #FIFA13 game is released for North American EA SPORTS Season Ticket holders! Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 hvordan gjør du det med kortet for å kjøpe fra us da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Må kjøpe US PSN kort, kan ikke bruke bankkortet på US Store. US PSN kort kjøper du på Ebay og lignende. Eller bruke google så finner du flere valg. Lenke til kommentar
RVP-ROONEY Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 går det an å få kode over nettet da ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå